- Grožio astrologija: kada geriausia kirptis plaukus?
- „Lilas ir Innomine“ pristato grupės atributikos liniją
- Makiažo galia: mergina pavirsta personažais ir garsenybėmis
- Vizažistė Gabrielė Sabaliauskaitė: darbas su Džordana Butkute ir pasaulinė sėkmė
- Garsenybės stebėjo gėlėtos „ERDEM X H&M“ kolekcijos pristatymą
- Linų sėmenų gelis - natūrali priemonė plaukams, odai ir nagams
- Auginu ilgus plaukus: kokiomis priemonėmis juos puoselėti?
- Reklamai pozavusi mergina sukritikuota dėl kūno plaukelių
- Ruduo: būk madinga aklai nesivaikydama madų
- Vizažistė Olga Vasilevičė: „Kaip pasidaryti tobulą makiažą namuose?“
- 1. Kūno signalai 10
- 2. Zodiako ženklai ir meilė 24
- 3. 3 gėrimai lieknėjimui 6
- 4. Oksana Pikul erotinė fotosesija (N-18) 640
- 5. Skilinėja plaukų galiukai! Ką daryti? 1
- 6. 10 kiekvieno Zodiako principų 31
- 7. Jo idealas pagal Zodiaką 16
- 8. Nėštumo požymiai be testo 14
- 9. Ombré nagų lakavimas (video pamoka) 2
- 10. Moterų frazės, kurios erzina vyrus 4
- 1. 10 kiekvieno Zodiako principų 31
- 2. Zodiako ženklai ir meilė 24
- 3. Nėštumo požymiai be testo 14
- 4. Kūno signalai 10
- 5. Oksana Pikul erotinė fotosesija (N-18) 640
- 6. Jo idealas pagal Zodiaką 16
- 7. Moterų frazės, kurios erzina vyrus 4
- 8. 3 gėrimai lieknėjimui 6
- 9. Skilinėja plaukų galiukai! Ką daryti? 1
- 10. Ombré nagų lakavimas (video pamoka) 2
- 1. Zodiako ženklai ir meilė 24
- 2. Seksas pagal asmenybės tipus (I dalis) 3
- 3. Kūno signalai 10
- 4. Oksana Pikul erotinė fotosesija (N-18) 640
- 5. Ką vyrai galvoja po sekso? 10
- 6. Gėdingos ir neįprastos sekso istorijos 1
- 7. 5 sekso rekordai 8
- 8. Moterų frazės, kurios erzina vyrus 4
- 9. „Simpsonų“ kūrėjas planuoja serialą kurti iki mirties
- 10. Ombré nagų lakavimas (video pamoka) 2
NIVEA odos priežiūros prekės ženklui sukanka 100 metų
2011-05-11 14:25:00

Jau beveik 100 metų NIVEA kremas parduodamas klasikinėse baltos ir mėlynos spalvos dėžutėse, kurių su niekuo neįmanoma supainioti. Šiandien NIVEA kremas yra svarbiausias iš visų „Beiersdorf“ produktų, kuriais prekiaujama daugiau kaip 200 šalių ir kurie apima visas odos bei kūno priežiūros sritis. Praėjusiais metais bendrovė pardavė šios grupės produktų už beveik keturis milijardus eurų. Nuo pat atsiradimo 1911-aisiais NIVEA prekės ženklas viso pasaulio vartotojams tapo odos priežiūros bei patikimumo sinonimu ir ilgainiui pelnė vieno iš labiausiai vertinamų prekės ženklų titulą. Neveltui Lietuvos prekybos įmonių asociacijos organizuojamuose populiariausios 2010 metų prekės rinkimuose NIVEA kremas tapo nugalėtoju.
Šie išskirtiniai NIVEA pranašumai tapo puikiu pagrindu tolesniam NIVEA ženklo vystymui ir nenutrūkstamam augimui.
Naujoji NIVEA kampanija – geresnė odos priežiūra jau 100 metų
Ekonominė krizė nulėmė tai, kad pirkėjai vėl priima sprendimus remdamiesi tokiomis pamatinėmis vertybėmis, kaip pasitikėjimas, sąžiningumas, patikimumas, tradicijų tęstinumas ir kokybė. Ištisos vartotojų kartos siejo šias vertybes su NIVEA prekės ženklu. Šūkiu „NIVEA – geresnė odos priežiūra jau 100 metų“ gegužės mėnesį visame pasaulyje prasidės žymiausio odos priežiūros priemonių ženklo kampanija, kurios ašimi taps odos priežiūra ir pamatinės NIVEA vertybės.
NIVEA šimtmečio jubiliejaus balsas – muzikos dievaitė Rihanna
Milijonų viso pasaulio žmonių namuose ištisus dešimtmečius būdavo odos priežiūros priemonių, paženklintų patikimu NIVEA ženklu; šie žmonės – tai didžiulė NIVEA ištikimų vartotojų grupė. Švenčiant NIVEA šimtmečio jubiliejų, bus pagerbtas garbingas šio prekės ženklo paveldas ir kartu su pasauline muzikos dievaite Rihanna, sutikusia „paskolinti“ savo balsą jubiliejinei kampanijai, bus sužadintas naujosios kartos vartotojų dėmesys.
NIVEA kremas
NIVEA kremas pirmą kartą buvo pagamintas 1911 m. Hamburge. Šiandien NIVEA yra žinomiausias pasaulio odos priežiūros prekės ženklas, jau 100 metų esantis neatskiriama viso pasaulio vartotojų gyvenimų dalimi.
NIVEA kremas klasikiniame mėlynai baltame ir su niekuo nesumaišomame indelyje buvo parduodamas visame pasaulyje beveik 100 metų. Šiandien NIVEA kremas stovi didelės, daugiau kaip 200 šalių garsios produktų šeimos centre. Nuo jo gaminimo pradžios 1911-aisiais NIVEA tapo odos priežiūros ir patikimumo sinonimu visame pasaulyje – tai padėjo jai virsti vienu iš vertingiausių pasaulio prekės ženklų. Ši išskirtinė pradžia sukūrė puikų pagrindą tolesnei NIVEA plėtrai ir nuosekliam didėjimui. Jis atrodo gerai ir padeda žmonėms visame pasaulyje jaustis gerai. Jis įvairialypis ir nepakartojamas. Jo kvapas žadina vaikystės prisiminimus. Jis tobulas toks, koks yra – tai amžina klasika, kuriai ką tik suėjo 100 metų: su gimimo diena, NIVEA!
Per praėjusius 100 metų NIVEA tapo žinomiausiu ir patikimiausiu pasauliniu odos priežiūros prekės ženklu. Daugiau kaip penki šimtai milijonų žmonių visame pasaulyje naudoja NIVEA ir kiekvienam iš jų šis prekės ženklas turi ypatingą reikšmę.

Trys nuostabūs protai
Apie odos kremą apvaliame mėlyname indelyje, pavadintame NIVEA, tikriausiai girdėjo kiekvienas. O apie žmones, dėl kurių sniego baltumo kremas triumfavo visame pasaulyje? Ar apie juos kas nors girdėjo? Jei norite, galite juos vadinti tarptautinio prekės ženklo NIVEA pirmtakais, tai:
- daktaras Oscaras Troplowitzius, kūrybiško proto ir instinktyvaus naujų rinkų atradimo jausmo derinys;
- profesorius daktaras Paulas Gersonas Unna, pasaulinio garso dermatologas;
- daktaras Isaacas Lifschützius, chemikas su veržlia atradimo dvasia.
„Sniego baltumas“
NIVEA yra dirbtinis žodis, kurio šaknis pasiskolinta iš lotyniško žodžio nix (kilmininko linksnis yra nivis), reiškiančio „sniegas“. „Nivea“ yra moteriškos giminės būdvardis, reiškiantis „sniego baltumą“. Tais laikais „kilmingas blyškumas“ buvo ideali odos spalva. Žinoma, mūsų laikais, kai dauguma pasaulio žmonių renkasi įdegį, suvokti tai gana sunku.
NIVEA formulė
1911 m. aliejaus ir vandens pagrindu buvo pagamintas pirmasis stabilus pasaulinis kremas, iš esmės pakeitęs visą odos priežiūros rinką. Chemikas daktaras Isaacas Lifschützius atrado emulsiklį, pavadintą Eucerit (pažodžiui šis pavadinimas reiškia „gražus vaškas“). Naudojant iš lanolino, rasto avies vilnoje, padarytą Eucerit, buvo galima sukurti pirmąjį pasaulinį patvarų (ir todėl gaminamą) kremą NIVEA. Be Eucerit, jo sudėtyje buvo glicerino, ir nedaug citrinų rūgšties – tai padėjo jungti vandenį su aliejumi, taip pat rožių ir pakalnučių aliejaus, suteikiančio švelnų kvapą. Nepaisant to, kad NIVEA kremas būdavo nuolat atnaujinamas vadovaujantis pažangiausiais moksliniais atradimais, net po beveik 100 metų formulė pakito minimaliai.
„Visų kremų kremo“ sukūrimas prieš 100 metų pradėjo neprilygstamą erą, kurios metu NIVEA tapo populiariausiu ir patikimiausiu pasauliniu odos priežiūros prekės ženklu.
Apie BEIERSDORF
Pagrindinė kosmetikos priemonių kompanijos BEIERSDORF būstinė yra Hamburge, Vokietijoje. Šioje tarptautinėje kompanijoje dirba daugiau kaip 20 000 darbuotojų. 2009 m. jos pardavimas siekė 5 748 milijardų eurų. Nuo 2008 m. gruodžio kompanija buvo įrašyta į svarbiausių Vokietijos akcijų indekso sąrašą (DAX – Deutsche Aktien Index).
BEIERSDORF prekės ženklas NIVEA yra pirmaujantis pasaulio odos priežiūros prekės ženklas*. Be NIVEA, BEIERSDORF išsiskiria ir kitais garsiais tarptautiniais prekės ženklais: EUCERIN, LA PRAIRIE, LABELLO, 8x4 ir HANSAPLAST / ELASTOPLAST. Dukterinė kompanija TESA – tai vienas iš pagrindinių pasaulio lipnių produktų gamintojų ir pramonės bei amatų sistemos sprendimų tiekėjų. BEIERSDORF išsiskiria savo ilgamete, daugiau kaip 125 metų odos priežiūros patirtimi ir garsėja savo naujoviškais bei aukštos kokybės produktais.
* Šaltinis: „Euromonitor“, Odos priežiūros produktų, išskyrus kvepalus ir plaukų dažus, pardavimo rodikliai 2009 m.
BEIERSDORF prekės ženklas NIVEA yra pirmaujantis pasaulio odos priežiūros prekės ženklas*. Be NIVEA, BEIERSDORF išsiskiria ir kitais garsiais tarptautiniais prekės ženklais: EUCERIN, LA PRAIRIE, LABELLO, 8x4 ir HANSAPLAST / ELASTOPLAST. Dukterinė kompanija TESA – tai vienas iš pagrindinių pasaulio lipnių produktų gamintojų ir pramonės bei amatų sistemos sprendimų tiekėjų. BEIERSDORF išsiskiria savo ilgamete, daugiau kaip 125 metų odos priežiūros patirtimi ir garsėja savo naujoviškais bei aukštos kokybės produktais.
* Šaltinis: „Euromonitor“, Odos priežiūros produktų, išskyrus kvepalus ir plaukų dažus, pardavimo rodikliai 2009 m.
Rušiavimas: