• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kaip išgelbėti artėjantį savaitgalį

Autorius: Aldona Steponavičiūtė, "Aš ir psichologija"
2012-12-18 08:40:00

Kaip išgelbėti artėjantį savaitgalį
jupiterimages.com nuotr.

Miegoti iki pietų, prabusti skaudančia galva, lovoje valgyti pusryčius, iš jos išlipti tik po pietų, išsiruošti į svečius... Tada – vėl miegoti iki pietų, ieškoti, ką čia suvalgius, ir prarasti apetitą prisiminus, kad rytoj – jau į darbą. Galimas ir kitoks savaitgalio scenarijus!

1. Nedrybsokite

Tyrimais įrodyta, kad savaitgaliais dera keltis ne vėliau nei valandą po įprasto jūsų kėlimosi laiko. Kitu atveju išsimušite iš natūralaus organizmo ritmo ir visą savaitgalį būsite apsnūdęs(-usi) bei apatiškas(-a). Jei jaučiate, kad trūksta miego, darbo dienomis eikite miegoti anksčiau, o ne bandykite atsigriebti per savaitgalį.

2. Iš vakaro pasportuokite

Tilburgo universitete (Nyderlandai) atlikto tyrimo duomenimis, kai kurie sunkiai dirbantys žmonės savaitgaliais kenčia nuo galvos ir raumenų skausmų, chroniško nuovargio. Tokiems žmonėms mokslininkai rekomenduoja penktadienio vakare organizmui suteikti fizinio krūvio – pasitreniruoti sporto salėje arba bent jau pėsčiomis pareiti namo. Fizinė kūno apkrova padeda psichologiškai pereiti iš aktyvumo į poilsio režimą.

3. Penktadienį niekur neikite

Dėl tam tikro visuomenės spaudimo daugelis žmonių stengiasi penktadienį nueiti „pasilinksminti“. Dažniausiai pasirenkamas klubas su daugybe triukšmingų nepažįstamųjų ir nenusakomu skaičiumi alkoholio vienetų. Ramiai praleidę penktadienio vakarą ne tik sustiprinsite vidinės ramybės jausmą, bet ir pažadinsite savo kūrybingumą – nebūtina elgtis taip, kaip visi, kad taptum laimingas.

4. Pasirūpinkite savo augalais

Nesvarbu, ar turite sodą, kuriame reikia sugrėbti lapus ir apdangstyti rožes, ar keletą gėlių vazonų ant palangės, tyrimais įrodyta, kad augalų priežiūra teigiamai veikia psichinę ir fizinę sveikatą – stebėdami augalus padidiname savo galimybes pastebėti šį tą naujo, žavėtis, rūpintis. Palaistykite savo gėles, nukarpykite apdžiūvusius lapus, nušluostykite nuo jų dulkes, kad augalai galėtų laisviau kvėpuoti.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus