• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

„Fitness“ veido masažas - alternatyva plastinėms operacijoms

Autorius: KunoAkademija.lt
2012-04-26 14:15:00

„Fitness“ veido masažas - alternatyva plastinėms operacijoms
Pasižiūri į veidrodį ir norisi verkti: veidas papilkėjęs, oda apdribusi, o ką jau kalbėti apie neigiamas ilgos žiemos pasekmes. Dažnai verkšlename, kad vis trūksta pinigų apsilankyti grožio salone ir pasirūpinti savo veido oda. Stop! Juk veidas apie mus pasako viską, jis – vizitinė kortelė, tad nejaugi dar abejojate grožio nauda? Beje, paskaičiuokite, kiek pinigų išleidžiate vaistinėse, norėdamos išgydyti savo pavargusį veidą? Tad ar ne geriau iš anksto pasirūpinti gražia oda?

Apie veido masažo naudą kalbiname Elingą Dedinaitę, grožio studijos „ Kūno akademija “ specialistę.

– Sakoma, akys – sielos veidrodis, o veide viskas parašyta. Jei žmogus būna nuvargęs po dienos darbų, streso ar kitų sukrėtimų, kokios veido vietos kenčia labiausiai?
– Žmogaus nuovargis po sunkios dienos labiausiai matosi veide. Patamsėję paakiai, papilkėjusi, tonusą praradusi veido oda. Patyrus stresą ir įtampą, išryškėja raukšlės. Žmogaus akys labiausiai išduoda nuovargį. Tam, kad tai ištaisytume, turime reguliariai savimi rūpintis, save mylėti ir lepinti.

– Raukšlių, ko gero, neišvengsime, bet kaip galima stabdyti jų atsiradimą?
– Kasdienė priežiūra gali padėti sustabdyti raukšlių atsiradimą. Tiek masažai, tiek mankšta ir sureguliuota mityba stabdo senėjimo procesus. Darant veido mankštą kasdien, galima pasiekti neįtikėtinų rezultatų! Galima atjaunėti net 10 metų, jei tai daroma sistemingai ir tiksliai.

– Dauguma moterų kovoja su dvigubu pagurkliu. Kokie būtų jūsų patarimai, norint atsikratyti šio nemalonaus vaizdo?
– Norint atsikratyti dvigubo pagurklio, reikia kasdien daryti pratimą. Gulint ant nugaros ištiesti kojas, rankas priglausti prie šonų, kelti galvą, kol pamatome kojų pirštus (pečiai lieka prispausti prie žemės ar lovos). Tuomet leidžiame galvą žemyn, bet nepadedame jos ant pagrindo ir vėl keliame. Šį pratimą reikia atlikti 3 sykius po 15 kartų: padarome 15 kartų, pailsime keletą sekundžių, tada vėl 15 ir ilsimės kelias sekundes. Pradžioje gali būti per sunku tiek kartų pakelti galvą, todėl rekomenduoju pradėti nuo 5–7 kartų ir taip kasdien didinti krūvį. Kadangi stebuklų nebūna, rezultato nereikia tikėtis po savaites, bet kasdien intensyviai mankštinantis, jau po mėnesio ar poros pažvelgę į veidrodį galėsime pamatyti akivaizdžius rezultatus.

– Kas yra „Fitness“ veido masažas?
– „Fitness“ kūno masažas – tai treniruotės kūnui. „Fitness“ veido masažas – tai treniruotės veidui.

Tai speciali technika plonajam veido raumenynui stiprinti specialiais tonizavimo judesiais. Visų pirma, tai – darbas su kliento sąmone ir pagalba formuojant pagrindinius odos atjauninimo principus.

1) Modeliuojanti technika turi 4 poveikio lygius: taškinį masažą, raumenų fiksaciją antkaulio anatominiuose taškuose, taip pat išėjimo taške ant raumenų arterijos.
2) Tikslinė miostimuliacija (atliekama spaudžiant veido raumenis).
3) Lokali masažo technika, veido limfodrenažas paskutinėje procedūros dalyje.
4) Automatinė „veido laikysena“ – veido patempimo technika, leidžianti klientui savarankiškai palaikyti veido raumenų tonusą, tiksliai ir skrupulingai treniruojant veido raumenis. Mokyti klientą kontroliuoti raumenų susitraukimą ir atpalaidavimą. Didelį vaidmenį atlieka darbas su kliento sąmone, kad pastarasis išmoktų pagrindinių saugaus darbo su savimi principų: kasdienės mimikos gestikuliacijos bei veido mimikos savikontrolės.

Mimikos raumenynas, kuris formuoja veido išraišką, grupuojasi aplink akis, antakius, lūpas, nosį, kaktą. Nuo jo tonuso, jėgos ir elastingumo numatytame lygmenyje priklauso, kaip atrodo veidas: mimikos raumenų susitraukimas ir atsipalaidavimas sudaro linksmą, nerūpestingą, liūdną ar niūrią veido išraišką. Atliekant tam tikrus pratimus, raumenys įgauna reaktyvumo, tonuso ir jėgos, todėl sumažėja raukšlių, veido oda tampa elastingesnė. Sistemingai atliekant pratimus, treniruojant tam tikras raumenų grupes, galima pakeisti veido formą. Sustingusi veido išraiška neišsaugo odos elastingumo, dėl tam tikrų grimasų, kaktos raukšlėjimosi anksti atsiranda raukšlių veide.

Profilaktikai ir kovai su raukšlėmis atliekami specifiniai pratimai mimikos raumenims tonizuoti. Gimnastikos pratimai, naudojami atskiroms veido sritims, gerina raumenų mitybą ir veido odos būklę, didina elastingumą. Kad išlaikytume gerą veido formą, turime kasdien mankštinti raumenis ir, kas labai svarbu, išmokti kontroliuoti raumenų susitraukimą ir atpalaidavimą.


– Kuo pasižymi ši unikali masažo technika? Ar procedūros metu reikia intensyviai dirbti dėl grožio ar vis dėlto palaimingai ilsėtis, kol su veidu dirba kiti?

– Autorinė „Fitness“ technologija veidui – tai alternatyva mezoterapijos, įvairių injekcijų ir plastinių veido operacijų šalininkams. Metodika ideali esant komplikacijoms po trišakio nervo pažeidimų, esant nejudriems veido raumenims, veido asimetrijai, gilioms raukšlėms, pagurklio profilaktikai.

Veido raumenys veikiami 3 lygiais: taškine miostimuliacija, vietine raumens miostimuliacija, veido ovalo kūrimu. Metodika papildyta veido limfodrenažu.
Tai nėra atpalaiduojamasis masažas, jo technika pagrįsta specialisto ir kliento darbu. Klientas mokinamas atlikti daugybę pratimų veido raumenims stiprinti. Kadangi masažas susideda iš kelių etapų, jo metu galima ir šiek tiek pasimėgauti poilsiu, kol yra atliekamas veido limfodrenažas ir klasikinis masažas.

Metodikos privalumai:

• suteikia galimybę formuoti veidą ir blokuoti amžiaus pokyčius;
• metodikoje naudojamos krūtinės patempimo technologijos;
• jaučiamas stiprus pokytis jau po pirmos procedūros;
• pagerina kaklo raumenų tonusą;koreguoja ir stiprina raumenis, naikina dvigubą pagurklį, gerina veido spalvą;
• atnaujina poodinius audinius, kraujotaką, limfotaką ir gerina mikrocirkuliaciją;
• suteikia gaivumo pojūtį, naikina nuovargio ir streso raukšles;naudinga klausai, regėjimui, gerina psichologinę būklę;
• suteikia galimybę spręsti veido raumenų problemas ir veido raumenų asimetriją po operacijų.

– Kaip masažas susijęs su geru psichologiniu nusiteikimu, ko gero, niekam nereikia aiškinti. Tačiau kaip veido masažas yra susijęs su regos ir klausos gerinimu?

– „Fitness“ veido masažas nėra susijęs su regos ir klausos gerinimu, bet tam yra skirtas taškinis veido masažas, kurio metu yra stimuliuojami tam tikri taškai, gerinantys klausą ir regą.

Svarbiausia , kad specialistas bendrautų su klientu, išsiaiškintų jo poreikius – kokio rezultato žmogus tikisi, tuomet parinktų tinkamiausią masažą. Pavyzdžiui, klientas, užsirašęs į anticeliulitinį masažą, nori numesti svorio – sulieknėti, o pabendravus paaiškėja, kad jis labai sunkiai dirba, skauda nugarą, kojas, kankina nemiga, stresas, įtampa darbe. Tokiu atveju pirmiausia reikia pradėti ne nuo anticeliulitinio masažo, o nuo atpalaiduojančių masažų, panaikinant nugaros skausmus. Žmogui pirma reikia atsigauti emociškai ir tada taikyti lieknėjimo programą, nes tik tuomet bus pasiekti užsibrėžti rezultatai. Jei žmogus nusivylęs gyvenimu ir nepatenkintas savimi, liūdnas ir apatiškas viskam, jam nepadės jokie kūno bei veido korekcijos masažai. Organizmas nereaguoja į masažus, kai žmogaus smegenys apkrautos problemomis. Todėl pirmiausia reikia rasti meilės sau, suteikti pasitikėjimo savimi. Taip pat ir su „Fitness“ veido masažu – jei klientė netiki, kad tai veiksminga, ir nededa pastangų, rezultatų nebus. Reikia tuo gyventi ir norėti gražėti, kasdien žiūrint į veidrodį matyti būsimą rezultatą ir jo siekti, tikėti tuo, ką darai, pasąmonėje užprogramuoti išorinius pokyčius. Laikui bėgant organizmas reaguoja ir pradeda keistis vaizdas. Pagražėja oda, jos būklė ir t.t.

– Kokius pratimus rekomenduotumėte atlikti namuose pačioms moterims, kurios nori turėti gražią veido odą?
Po masažo klientui yra surašomi pratimai, kuriuos jis turi daryti kasdien namuose. Tai pratimai formuoti veido ovalui, treniruoti lūpų raumenis, stiprinti žandų, nosies, akių ir antakių raumenis. Masažistas išmoko, kaip taisyklingai tai atlikti namuose ir padaro sąrašą pratimų.



" Kūno akademija" yra įsikūrusi Upės g. 5, Vilniuje. Registruotis galima el. paštu info@kunoakademija.lt arba tel.: 8 607 92196
Darbo laikas: kasdien, nuo 7.00 iki 22.00.







Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus