• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kaip išlikti ramiai kamštyje

Autorius: pagal Happywoman.com.ua
2010-12-14 15:22:00

Kaip išlikti ramiai kamštyje
Flicr.com nuotr.
Ir vėl žiema kelininkus užklupo netikėtai. Taigi kartais ilgam galima įstrigti kamštyje ne tik piko metu, bet ir visur, kur kelią užklojo storesnis sniego liežuvis ar kokį neatsargų vairuotoją sumėtė slidžiame kelyje.

O kamštyje, kaip žinia, net ir didžiausi flegmatikai sukrunta, susinervina. Kaip išlaikyti šaltus nervus už vairo? Psichologai pataria – atsipalaiduok.

Iškvėpk stresą

Pasistenk kontroliuoti kvėpavimą. Kai panikuoji – jis tampa dažnesnis, labiau paviršutinis, o tai savo ruožtu skatina nerimo augimą.

Ir atvirkščiai, gilus lėtas kvėpavimas „nuo pilvo“ ramina sudirgusius nervų centrus, padeda atpalaiduoti raumenis. Išmėgink šiuos pratimus:

•    Lygiavimas į pilvą. Atpalaiduok visus raumenis. Skaičiuodama 1-2-3-4 lėtai ir giliai įkvėpk išpūsdama pilvą, krūtinės ląsta nejuda. Su skaičiumi 4 sulaikyk kvėpavimą. Tada sklandžiai, tolygiai iškvėpk skaičiuodama 1-2-3-4-5-6. Prieš kitą įkvėpimą vėl trumpam sulaikyk kvėpavimą. Jau po 3-5 minučių pasijusi ramesnė.

•    Lengvas pūkelis. Įsivaizduok, kad tiesiai prieš tavo nosį, 10-15 cm atstumu ore pakibęs pūkelis. Kvėpuok tik nosimi ir taip ramiai, lygiai, kad įsivaizduojamas pūkas nė nesuvirpėtų.

•    Iškvėpti viską. Giliai iškvėpk ir sulaikyk kvėpavimą tiek ilgai, kiek tik gali. Po to keletą kartų tolygiai įkvėpk ir iškvėpk, vėl sulaikyk kvėpavimą iškvėpusi. Pakartok pratimą keletą kartų.

Jau šiek tiek palengvėjo? Puiku! O kad pasijustum dar geriau – pamėgink ir kitais būdais sumažinti stresą.

Pasidaryk lengvą apykaklės zonos masažą: delnais glostydama sušildyk šią vietą, o tada švelniai pagnaibyk pirštais pečių ir kaklo odą. Jei po 5-7 minučių pajusi, kaip šiluma užlieja kūną – vadinasi, tikslas pasiektas.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus