• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
Remigijus Bimba
Asmeninis sporto treneris
Remigijus Bimba
Adresas: www.rbimba.lt
Telefonas: +370 610 23 144
Kultūrizmu užsiiminėju nuo 1991 m., esu Lietuvos kūno kultūros akademijos sporto magistras. Turiu keturiolikos metų asmeninio trenerio patirtį.

1995–1997 m. tapau Lietuvos jaunimo kultūrizmo pirmenybių nugalėtoju, 1997 m. – Lietuvos vyrų kultūrizmo čempionu. Esu IFBB ir EBFF tarptautinės kategorijos kultūrizmo ir fitneso teisėjas.

Kasdien treniruoju ir konsultuoju įvairaus amžiaus žmones – nuo paauglių iki senjorų. Žinau Jūsų poreikius ir išmanau Jūsų galimybes, todėl galiu Jus treniruoti ir suteikti profesionalias konsultacijas sveikatingumo klausimais. Galiu būti Jūsų sveikos gyvensenos mokytoju.

Pastaba. Į tokius pačius skaitytojų klausimus treneris neatsakinės, todėl persiskaitykite prieš tai visus klausimus-atsakymus.
Jei norite gauti tikslesnį atsakymą į jūsų užduodamą klausimą, nurodykite savo
  • svorį
  • ūgį
  • amžių
  • taip pat treniruočių stažą ir siekiamus tikslus.





Renata
Sveiki, man yra 30 metų, ūgis 171 cm, svoris 88 kg. Esu dviejų mažylių mama, antrojo vaikelio susilaukiau pries 5 mėn. Nutariau atsikratyti lašinukų. Turiu namie elepsinį treniruoklį, svarmenis po 2 kg, masažinį lanką. Kiekvieną rytą minu 50 min. treniruoklį trečiu lygiu iš devynių, tada darau 8 minučių programos mankštą, vakare 30 min. suku lanką. Sportuoju tik darbo dienomis šeštadienį ir sekmadienį nesportuoju. Jaučiuosi gerai, per mėnesį numečiau 3 kg. Bet vis iškyla klausimų, kas kiek laiko didinti krūvį ant treniruoklio, kad labiausiai degtų riebalai. ir kaip susistatyti programą, ką po ko daryti? Padėkit man - iki pavasario noriu įgyti bent truputėlį daugiau pasitikėjimo savimi, o tam būtini rezultatai. Mitybą kiek įmanoma sureguliavau, tačiau vis dar maitinu savo lėlytę pati, todėl ta mityba ne visada labai pavyzdinga.
Remigijus Bimba Labai svarbu atliekant pratimus sekti savo pulsą. Jei norite "deginti" riebalus atliekant pratimus turite pasiskaičiuoti savo pulsą: (220-amžius)x0,65-0,7. Šiuo atveju Jūsų trečias lygis gali būti arba per mažas arba per didelis fizinis krūvis. Pirmu atveju treniruotės bus neefektyvios, o antru – padarys žalą jūsų organizmui.
Rekomenduočiau atlikti pratimus kas antrą dieną. Aerobinės treniruotės trukmė ne ilgesnė nei 40 min, nurodytu pulsu.
Didinti fizinį krūvį galite, jei pulsas nesiekia 123 tvinksnių per minutę.
Pradėkite treniruotę nuo aerobinio krūvio (20-40 min). Po to atlikite pratimus raumenims stiprinti (pilvui, nugaros apatinei daliai, krūtinei, nugarai, šlaunims, sėdmenims). Kiekvieną pratimą kartokite po du kartus, 10-16 pakartojimų. Treniruotę užbaikite tempimo pratimais (trukmė – 10-15 min.).
Lina
Sveiki, norėjau pasiteirauti, Jūsų kaip specialisto nuomonės. Esu 1,78 cm ūgio, sveriu 76 kg ir labai noriu numesti keletą kilogramų, bet nelabai kaip sekasi. Sportui praktiškai nelabai turiu laiko, nes visą laiką praleidžiu darbe arba namuose sėdėdama prie knygų, o vakarais tik sugebu įšokti į pirtelę atsipalaidavimui. Savaitgaliais tikrai nelabai turiu noro sportuoti, norisi su šeima pabūti. Esu girdėjus apie baltymų kokteilius, girdėjau, kad jie padeda šiek tiek atsikratyti svorio, jei juo pakeiti bent vieną ar dvi maisto porcijas per dieną. Ar jie tikrai taip padeda, ar turi būti nors šioks toks sportavimas?
Remigijus Bimba Tikriausiai ne taip supratote dėl baltyminių kokteilių. Jums reikalinga baltyminė dieta su daržovėmis. Minimaliai turėtumėte valgyti angliavandenius (ryžius, grikius, makaronus, avižinius dribsnius, juodą rupę duoną, vaisius). Taip pat turite sumažinti riebaus, saldaus, aštraus ir sūraus maisto vartojimą. Valgykite 3 kartus per dieną.

Baltyminiai kokteiliai (pvz. whey izolate) gali būti vartojami, jei Jūs neturite galimybės valgyti per dieną kas tris valandas. Tada jie butų geriami priešpiečiams ir pavakariams. Plakami šie baltyminiai milteliai tik su vandeniu.
Kur kas būtinesni maisto papildai Jums būtų: vitaminų ir mineralų kompleksas ir specialūs maisto papildai riebalams "deginti" – "termogenikai".

Aišku, laikantis subalansuotos mitybos ir papildomai atliekant fizinius pratimus rezultatas būtų kur kas greitesnis ir geresnis. Aš rekomenduočiau tirs kartus į savaitę atlikti bent po 20 min. aerobinę treniruotę (pvz., bėgimas, važiavimas dviračiu ir kardiotreniruokliu). Labai svarbu, kad aerobinės treniruotės metu Jūsų pulsas būtų apskaičiuojamas pagal šią formulę: (220-amžius)x0,65–0,7.
Mamyte
Sveiki, man 33 metai, ūgis 176 cm, svoris apie 89 kg. Neseniai antrą kartą tapau mama, per kiekvieną nėštumą priaugau po 35 kg: po pirmojo buvo likę 10, dabar prie tų dar tiek pat liko. Svoris krenta, lankau sporto klubą, tačiau treneriai kaip susitarę kartoja, kad odos pertekliaus pilvo srityje su sportu jau neatsikratysiu, kad padės tik operacija. Atrodo baisiai, kai pasilenkus oda nutįsta kaip senutės. Ar yra kažkokių papildomų pratimų kad kažkaip sutraukčiau pilvo srities odą?
Remigijus Bimba Labai sunku atsakyti, kai nematau Jūsų kūno. Aišku, kad tokie svorio vyravimai odą ištempia. Oda, kaip guma. Tačiau nereikėtų stačia galva gultis ant operacinio stalo ir atsiduoti gydytojui. Juk pati konstatuojate, kad nesenai antrą kartą pagimdėte. Jei propaguosite SVeiką gyvenimo būdą, t.y. laikysitės subalansuotos mitybos principų, reguliariai sportuosite, tai savo figūrą tikrai susitvarkysite. Nenorėkite, tai padaryti per mėnesį ar du. Pakeiskite savo gyvenimo būdą ir tai turi tapti Jūsų įpročiu.
Editaa
Labas, ar naudingi šuoliukai su šokdyne? Kokie raumenys tuomet dirba?
Remigijus Bimba Jei turite sąnarių problemų (pvz. kelio, stuburo), tai šuoliukų reikėtų atsisakyti. Šis pratimas tinka tik sveikiems žmonėms. Galima šuoliukus su šokdyne atlikti vietoje apšilimo, jie gerina ištvermę.
Atliekant šuoliukus su šokdyne pagrindinis krūvis tenka apatiniams kūno raumenims.
Evelina
Visi sako, kad nuo alaus storėjama, ypač pilvo srityje. Ar tai tiesa? Ačiū už atsakymą iš anksto.

Remigijus Bimba Taip, tai tiesa. Alkoholis turi daug kalorijų. Be to, dažniausiai prie alaus kažką suvalgote, o tokiu būdu dar daugiau suvartojate kalorijų. Jei alų labai mėgstate ir jį vartojate kiekvieną dieną ar keletą sykių per savaitę, tai nėra nieko keisto, kad pilvukas atsikišo.
Egidijus
Sveiki :) Ūgis 177cm, svoris 68 kg, 15m, stažas - 1metai, sportuoju 4 dienas per savaitę. Norėčiau, kad kūnas atrodytų gerai, tačiau per metus pasiektas rezultatas netenkina. Ar įmanoma būtų gauti sporto programą ir maisto mitybą internetu? :)
Remigijus Bimba 4-ias dienas per savaitę kilnoti svorius yra per daug, nes esate dar tik pradiniokas. Rekomenduočiau per savaitę atlikti tik tris treniruotes.
Taip, įmanoma gauti internetu asmenines treniruočių, mitybos ir maisto papildų programas. Visos šios trys programos kainuoja – 120 Lt. Jei norite asmeninės treniruočių ir mitybos programos – 80 Lt. Galite užsisakyti šiuo adresu:
http://www.rbimba.lt/Uzsisakyti-treniruote
Gintare
Nuo pat vaikystės labai aktyviai šokau, todėl su antsvoriu problemų neturėjau. Dabar kiek priaugau svorio, todėl noriu pradėti aktyviau sportuoti. Ūgis 173 cm, svoris 69 kg, amžius 20 metų. Norėčiau pasiteirauti, kokio pobūdžio treniruotes rekomenduotumėte, nes turiu vieną problemą - blauzdos nuo aktyvesnio sporto labai greitai išsipučia, o ir šiaip yra pakankamai stambios.
Remigijus Bimba Jei nutarėte sumažinti riebalinį audinį, tai sportuokite tris kartus į savaitę. Atlikite pratimus sekančia seka: su sunkmenomis ar treniruokliais (iki 40 min.), aerobinę treniruotę (20 min., kurios metu pulsas apskaičiuojamas pagal šią formulę: ((220-amžius)x0,65-0,70) ir tempimo pratimus. Netreniruokite blauzdų raumenų, nes tai tik dar labiau skatinsite šių raumenų augimą.
kotryna
Laba diena. Žinau, kad daug kas klausė, kaip sustorėti, bet prašau atsakyti ir į mano klausimą. Man 15 metų, ūgis 1.77 m, svoris 49 kg. Anksčiau svėriau 52kg, bet svoris savaime nukrito. Esu aktyvi paauglė, lankausi diskotekose, susitinku su draugais. Valgau daug. Norėčiau sportuoti sporto salėje, bet gyvenu kaime ir apie salę tik pasvajot galiu. Norėčiau paklaust, kokius pratimus daryti, kad priaugčiau svorio ir pagražinčiau kūną. Kaip man maitintis? Iš anksto dėkoju.
Remigijus Bimba Visi liesi žmonės man tvirtina, kad valgo daug. Kai paprašau surašyti ar papasakoti ką valgo ir kiek, tai pasirodo, kad valgo mažai. Atminkite, kad norint priaugti svorio turite suvartoti daugiau kilokalorijų, nei išnaudojate. O jei norite, kad svoris padidėtų ne tik riebalų, bet ir raumenų sąskaita, tai būtina sportuoti. Pradėjus sportuoti, kilokalorijas turite dar padidinti. Be to, turite turėti dienos režimą ir reguliariai maitintis kas 2,5-3 val. Savo meniu, turite padidinti angliavandenių (grikių, ryžių, avyžinių dribsnių, makaronų, juodos rupios duonos, vaisių daržovių) kiekį.
Namų sąlygomis irgi galima sportuoti. Rekomenduotinos trys treniruotės per savaitę. Tik šiuo atveju Jums reikėtų įsigyti sportinį inventorių. Pvz., Fitball kamuolį, kurio diametras yra 75 cm ir/arba specialius gumas.
sonata
Laba diena. Man 22 m, ūgis 1,75 m, svoris 55 kg. Mano manymu esu neproporcinga, kadangi viršutinė kūno dalis stambesnė nei apatinė. Ir tai, kad kojos vis plonėja, nors valgau normaliai, viskas eina į pilvo sritį, o kojos atrodo lyg sirgčiau anoreksija. Koks krūvis man reikalingas? Ar aerobika tinka? Bijau, kad nepasirinkčiau to, kas man netinka. Ačiū.
Remigijus Bimba Jūsų N figūros tipas, kai riebalinis audinys kaupiasi viršutinėje kūno dalyje. Galite sportuoti tiek treniruoklių salėje, tiek lankyti aerobikos užsiėmimus. Rekomenduočiau bent du kartus į savaitę treniruoklių salėje atlikti pratimus kojų raumenims, nes reikia padidinti jų apimtis raumenų sąskaita. Tris kartus atlikite aerobinę treniruotę, kad sudegintumėte nereikalingus kilogramus viršutinėje kūno dalyje.
Rutha
Sveiki, esu 20 metų mergina, mano ūgis 172 cm, o svoris 50 kg. Nusprendžiau pradėti gražinti savo kūno linijas, būtent pilvuką ir šlaunis (yra tas vadinamasis "tarpas tarp kojų"). Norėčiau sustangrinti pilvuką, šlaunis, kad tarpukas pamažėtų ir priaugti svorio. Norėčiau sverti apie 60kg. Ko turėčiau imtis? Iš kart ačiū už pagalbą.
Remigijus Bimba Jei norite priaugti svorio, turite daugiau valgyti. Ir tai labai svarbu, nes pradėjus sportuoti, kilokalorijų poreikis dar padidėja. Ir jei nepadidinsite kilokalorijų angliavandenių sąskaita, tai svoris ne didės, o mažės. Valgykite 4–6 kartus per dieną.
Atlikite pratimus skirtus šlaunų vidinei daliai treniruoti, pvz. kojų pritraukimas sėdint treniruoklyje ir svorio spaudimas kojomis kampu sėdint treniruoklyje, kojas laikykite pečių plotyje, o pėdos pasuktos į šalis (V forma).
Rekomenduočiau atlikti pratimus ir kitoms stambioms raumenų grupėms, nes privalote treniruoti visas raumenų grupes, nors akcentuoti galite ir kelias.
lalaila:)
Ar esu normali, jei mano svoris 54kg, o ūgis 1,67m?
Remigijus Bimba Jūsų kūno masės indeksas (KMI) yra 19,3. Kai KMI – 18,8–23,8, t.y. optimalus kūno svoris.
Sofi
Sveiki,
noriu paklausti kaip pradėti bėgioti. Noriu fiziškai sustiprėti, ir atrodo bėgiojimas būtų stipriausia, kaip galiu fiziškai sustiprėti iš pagrindų. Noriu pagerinti ir koordinaciją, turiu koordinacijos sutrikimą. Girdėjau, kad bėgiojimas padeda. Bandžiau aerobiką, šeipingą po pusmetį, bet vis išvykdavau ilgam laikui.
Nuo ko pradėti, ir kaip pradėti? Nesportavau ilgesnį laiką.
Remigijus Bimba Svarbiausia bėgimo metu sekite pulsą. Jei norite gerinti aerobinį galingumą (pulsas apskaičiuojamas pagal šią formulę: (220-amžius)x0,75-0,80), tinka ne tik bėgimas, bet ir kita fizinė veikla (pvz. važiavimas dviračiu, plaukimas, pratimai su kardijo treniruokliais ir kt.). O jei norite sustiprinti ir raumenis, tai teks atlikti pratimus ir su sunkmenomis.
Jei norite gerinti koordinaciją (gebėjimas suderinti jutimus ir kūno atskirų dalių tikslius ir vientisus judesius) reikia atlikti tam skirtus pratimus. Labai populiarūs pratimai ant specialių platformų. Rekomenduočiau kreiptis į trenerį, kad pastarasis parodytų kaip atlikti pratimus su specialiomis platformomis.

Aida
Laba diena. Esu 23 metų mergina, sveriu 66 kg, ūgis 177cm. Kadangi paskutiniu metu turiu daug laisvo laiko, norėčiau pradėti gražinti kūno linijas. Pradžioje numesti 4 kg, o po to stangrinti kūną, ypač užpakaliuką, pilvuką ir šlaunis. Kokius pratimus ir fizinį krūvį patartumėte man pasirinkti, kad rezultatas būtų veiksmingas? Maitintis stengiuosi sveikai, po 4-5 kartus per dieną mažomis porcijomis. Esu sportavusi, bet jau seniai. Iš anksto ačiū už pagalbą.
Remigijus Bimba Propoguoti sveiką gyvenimo būdą turite nuolatos – visą gyvenimą. Netinka pasakymas, jei turiu laiko, tai sportuoju, o neturiu – nesportuoju. Pacituosiu Viktoro Franklio žodžius:
"Žmogus panašus į skulptorių, kaltu ir kūju apdorojanti beformį akmenį, kad išgautų iš jo vis labiau regimą formą. Skirtumas tik tas, kad apdorojama medžiaga jam pateikia likimas: kurdamas, išgyvendamas arba kentėdamas žmogus megina iš gyvenimo "išgauti" kuo daugiau vertybių, – kurybinių, išgyvenimo ar nuostatos vertybių".
Sumažinti nereikalingus riebalų kilogramus ir tonizuoti raumenyną reikėtų vienu metu. Sportuokite tris kartus per savaitę. Svarbu – reguliarios treniruotės ir palaipsniui didinamas fizinis krūvis. Rekomenduočiau 3–5 kartus per savaitę atlikti aerobinį krūvį (pvz., kardio treniruokliai, plaukimas, bėgimas ir kt.). Treniruotės metu labai svarbu sekti savo pulsą. Pagal Jūsų amžių treniruotės metu pulsas turi būti 128–138 k/min. Taip pat 2–3 kartus per savaitę sportuokite su svoriais treniruoklių salėje. Po kiekvienos treniruotės atlikite tempimo pratimus.
Karina
Laba diena, kreipiuosi į jus norėdama paprašyti pagalbos, kaip priaugti svorio? Jo numečiau nieko nedarydama, visiškai nesportuodama ir net nesiekiau to - tiesiog dingo apetitas dėl sveikatos problemų ir mažiau valgiau, nors valgiau tris kartus per dieną. Seniau svėriau prieš pusę metų 56 kg, mano ūgis 168 cm, nesportavau niekada, o dabar sveriu tik 48 kg. Ką reikia valgyti, vartoti papildus, kad priaugčiau bent porą kilogramų. Labai sunku tai padaryti. Be to, draugas patarė nusipirkti vitaminų, kuriuos vartoja sportininkai, sakė, jie padės fiziškai ir emociškai pagerinti būklę - Animal Pak. Norėčiau jūsų patarimų, kaip atgauti normalų svorį? Man 20 metų.
Remigijus Bimba Nenurodėte sveikatos sutrikimų, dėl kurių sumažėjo kūno svoris. Gali būti, kad tos pačios problemos trukdys Jums siekti norimo tikslo. Reikėtų pasikonsultuoti su savo gydytoju.
Jei jau pasveikote, tikrai priaugsite tuos kelis kilogramus.
Maisto papildus galite vartoti. Būtini – vitaminai ir mineralai, tik Animal pak, sudėtis būtų per stipri. Pasirinkite vitaminus ir mineralus, skirtus moterims. Galima būtų vartoti kokteilius (Weight gainer), savo sudėtyje turinčius apie 50 % baltymų ir 50 % angliavandenių, su liesu pienu (iki 1% riebumo) arba sultimis.
Rekomenduočiau maitintis 3–4 kartus per dieną ir tarp valgių išgerti du kokteilius (Weight gainer).
Jei norite priaugti raumenų, 2–3 kartus per savaitę sportuokite su svoriais treniruoklių salėje . Atlikite po vieną pratimą stambioms raumenų grupėms (2–3 serijas, 8–14 pakartojimų).
laura
Sveiki, kaip galima greitai numest svorio per 2 savaites?
Remigijus Bimba Nesistenkite padidinti staiga fizinių krūvių ir nesilaikykite bado dietų. Turite nuolatos propaguoti sveiką gyvenimo būdą, o ne dvi savaites ar mėnesį.
Nepakenkiant savo sveikatai, per dvi savaites galima sudeginti iki 2 kg riebalinio audinio. Pradėkite sportuoti ir laikytis subalansuotos mitybos principų.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1011 12 13

Klausti specialisto:

Vardas*
El. paštas
Klausimas*
* žymi privalomus laukus