• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sveikai gyvenkime pagal zodiako ženklą

2008-09-24 00:00:00

Sveikai gyvenkime pagal zodiako ženklą
"Gamma" nuotr.
Tikriausiai daugeliui mūsų kyla klausimas, kaip maitintis, kad būtume lieknos ir linksmos. Yra šimtai įvairiausių dietų, tačiau ne visada jų poveikis mus tenkina, o ir valios pastangų kartais pritrūksta. O gal pabandykite maitintis ir sportuoti pagal savo zodiako ženklą? Tai rekomendacinio pobūdžio patarimai, kuriais vadovaujantis turėtumėte padailinti savo kūno formas ir pakelti sau nuotaiką.

 

Ugnies ženklai: Avinas, Liūtas, Šaulys


Ugnies stichijos valdomi žmonės yra gyvybingi, spontaniški ir greitai susižavi naujovėmis. Jie nesunkiai susidoroja su juos užklupusia liga. Ugnies ženklo atstovai sudegina maistą labai greitai, nes jų medžiagų apykaita vyksta gana sparčiai, todėl jiems reikalingi proteinai, kad papildytų išeikvotą energiją. Jiems reikia apriboti maistą, kuriame daug cholesterolio, taip pat riebalus, nes jie užkemša kraujagysles.


Avinas. Kadangi avinus globoja Marsas, tai šio ženklo žmonėms yra labai svarbus vitaminas K. Jo gausu žirneliuose, pomidoruose, špinatuose. Patartina kuo dažniau valgyti kopūstų, česnakų ir svogūnų. Jums būdinga ir tai, kad kavinėje užuot užsisakę sveiko maisto, dažnai pasirenkate picą ir maitinatės nereguliariai. Jums būtina pakeisti riebius maisto produktus liesesniais. Reiktų valgyti reguliariai bent penkis kartus per dieną. Jums būtina stiprinti raumenis, ypač kaklo ir pečių. Jautriausias organas yra galva, todėl svarbiausia saugokite ją. Jums nelabai tinka dietos, nes greitai nuo jų pavargstate. Geriau patartinas organizmo valymas. Iš sporto tinka aerobika, Rytų kovos menai ir kiti nemonotoniški užsiėmimai.


Liūtas. Šį ženklą globoja Saulė ir jam svarbiausias yra vitaminas A. Mėsa yra vienas mėgstamiausių liūtų patiekalų, tačiau racioną būtina nuolat paįvairinti. Dažnai jums pritrūksta ryžto laikytis dietos ir neužtenka vieno patiekalo, kad nuramintumėte savo alkį. Jūs dažnai būnate įsitempę, jaučiate nervinę įtampą, todėl jums būtina vartoti produktų, kurie turi magnio. Jūsų pažeidžiamiausias organas yra širdis, todėl sportuojant nepersistenkite, kad per daug neapkrautumėte širdies. Būtina daryti tam tikrus specialius pratimus  širdžiai bei kraujagyslėms stiprinti. Jums labiau tinka individualus sportas, o ne komandiniai žaidimai.

2 psl.
Puslapis 1 iš 6Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus