• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

4 būdai kilstelėti darbingumą

Autorius: L.Mureikaitė
2011-07-26 14:05:00

4 būdai kilstelėti darbingumą
Dreamstime nuotr.
Tu žinai, kad amžinasis variklis neegzistuoja. Užtai amžinasis stabdis tikrai yra. Ir tai ne kas kita, o tavo darbas – reikalai nė truputėlio nejuda iš vietos. Kas gi atsitiko? Greičiausiai tiesiog ėmei ir perdegei. Galima tai pavadinti nuovargiu, galima – persidirbimu, tačiau aišku viena – būtina tučtuojau kažko imtis. Nagi, op, kilstelk savo darbingumą!

Gera pradžia – pusdienis darbo. Gera darbuotoja vos įžengusi į savo kabinetą kimba į darbą, o dar geresnė darbuotoja dieną pradeda įprastu ritualu. Kavos ar arbatos  puodelis, rytinio laikraščio antraštės, elektroninio pašto peržiūra – rytiniam ritualui tinka viskas, kas padės nusiteikti naujai darbo dienai, įsivažiuoti ir  psichologiškai persiorientuoti iš naminio režimo į darbinį. Specialistai tvirtina, kad tinkamai pradėta darbo diena gali net 20-25 proc. pakelti darbingumą. Itin svarbu “pragroti” darbo dieną prieš imantis darbų – susiplanuoti, apgalvoti ir pirmiausia mintimis kibti į darbą, o tik paskui pereiti prie fizinių veiksmų. Tiesa, neįsijausk per daug ir numatyk aiškų terminą, kiek laiko skirsi tokiam įsivažiavimui. Ir pasistenk jo neviršyti. Kitaip rizikuoji taip ir prarymoti visą dieną prie Eli.lt straipsnių, užuot bent šiek tiek pasistūmėjusi su savo darbais į priekį.

Degalai už dyką. Labai svarbu kartkartėmis nuo darbo pailsėti. Tačiau dar svarbiau tai daryti laiku ir ne per ilgai. Jei pertraukėles darysi per retai, darbingumas neišvengiamai kris. Tačiau reguliarūs trumpi stabtelėjimai (ne dažniau kaip kas valandą ir ne ilgiau nei 10 min.) tik paspartina darbą. Jei pastaruoju metu užgriuvo darbų lavina ir prošvaisčių nenusimato, o tu pajutai, kad tuojau perdegsi, išmintingiausias sprendimas būtų sumažinti tempą. Jei negali pasiimti išeiginių ar atostogų, pakaks bent jau gerai apgalvoti ir suplanuoti savo dienotvarkę: išbraukti iš jos viską, kas nėra itin svarbu, neskubius darbus atidėti bent keletui dienų, skirti pakankamai laiko poilsiui, atsisakyti iki paryčių trunkančių triukšmingų vakarėlių, bent trumpam pakeisti aplinką – užuot sėdėjus prie televizoriaus išsiruošti paplaukioti į baseiną, pažaisti boulingą ar tenisą.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus