• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
Remigijus Bimba
Asmeninis sporto treneris
Remigijus Bimba
Adresas: www.rbimba.lt
Telefonas: +370 610 23 144
Kultūrizmu užsiiminėju nuo 1991 m., esu Lietuvos kūno kultūros akademijos sporto magistras. Turiu keturiolikos metų asmeninio trenerio patirtį.

1995–1997 m. tapau Lietuvos jaunimo kultūrizmo pirmenybių nugalėtoju, 1997 m. – Lietuvos vyrų kultūrizmo čempionu. Esu IFBB ir EBFF tarptautinės kategorijos kultūrizmo ir fitneso teisėjas.

Kasdien treniruoju ir konsultuoju įvairaus amžiaus žmones – nuo paauglių iki senjorų. Žinau Jūsų poreikius ir išmanau Jūsų galimybes, todėl galiu Jus treniruoti ir suteikti profesionalias konsultacijas sveikatingumo klausimais. Galiu būti Jūsų sveikos gyvensenos mokytoju.

Pastaba. Į tokius pačius skaitytojų klausimus treneris neatsakinės, todėl persiskaitykite prieš tai visus klausimus-atsakymus.
Jei norite gauti tikslesnį atsakymą į jūsų užduodamą klausimą, nurodykite savo
  • svorį
  • ūgį
  • amžių
  • taip pat treniruočių stažą ir siekiamus tikslus.





Urte
Sveiki, noriu patarimo, kaip pakelti ir padidinti sėdmenų raumenis, o ypač pakelti. Ūgis 170 cm, svoris 58 kg. Klubai nėra labai platūs - normalūs. Sėdmenų raumenys nukritę ir suglebę. Kai atsisėdu, jaučiu, kad sėdžiu ant kaulų:)) O ties klubais yra šiek tiek įdubę. Manau, jei sėdmenys pasikeltų, ir klubai pagražėtų. Ačiū labai.
Remigijus Bimba Rekomenduočiau atlikti šiuos pratimus:
pritūpimus, rankose laikant svarmenis (pritūpkite, kad šlaunys su grindimis sudarytų paralelę),
romėniška trauka su štangos virbalu,
padėtis keturpėsčiomis. Vienos sulenktos kojos per kelią kėlimas aukštyn.
Irma
Laba diena. Man 43 metai. Mano svoris 55-56 kg., ūgis 164 cm, dabar esu numetus svorį. Nuo sausio mėnesio laikiausi dietos ir sportuodavau namuose ryte prieš darbą po 30 min - atsilenkimai, pratimai rankoms su svarmenimis, bodiflekso kvėpavimo pratimai... Daug per pusvalandį negali ir suspėti, bet daugiau laiko neturiu (sausio mėn svėriau 63-64 kg). Svoris nukrito nuo visko. Tame tarpe ir sumažėjo krūtinė ir neliko sėdmenų. Pagrindinis mano klausimas ir rūpestis - ar įmanoma mano amžiuje nepriaugant svorio atstatyti ir sustangrinti sėdmenų raumenis, nes sėdmenys pasidarė visai plokšti. Kokius pratimus reiktų daryti namų sąlygomis, į klubą eiti neturiu galimybės - nei laiko atžvilgiu, nei finansiškai. Ačiū.
Remigijus Bimba Sutvirtinti ir įgauti norimas kūno raumenų formas įmanoma, tereikia tam susidaryti tinkama treniruočių programą. Rekomenduoju kreiptis į treniruoklių salės trenerį, kad šis ne tik sudarytų jums individualų treniruočių planą, bet ir išmokytų taisyklingai atlikti pratimus. Vėliau galėsite mankštintis namuose ir siekti savo užsibrėžtų tikslų. Priešingu atveju galite kenkti savo organizmui.
Arunas
Labas, norėčiau sužinoti, kaip geriau pasirinkti treniruotes, kad butu geras fizinis pasirengimas ir šiek tiek numesti svorio. Esu 180 cm, sveriu 90 kg. Noriu, kad patartumėte, kaip tikslingai pasirinkti treniruočių tipus, nes yra galimybė treniruotis prie treniruoklių, salėje, lauke, taip pat per savaitę 2 kartus žaidžiu krepšinį. Patarkite, kada lauke bėgioti, kada dirbti su svarmenimis, ar tik prie bėgimo takelio pabėgiot. Įdomus laikas praleidimui su treniruokliais. Man svarbu viskas, kad nepersistengčiau ir neapkraučiau širdelės per daug. Tiesa, gal galėtumėt patarti, kokius pratimus rinktis su svoriais, gal būtų galima gauti nuorodą ir pratimų pavyzdžius. Dėkoju iš anksto.
Remigijus Bimba Savaitės mikrociklas galėtų būti toks: treniruoklių salė tris kartus per savaitę, kas antrą dieną. Krepšinį žaiskite tomis dienomis, kada nesportuojate treniruoklių salėje. Treniruoklių salėje Jūsų treniruotę turi sudaryti aerobinė treniruotė (20 min.), balanso pratimai (5-10 min.), pratimai su svoriais (30-40 min.), tempimo pratimai (5-10 min.). Tikslų planą su konkrečiais pratimais ir pulso zona galėčiau sudaryti tik atlikęs Jums testą.
Dauma
Sveiki, norėčiau paklausti, kokius papildus pradėti gerti pradedant sportuoti?
Remigijus Bimba Rekomenduotina vartoti vitaminų ir mineralų kompleksą.
Kotryna
Sveiki! Man 18, ūgis 159 cm, o svoris 64 kg. Anksčiau sverdavau apie 60 kg, bet po ligos per kurią numečiau 7 kg per savaitę. O dabar man jie užaugo su kaupu. Nesu patenkinta savo išvaizda, ypač sėdmenimis, šlaunimis ir pilvu. Išbandžiau įvairias mankštas,dietas, bet tai nelabai padėjo. Intensyviai sportuoti taip pat negaliu, nes turiu problemų dėl kojų venų, bei silpnų raiščių. Taip pat turiu didelę krutinę, kuri dar labiau apsunkina aktyvų sportavimą. Gal galėtumėte patarti, kaip galėčiau atsikratyti nors poros kilogramų?
Remigijus Bimba Turėtumėte galvoti ne apie kilogramus, o apie apimčių ir riebalinio audinio sumažinimą. Asmeninės programos ir asmeninių treniruočių dėka treneris jums parinks ne tik tinkamus pratimus, bet ir jus treniruos. Todėl nereikės bijoti dėl sveikatos pablogėjimo ar pašalinio poveikio.
Agne
3 mėnesius sportuoju 4 kartus per savaitę, vartoju papildus (Animal Cut, Amin, Protein with no carbs), suderinta mityba, valgant 5 kartus per dieną, proteinus ir pan. Matau rezultatus, kūnas tvirtėja, ryškėja formos ir pan. Tik nesuprantu kaip, bet per paskutinį mėnesį priaugau 5 kg. Prašau patarkite.
Remigijus Bimba Intensyvios treniruotės skatina raumenų augimą. Rekomenduočiau jums pasimatuoti riebalų kiekį ir tada žinosite ar neturite pertekliaus. Jei riebalų kiekis normalus, nėra ko jaudintis dėl padidėjusių kilogramų. Svarbu ne kiek sveriate, o kaip atrodote.
tadas
Labas, norėčiau sužinoti, ką daryti man: mano kūno sudėjimas yra liesas, dominuoja raumenys. Dirbu fizinį darbą. Norėčiau svorio priaugti. Ūgis 186, svoris 68 kg, amžius 26.
Remigijus Bimba Visų pirma, turite pradėti daugiau valgyti. Žinau, kad sakysite, kad valgau daugiausiai iš visų. Patikėkite, suvalgote per mažai maisto per dieną, o dar dirbate fizinį darbą. Rekomenduotina valgyti 5-6 kartus per dieną. Valgykite daug ryžių, makaronų, grikių, avižinių dribsnių, juodos rupios duonos.. Taip pat valgykite mėsą, žuvį, kiaušinius, pieno produktus, vaisius ir daržoves. Tikslinga būtų lankyti treniruoklių salę (2-3 kartus per savaitę).
Linute
Sveiki, norėčiau sužinoti, kaip galima būtų sumažinti kūno masę ir apimtis, kurios yra stipriai padidėjusios dėl kreatino vartojimo, jau pora mėnesių kai jo nevarotoju, tačiau vis dar esu "išsipūtusi". Ar įmanoma viską sutvarkyti mitybos pagalba, ar reiktų riebalų deginotjo? Ačiū.
Remigijus Bimba Apimtys padidėjo ne dėl kreatino vartojimo. Tikėtina, kad priaugote ne tik raumenų, bet ir riebalų. Jei norite sumažinti kūno apimtis turite pakeisti treniruočių programą. Sumažinti kūno apimtis padės ne tik mityba, bet ir tinkama treniruočių programa, kuri būtų skirta raumenų reljefo gerinimui. Atlikite 3-5 aerobines treniruotes per savaitę po 20-30 min. Taip pat treniruokite stambias raumenų grupes (pilvą, nugaros apatinę dalį, nugarą, sėdmenis, šlaunis, pečius) tris kartus per savaitę.
Aurelija
Sveiki! Esu 21m. mergina, 166cm, 51kg. Neseniai pradėjau rimčiau sportuoti - važinėju dviračiu (apie 20km 2-3k/sav) bei lankau sporto klubą (20min bėgu, tada treniruokliai, paskui plaukimas) bei kemšu į save labai daug varškės, pieno bei duonos su sviestu. Taip per mėnesį priaugau 4 kg, prieš tai svėriau 47 kg ir dėl sveikatos nusprendžiau priaugti. Tačiau bijau, kad jei toliau taip tęsiu, priaugsiu daugiau nei norėčiau ir būsiu riebi kaip paauglystėj, kai svėriau beveik 60 kg (esu labai smulkaus sudėjimo). Kaip išlaikyti esamą svorį ir bent jau nepriaugti riebalų? Ar reikia didinti intensyvumą? Ar reikėtų mažinti pieno produktų ir duonos vartojimą? Norėčiau ilgam įgauti plokščią pilvuką, tad kokių ir kokio ilgio treniruočių reikėtų tam pasiekti ir išlaikyti? Esu vegetarė, beje.
Remigijus Bimba Valgykite neriebų maistą. Rekomenduočiau riebalų „nekimšti“ (pvz. sviesto). Geriau vartokite alyvuogių aliejų. Pieno produktus valgykite, bet liesius. Angliavandeniai yra būtini, nes priešingu atveju neturėsite jėgų ir svoris pradės mažėti.
Sportuoti galite ir mažiau. Jei norite tvirtų raumenų, tai sportuokite su svoriais po 40-60 min., tris kartus per savaitę (kas antrą dieną). Taip pat po treniruočių su svoriais arba sekančią dieną atlikite aerobinę treniruotę 20-40 min. trukmės.
dddaivuska
Sveiki. Esu 24 metų, ūgis 172 cm, svoris 66 kg. Norėčiau suploninti šlaunis, truputį blauzdas ir pilvuką padailinti. Kokius pratimus patartumėt daryti? Ką sportuoti? Iš anksto ačiū.
Remigijus Bimba Sportuokite tris kartus per savaitę. Kol vasara, galite pasirinkti įvairesnes sporto rūšis (pvz. bėgimas, važiavimas dviračiu, laiko tenisas, riedučiai ir kt.). Rudenį, kai prasidės šaltesnės ir lietingos dienos galite pradėti lankyti treniruoklių salę. Jei esate naujokė treniruoklių salėje, kreipkitės į trenerį, kad šis jus konsultuotų sportavimo klausimais, sudarytų treniruočių programą ir išmokytų taisyklingai atlikti pratimus.
vilmantas
Sveikas, man yra 16 metų, sveriu 70 kg, ūgis 172. Aš noriu iki žiemos pabaigos padidinti savo svorį ir, noriu padidinti bicepso apimtis. Gal galite ką patarti? Ačiū iš anksto.
Remigijus Bimba Visų pirma, turite treniruoti stambias raumenų grupes. Kai sustiprėsite ir padidės jėgai, tai ir rankų raumenys taps dideli. Pagrindiniai pratimai didinantys kūno apimtis yra prisitraukimai prie skersinio plačiu suėmimu, atsispaudimai nuo lygiagrečių, štangos traukimas iki smakro stovint, svorio spaudimas kojomis kampu sėdint treniruoklyje, kojų lenkimas gulint treniruoklyje ir kt..
Antra, turite daugiau suvartoti maisto per dieną, jei norite priaugti svorio. Valgykite 4-6 kartus per dieną. Rekomenduotina grikiai, makaronai, juoda rupi duona, pieno produktai, mėsa, žuvis, daržovės ir vaisiai.
zzzz
Sveiki, turiu paprastą klausimą. Ar bėgiojimas padeda padailinti užpakaliuką?
Remigijus Bimba Bėgimas gerina širdies ir kraujagyslių sistemą, taip pat bėgimo metu galite sudeginti nereikalingus riebalus. Jei norite padailinti sėdmenis turėsite atlikti pratimus su svoriais, mankštos kamuoliu.
Martynas
Sveiki, man 15 metų, aktyviai sportuoju sporto klube. Mano duomenys: ūgis 177, svoris 77kg. "Beveik" matosi pilvo presas, bet pilvo apačioje yra susikaupę riebalai. Ką patartumėte valgyti ar vartoti, kad vadinamas "Six packas" išryškėtų? Iš anksto ačiū.
Remigijus Bimba Vartoti maisto papildų nereikia, tiktų tik vitaminų ir mineralų kompleksas. Turėtumėte atsisakyti riebių, saldžių, sūrių, aštrių maisto produktų. Norint „sudeginti“ riebalus po treniruotės su svoriais atlikite aerobinę treniruotė (pvz. bėgimas, irklavimas, važiavimas dviračiu). Trukmė – 20-30 min. Rekomenduočiau kreiptis į trenerį, kad šis jums sudarytų asmeninę treniruočių programą.
L.K.
Sveiki, mano ūgis 168, o sveriu 86 kg. Dirbu sėdimą darbą. Vartoju papildus “Čili burn” jau antras mėnuo, bet rezultatų jokių nėra. Į sporto klubą vaikščioti galimybių nėra. Gal patartumėte kokius nesudėtingus pratimus turėčiau daryti, kad sumažėtų juosmens ir klubų apimtis.
Remigijus Bimba Rekomenduotinas aerobinis krūvis (pvz. ėjimas, važiavimas dviračiu, plaukimas ir kt.) 3-5 kartus per savaitę, trukmė 20-40 min.
alicja
Laba diena, man 25 metai, ūgis 169 cm, svoris 52 kg, 8 mėn su nedidelėm pertraukom bėgioju su elipsiniu treniruokliu , nusistatau žemiausią lygį, bet vis tiek mano šlaunys augina raumenis, norėčiau plonų šlaunų. Bėgioju kartą per dieną po 30 min, kartais kas antrą dieną. Ką darau blogai? Gal elipsinis treniruoklis netinka man? Iš anksto dėkoju:)
Remigijus Bimba Pirma, aerobinio krūvio dėka raumenys neauga. Sportuojant raumenys tampa tvirti, tai normalu. Antra, reikia kontroliuoti ne krūvio lygį (pasipriešinimą), o pulso dažnį. Tam, kad mažintumėte riebalų kiekį, reikėtų treniruotis šioje pulso zonoje – 127-137 k/min. Pagrindiniai aerobinės treniruotės parametrai yra pulsas ir trukmė (20-40 min.).
1 2 34 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Klausti specialisto:

Vardas*
El. paštas
Klausimas*
* žymi privalomus laukus