• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Patarimai paplūdimio gražuolei  1 

Autorius: Lina Lelytė
2008-07-18 00:00:00

Patarimai paplūdimio gražuolei
"Gamma" nuotr.
Dabar – pats vidurvasaris, jau tikriausiai esi suplanavusi savo atostogas ir net užsiėmusi darbo reikalais retkarčiais leidi pasvajoti apie žydrą jūrą, ramybę ir, žinoma, savo nuostabų įdegį, grįžus iš atostogų. Tau būtinai pasiseks, tačiau tam reikia šiek tiek pasiruošti. Įsidėmėk šiuos patarimus ir tapk paplūdimio princese.

Pasirūpink oda iš vidaus

Norėdama gražiai įdegti, būtinai pasirūpink vitaminais, skatinančiais įdegį ir natūraliai apsaugančiais odą nuo kenksmingų saulės spindulių. Tačiau nepamiršk ir apsauginio kremo, taip tavo oda bus apsaugota tiek iš išorės, tiek iš vidaus.

Ką rinktis? Naudingiausi - karotenoidai (provitaminai, kurie organizme virsta vitaminu A), vitaminas E, selenas. Šios medžiagos yra stiprūs anitoksidantai, kovojantys su laisvaisiais radikalais. Jie stiprina natūralią tavo odos apsaugą bei padeda kūnui ilgiau išlikti įdegusiam. Vitaminus vartoti reikėtų dvi savaites prieš ir dvi po atostogų paplūdimyje. Rinkis kuo natūralesnius maisto papildus, bus dar geriau, jei į savo racioną įtrauksi morkų, pomidorų, kiaušinių, tuno, lašišų, migdolų bei saulėgrąžų.

...ir iš išorės

Turbūt supranti, jog lygiai ir nepriekaištingai įdegti galėsi tik tada, kai odą bus tobulai švelni ir glotni. Jau dabar imkis veiksmų, kad švytėtum iki pat kojų galiukų. Jei anksčiau neturėjai šveitiklio, dabar pats laikas jį įsigyti. Suprantama – jokių plaukelių ir nušveista lygi oda – taip ne tik saulutė geriau „kibs“, bet ir įdegio kremas geriau įsigers.

Ką rinktis? Šveitiklių būna dviejų rūšių: švelnūs – su vaisių dalelėmis, skirti jautriai odai ir „aštresni“ – su riešutų kevalų gabalėliais bei dirbtiniais grūdeliais. Mėgsti natūralias priemones? Išbandyk kavos tirščius arba sucukrėjusį medų. Kofeinas tonizuos tavo kūną, o medus, gausus mineralų, - pamaitins. Kad ir ką pasirinktum, šveisk drėgną kūną bent porą kartų per savaitę. Įmasažuoti priemonę reikėtų sukamaisiais judesiais nuo kojų kaklo link. Didesnį dėmesį skirk šiurkštesnėms kūno vietoms – kulnims, keliams, alkūnėms. Būk atsargi šveisdama krūtinę bei kaklą – čia oda itin jautri ir pažeidžiama.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Gina
2008-07-18 10:03:36
pėdos - tikrai silpna vieta. Ypač vasarą. Atrodo, pasidarai idealų pedikiūrą, bet vos pavaikštai po sodą basomis - viskas, šakės, pėdos skeldėja kosminiu greičiu. Kartais pedikiūrą su vonelėmis turiu darytis po 2-3 kartus per savaitę :(