• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
„Alita“ rinkai pasiūlė naują poduktą
2009-06-18 12:05:00

Jupiterimages nuotr.

Alkoholinių kokteilių Lietuvoje pradininkė Lietuvoje AB „Alita“ pristato naujos kartos gazuotų alaus kokteilių „Mix In“ seriją.

„Mix“ asortimentą papildė trijų naujų skonių gazuoti kokteiliai, pagaminti specialios technologijos alaus pagrindu, turinčiu miežių salyklo. Lengvuosius alkoholinius gėrimus mėgstantiems vartotojams siūloma išbandyti mango ir arbūzų skonio „Mix In Mango&Watermelon“, laimo skonio „Mix In Lime&Freezer“ su šaldančiu efektu ir persikų bei kriaušių skonio „Mix In Peach&Pear“ kokteilius.

„Nuo 2001-ųjų pradėję gaminti lengvuosius alkoholinius kokteilius pastebėjome, kad vasarą pastarieji atsiriekia vis didesnę dalį tiek alaus, tiek stipriųjų gėrimų rinkos. Todėl kasmet stengiamės vartotojams pasiūlyti ką nors naujo. Šį kartą sukūrėme trijų skonių naujos kartos gazuotus alaus kokteilius „Mix In“, kurie turėtų papildyti darnią jau pamėgtų „Mix“ kokteilių šeimą“, - apie šviežiausią AB „Alita“ naujieną pasakojo rinkodaros ir pardavimo direktorius Darius Vėželis.
 
Su klubine kultūra tapatinamas prekės ženklas „Mix“ ypač populiarus tarp jaunimo, todėl yra didžiausių Lietuvoje vykstančių muzikos festivalių „Be2gether“ ir „Pure Future“ ilgametis rėmėjas ir partneris. Naujų skonių „Mix“ kokteilius vieni pirmųjų turėjo galimybę išbandyti šių metų festivalio „Be2gether“ svečiai. Nuo birželio vidurio „Mix In“ kokteiliai pasirodė prekyboje visoje Lietuvoje.



Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus