• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sveikame kūne sveika siela

Autorius: grozioklubas.lt
2010-02-25 13:49:00

Sveikame kūne sveika siela
flickr.com nuotr.

Norint turėti kuo ilgiau stangrią, celiulito nepažeistą odą, reikia įdėti tikrai nemažai pastangų. Mes neabejojame tuo, kad esate užsiėmusi, ir negalite visos dienos skirti vien kūno grožiui puoselėti, tačiau keletą papildomų minučių ryte, ir dešimt -   penkiolika vakare, manau kiekviena   galite rasti.

Siūlome Jums savaitinį odos priežiūros planą, padėsiantį ilgiau džiaugtis gražia, liekna ir švytinčia oda.

1. Pirmadienis.  Dažniausiai savaitgalį dauguma mūsų tinginiauja tikrąją to žodžio prasme. Valgo daugiau, nei įprastai, dažniausiai nesportuoja, išgeria taurę vyno, ar kito alkoholinio gėrimo. Organizmas būna apkrautas daugiau negu visuomet. Jei Jūs esate išimtis, labai Jumis džiaugiamės, tačiau jei esate vienas iš daugumos, pasinaudokite mūsų patarimais. Tam, kad organizmui būtų lengviau "persijungti" iš poilsio dienų, pirmadienio rytą pradėkite kontrastiniu dušu. Dvi minutes pilkite šiltą vandenį, minutę šaltą. Po kontrastinio dušo, kūną gerai išmasažuokite šepečiu, arba šiurkščia plaušine. Ištepkite kūno formas dailinančiu kremu, arba alyvuogių aliejumi. Dienos metu stenkitės atsisakyti saldumynų, gerkite daug vandens, leiskite organizmui atsigauti po savaitgalio. Vakare padarykite lengvą mankštą, išsitepkite liekninančiu kremu, ir įvyniokite problemines vietas į maistinę plėvelę (šlaunis, klubus, pilvą), taip pabūkite apie pora valandų. Vakare rankas ištepkite maitinamuoju kremu, ir užsimaukite pirštines. Efektyviai maitina rankų odą.

2. Antradienis. Rytą vėlgi pradėkite kontrastiniu   dušu, galite atlikti pylingą. Pylingui naudokite kavos tirščius - labai efektyviai pašalina negyvas odos ląsteles.   Kūną pamasažuokite rankomis, stiprokai žnaibant odą, arba su specialiu voleliu. Antradienį valgykite daržoves ir žuvį, gerkite sultis. Vakare: jogos pratimai, ir probleminių vietų trynimas ledukų pagalba.

3. Trečiadienis. Pradėkite nuo šilto dušo. Po dušo kūną pamasažuokite su   masažiniu šepečiu. Kūną ištepkite maitinamuoju kremu.Dienos metu valgykite daugiau vaisių, pietums pasirinkite vištieną. Vakare, jei turite galimybę, pasinaudokite sauna.

4. Ketvirtadienis. Ryte   - kontrastinis dušas, po   dušo - masažas su šiurkščia plaušine. Dienos metu   rinkitės daržoves, pietums - ankštinių daržovių patiekalą. Vakare - vonia su jūros druska. Tokia vonia atpalaiduoja ir padeda iš audinių pašalinti šlakus.

5. Penktadienis. Rytą pradėkite nuo šilto dušo, po to išsitepkite liekninamuoju kremu. Dieną skirkite iškrovai: gerkite tik sultis, valgykite daržoves, saikingai riešutus. Vakare - pasilepinkite masažu grožio salone, arba pasidarykite masažą namuose. Jei masažuosites namuose, masažui naudokite alyvuogių, arba sezamų aliejus.

6. Šeštadienis - daugumai yra laisva diena, todėl ir procedūromis galite pasimėgauti ilgiau, savo kūnui galite skirti daugiau dėmesio. Po rytinio kontrastinio dušo - pasidarykite "žnaibomąjį", šildantį masažą, ištepkite problemines vietas liekninamuoju kremu, ir įsivyniokite į maistinę plėvelę. Taip pabūkite apie pora valandų. Pasidarykite tokią tradiciją namuose, ypatingai, jei turite vaikų, kad šeštadienis yra ta diena, kada galima valgyti saldumynus. Kiek telpa. Užtai kitas dienas saldumynai turi būti tabu. Jei lieknėjate, ar norite sulieknėti, saldumynų kiekį ribokite, be to viską, ką norite suvalgyti, pasistenkite suvalgyti ryte. Tokiu būdu gautas kalorijas per dieną tikrai sunaudosite. Vakare siūlome kur nors smagiai pašokti, o jei liekate namie, padarykite tempimo pratimus, arba pramogaukite lauke.

7. Sekmadienį siūlome padaryti tikrą poilsio dieną. Po rytinio dušo   kūną patepkite kremu. Visą dieną valgykite, ką norite, ilsėkitės, kaip norite. Juk ir kūnui reikalingas poilsis nuo visų procedūrų. Būkite gražios.



grozioklubas.lt

 




Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus