• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Maistas, grąžinantis jėgas ir valantis odą

Autorius: Balsas.lt
2011-04-18 09:40:00

Maistas, grąžinantis jėgas ir valantis odą
123rf.com
Vien tik nuo kosmetinės priežiūros oda niekada netaps gražesnė, nes per išorę susigrąžinama tik tai, kas iš odos buvo atimta iš išorės: riebalų ir vandens apsauginė mantija. Prarastos medžiagos iš vidaus gali būti atstatytos tik valgant tinkamą maistą. Tokios mitybos pagrindas – visaverčiai, švieži, natūralūs produktai. Tik tokiu būdu oda sugeba atrodyti sveika ir jauna. Netinkama mityba gali sukelti senatvės požymius, sudirginimus, odos nešvarumus ir pan.Odos valymas iš vidaus

 Oda valoma iš vidaus šalinant medžiagų apykaitos produktus. Norint išvalyti audinius ir pašalinti šlakus, reikėtų pasninkauti. Kartą per mėnesį tris dienas pasninkaujant (geriausia – prieš pat arba tuoj po mėnesinių) sustiprinamas natūralus šalinimo procesas. Iškart po to rekomenduotinas vitaminingas ir mineralinių medžiagų turintis maistas. Kartą per tris mėnesius, bent jau baigiantis vasarai ir žiemai, šalinimo procesui sustiprinti rekomenduotina vieną savaitę pakeisti mitybą. Valgykite maistą, kuriame gausu vitaminų ir mineralinių medžiagų.

Septynios išmintingosios žolės

 Pasninkaudamos daugiausia valgykite augalinį maistą, pieną, varškę, jogurtus, ryžius, rečiau – bulves ir rupaus malimo duoną. Žolių arbatos geriamos visą dieną – nuo pat ankstyvo ryto. Iki vakaro išgeriami 3 – 4 puodeliai arbatos. Naudojama daug prieskonių, pirmiausia – „septynios išmintingosios žolės“ – bazilikas, krapas, mėta, oreganas, petražolė, rozmarinas, pankolis. Papildomai galima vartoti žuvų taukus ar vitaminus su mineralinėmis medžiagomis.

Normaliai odai

 Venkite cukraus ir daržovių, augančių po žeme,negerkite juodos arbatos ar alkoholio, nuolat tikrinkite baltymų kiekį.

 Vartokite:
 •  Rupios duonos,
 •  Lapinių daržovių, grybų,
 •  Riešutų, moliūgų sėklų,
 •  Alaus mielių, daigintų kviečių,
 •  Daugiau pieno nei mėsos baltymų,
 •  Bananų, abrikosų, figų, džiovintų vaisių,
 •  C, D, E vitaminų.

Sausai odai

 Venkite mėsos, virto maisto.

 Vartokite:
 •  Rupios duonos,
 •  Nesmulkintų ryžių vietoj bulvių,
 •  Salotų, burokėlių, alyvuogių, sojų,
 •  Svogūnų, česnakų, petražolių, krapų,
 •  Jūros dumblių,
 •  Alaus mielių, daigintų kviečių,
 •  Riešutų,
 •  Daržovių sulčių, alaus, arbatos,
 •  Obuolių, bananų.

Riebiai odai

 Venkite keptų, troškintų valgių, plaktos grietinėlės, cukraus, šokolado, kakavos.

 Vartokite:
 •  Saldžių vaisių,
 •  Javų, rupaus malimo duonos,
 •  Rūgštų pieną,
 •  Ryžius,
 •  Mineralinį vandenį,
 •  A ir D vitaminų,
 •  Raugintų daržovių,
 •  Kopūstų, agurkų, ridikėlių, ankštinių augalų vaisių.

Mišriai odai

 Venkite cukraus, labai riebaus ar aštraus maisto, bulvių.

 Vartokite:
 •  Rupaus malimo grūdų,
 •  Šakninių daržovių,
 •  Mielių, daigintų kviečių,
 •  Medų,
 •  Razinas, figas,
 •  Alų, mineralinį vandenį, arbatas,
 •  Prieskonines žoles,
 •  Magnio turinčio maisto: jūros žuvies, ankštinių augalų.

Nešvariai odai

 Venkite riebaus maisto, baltos duonos, bandelių, šokolado, saldainių, uogienių, kepto maisto, stiprių vaistų.

 Vartokite:
 •  Mineralinį vandenį,
 •  A, B, E vitaminų,
 •  Alaus mielių,
 •  Arbatų.
 


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus