• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Valentino dieta: liekna ir aistringa

Autorius: Parengė I. Baltrušaitytė
2013-02-11 10:00:00

Valentino dieta: liekna ir aistringa

Valentino diena nenumaldomai artėja. Ir jei laukdama bet kurios kitos šventės stengiesi atsikratyti vieno kito kilogramo, tai artėjant šiai įstabiai progai veikiausiai norėsi ne šiaip palengvėti, bet dar ir tapti žvalesne, energingesne ir... žinoma, seksualesne!

Štai kodėl Valentino dieta – kaip tik tau: su ja gausi ne tik reikiamą maistingųjų medžiagų dozę, bet ir padidintą kiekį tų elementų, kurie garantuos saldesnes aistras miegamajame.

Beje, dar geresni rezultatai bus jei dietos laikysitės kartu: judviejų Valentino naktis bus tikras sprogimas!


Aistrą stiprinanti trijulė

Kad sustiprėtų aistra, organizme turėtų pagausėti tam tikrų medžiagų. Štai ji – Didžioji Seksualios Dietos Trijulė: argininas, cinkas, omega-3. Šios su maistu į organizmą patenkančios medžiagos skatina lytinį pajėgumą ir vaisingumą.

• Argininas. Be teigimo poveikio kraujotakai ir kitiems organizmo procesams, ši amino rūgštis ypač reikalinga vyrams, nes skatina spermatogenezę. Arginino ypač daug turi žuvis, kalakutiena, vištiena, pupelės, lęšiai, tofu, riešutai, augalų sėklos.

• Cinkas. Šis elementas teigiamai veikia lytinių organų funkciją, palaiko lytinį pajėgumą. Vyrų organizme cinkas sukoncentruotas sėklidėse ir prostatos liaukoje, jo ypač daug yra spermoje. Puikus cinko šaltinis – austrės, silkė, grūdinės kultūros, grybai, kepenys.

• Omega-3 rūgštys. Jei su maistu gausime pakankamai šių rūgščių, organizme padaugės gerojo cholesterino, o jis – nepakeičiamas organizmui gaminant biologiškai aktyvias medžiagas. Organizme iš jo gaminami vyriški ir moteriški lytiniai hormonai. Kad organizme nepristigtų omega-3 rūgščių, ne rečiau kaip 3 k. per savaitę valgyk lašišos, silkės, tuno.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus