• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Nervai nelaiko. 21 būdas padėti sau

Autorius: Horo
2011-10-01 10:35:00

Nervai nelaiko. 21 būdas padėti sau
123rf nuotr.
Nespėjate laiku parengti ataskaitos. Laukia svarbus pasirodymas didelei auditorijai. Jūsų vaikas pirmą kartą gyvenime laiko egzaminus. Kitaip tariant, nervinė įtampa – ties pavojinga riba. Ką daryti?

1.    Atsipalaiduokite. 10 minučių pabūkite vienumoje. Užtraukite užuolaidas, patogiai įsitaisykite ant sofos ir lėtai suskaičiuokite iki dešimties. Padarykite nedidelę pauzę ir pamėginkite sukoncentruoti mintis ties kojomis. Maksimaliai atpalaiduokite pėdų ir blauzdų raumenis, įsiklausykite į kūno pojūčius. Kokios jūsų kojos? Šaltos ar karštos? Sunkios ar lengvos? Ar atrodo, kad jų nepajudinsite iš vietos, ar toks jausmas, kad tuoj tuoj nuskrisite? Įsiminkite tai, ką jaučiate. Pagalvokite, kad jūsų ramybė – unikali. Tegul jos pavydi visi priešai. Mitimis persikelkite aukščiau, iki kelių ir klubų. Pamėginkite atkurti tą keistą, bet gana malonų jausmą, kurį ką tik jautėte pėdose. Taip palengva judėkite aukštyn, atpalaiduokite vieną raumenų grupę po kitos, kol pasieksite kaklą ir galvą. Kartu su visišku fiziniu atsipalaidavimu ateis ir dvasios ramybė.

2.    Įsitempkite. Kad pasiektumėte maksimalaus atsipalaidavimo, iš pradžių priverskite raumenius padirbėti. Giliai įkvėpkite, įtempkite pėdų ir blauzdų raumenis, palaikyktie keletą sekundžių, o tada atpalaiduoktie. Jei kojose pajutote malonią šilumą – jūs teisingame kelyje. Pakartokite tą patį pratimą su pilvo, rankų, pečių ir kaklo raumenimis.

3.    Palyginktie raukšles. Užklupus stresui kraujyje sukunkuliuoja adrenalinas – tai jis priverčia širdį plakti dažniau, o raumenis įsitempti. Pažvelkite į save veidrodyje: kai jaudinatės, kaktoje įsirėžia raukšlelės, antakiai suartėja, dantys sukąsti, plaštakos sugniaužtos į kumščius. Ir visa tai vyksta nevalingai. Na kam jums ta bereikalinga įtampa? Atsikratykite jos! Juolab kad tai iš tikrųjų gana lengva. Skaičiuokite: vienas – išlyginkite kaktą, du – plačiai atmerkite akis, trys – nuleiskite smakrą, lūpų kampučius kilstelėkite aukštyn, tarsi netrukus ketintumėte nusišypsoti. Kai dar atgniaušite ir kumščius – savijauta turėtų būti kur kas panašesnė į atsipalaidavimo būseną, nei iki tol.

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus