• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Monstrų korporacija

2009-09-24 09:34:00

Monstrų korporacija

Pabandykite įsivaizduoti, kad jūsų karjera yra žaidimas. Pavyzdžiui, kompiuterinis. Su monstrais, lygiais ir visais kitais atributais.

Imkime dvi herojes: Larą Kroft, kuri užtikrinta savo jėgomis ir visada siekia pergalės, ir Milą Soft, kuri pirmiau pasvers visus pliusus ir minusus, pažymės raudonomis vėliavėlėmis visas pavojingas zonas ir lėtai, bet užtikrintai irsis pirmyn vengdama nesėkmių. Pasirinkite, kuri iš jų būsite jūs.

Pirmoji visada renkasi realias vidutinio sudėtingumo užduotis. Antroji kelia arba paprastus, arba grandiozinius tikslus.

Reikia pasakyti, kad šiuo atveju jūs renkatės ne iš dviejų išprotėjusių merginų, valdomų liguistos nepatenkinto kompiuterininko fantazijos. Jūs įvardijate savo strategiją, kuria vadovaujatės ir reliame, ir virtualiame gyvenime. Pagal žinomo psichologo Kurto Levino teoriją, jos taip ir vadinasi - sėkmės siekimo strategija arba nesėkmių vengimo strategija.

Taigi jūsų ekrane šviečia užrašas: "Valio, aš sėkmingai atlaikiau pokalbį dėl darbo!"

Pirmasis lygis. O jeigu nesugebėsiu?

Kas vyksta? Jūs patekote į pirmąjį lygį ir žengiate virtualaus biuro koridoriumi: durys kairėje, durys dešinėje. Atidarote pirmąsias pasitaikiusias ir matote jūsų pasitikti ateinantį teletabį Skeptiką. Jo televizoriuje šviečia užrašas: "Manai, sugebėsi?"

Ką daro Lara Kroft? Lara išsitraukia pistoletą ir iššauna vieną šūvį tiesiai į rožinio iškrypėlio ekraną. Ji žino, kad sugebės. Tokioms kaip Lara kur kas baisesnis kitas monstras - mažas, rūpestingas ir švelnus, kuris prieina prie jos, patapšnoja per petį ir sako: "Nesijaudink, Larute, tai visai nesudėtinga, tu įveiksi." Tą akimirką mūsų herojės motyvacijos lygis krenta iki kritinio taško. Panelės, kurioms būdinga sėkmės siekimo strategija, visada nori manyti darančios sudėtingą darbą: jos siekia realaus, bet vertingo tikslo. Antraip jos liaujasi funkcionavusios ir iškrenta iš žaidimo.

2 psl.
Puslapis 1 iš 5Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus