• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Vandens aerobika nėštukėms

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2011-12-07 09:16:00

Vandens aerobika nėštukėms
freedigitalphotos.net
Norėdamos susilaukti sveiko vaikučio, turėtumėte nebijoti užsiimti vandens aerobika. Kaip tik ši sporto rūšis padės jums atsipalaiduoti, sumažins stresą, nuolatinę įtampą.
 
Vandens aerobika puikiai tinka besilaukiančioms mamytėms, tačiau kiekviena, prieš pradėdama sportuoti vandenyje, turėtumėte pasikonsultuoti su savo gydytoju.
 
Moksliniais tyrimai įrodyta, kad moteris, kuri nėštumo metu sportavo vandenyje, pagimdė daug lengviau. Juk pratimų metu stiprėja stuburas ir nugaros raumenys.
 
Puikiai kūną atpalaiduoja atsigulimas ant pilvo, lengvas irstimasis vandeniu, specialių įrankių kilnojimas, vienokių ar kitokių pratimų darymas. Vandens aerobika neapsunkins jūsų kūno, atvirkščiai – palengvins nėštumo periodą.
 
Vandens aerobika tinkamai paruošia gimdymui, mat pratimų metu išmokstama įtempti ir atpalaiduoti raumenis, kurie bus labai svarbūs gimdymo metu. Taip pat labai svarbu ir kvėpavimas. Trenerė visada išmoko, kaip reikia taisyklingai kvėpuoti. Tokie įgūdžiai jums talkins visą gyvenimą.
 
Vandens aerobika suteikia jėgų, nuramina, atpalaiduoja, sumažina stresą, pagerina nuotaiką ir leidžia sėkmingiau vystytis mažajam kūdikėliui.


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus