• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Plokščias pilvukas: netikėti patarimai  2 

Autorius: Eli.lt
2014-06-05 08:30:00

•    Maitinkis reguliariai. Ilgos pertraukos tarp valgių, rūkymas ir piktnaudžiavimas alkoholiu taip pat skatina dujų kaupimąsi ir virškinimo sutrikimus.

3.    Džiovinta duona. Duonos ir pyrago gaminiai nuo seno laikomi nesuderinamais su lieknėjimu. Iš dalies tokia nuostata teisinga: iš minkštų kviečių pagamintoje duonoje gausu talijai itin kenksmingų angliavandenių. Be to, britų dietologai tvirtina, esą dauguma duonos gamintojų į savo gaminius deda specialių konservantų, kurie ilgiau išlaiko kepinio minkštumą. Savaime suprantama, parduoti tokią duoną lengviau, nei sukietėjusį batoną, tačiau mūsų žarnyną tai veikia tikrai ne teigiamai. Viena iš galimų pasekmių – virškinimo sutrikimai.

Gera žinia: kad išvengtum tokio nemalonumo, tau visai nebūtina atsisakyti duonos. Tiesiog pirk džiūvėsius (arba pasigamink jų pati) arba duoną, pagamintą kietesnių grūdų pagrindu. Kadangi džiūvėsėliai kieti, bet lengvi, jų suvalgoma mažiau nei šviežių kepinių. Taigi išvengsi ir virškinimo problemų, ir papildomų kalorijų. Be to, džiūvėsėliuose gausu ląstelienos, naudingos tavo žarnynui ir saugančios tavo dailias kūno linijas.

4.    Meditacija. Ir kokiomis tik nuodėmėmis nekaltinamas stresas! Dabar, be viso kito, jis laikomas dar ir viena pagrindinių nutukimo priežasčių. Kai nervinamės, organizme padaugėja streso hormono kortizolio, kuris stimuliuoja alkį ir sukelia ypatingą potraukį saldumynams bei riebalams. Be to, kai organizme padaugėja kortizolio, tai tampa svarbiu signalu kūnui, reiškiančiu: „Metas kaupti riebalų atsargas“. Taip organizmas ruošiasi dar didesniems sukrėtimams, kai jam galbūt prireiks staigaus ir lengvo priėjimo prie energijos atsargų. Todėl pasistenk nesinervinti, gerk mėtų arbatos ir kasdien po 5-10 minučių pamedituok.

3 psl.
BuvęsPuslapis 2 iš 3Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
indre
2016-11-23 22:52:04
Na Man yra 23m aš esu mama. Sveriu 65g ugis175 KMI 25 .nors prieš porą metų sveriau 83. Nėštumo pasekmės. Niekas nepadėjo. Tik vanduo 2,3 litrai per parą . Tampa įpročiu na ir apetito nėra.
Lukrecija
2012-05-11 21:03:08
Na aš nemanau ar galima gerti gazuota kur yra parašita negalima gerti gazuota,o,čia tai su gazuota vandeniu
čia kažkas netaip.O gal ir ne
bet galiu papasakoti savo istorija;
man dadar 14m.
o,sveru 68kg.
gaunu aš tik gazuota papylda,