• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
Remigijus Bimba
Asmeninis sporto treneris
Remigijus Bimba
Adresas: www.rbimba.lt
Telefonas: +370 610 23 144
Kultūrizmu užsiiminėju nuo 1991 m., esu Lietuvos kūno kultūros akademijos sporto magistras. Turiu keturiolikos metų asmeninio trenerio patirtį.

1995–1997 m. tapau Lietuvos jaunimo kultūrizmo pirmenybių nugalėtoju, 1997 m. – Lietuvos vyrų kultūrizmo čempionu. Esu IFBB ir EBFF tarptautinės kategorijos kultūrizmo ir fitneso teisėjas.

Kasdien treniruoju ir konsultuoju įvairaus amžiaus žmones – nuo paauglių iki senjorų. Žinau Jūsų poreikius ir išmanau Jūsų galimybes, todėl galiu Jus treniruoti ir suteikti profesionalias konsultacijas sveikatingumo klausimais. Galiu būti Jūsų sveikos gyvensenos mokytoju.

Pastaba. Į tokius pačius skaitytojų klausimus treneris neatsakinės, todėl persiskaitykite prieš tai visus klausimus-atsakymus.
Jei norite gauti tikslesnį atsakymą į jūsų užduodamą klausimą, nurodykite savo
  • svorį
  • ūgį
  • amžių
  • taip pat treniruočių stažą ir siekiamus tikslus.





mergina
Sveiki, noriu numesti svorio, stangrinti kūną, įsigijau bėgimo takelį, gal galite patarti, kiek kartų į savaitę? Po kiek laiko reikėtų bėgioti? Taip pat keičiu mitybą, stengiuosi kasdien padaryti tempimo pratimų, mano ūgis 1,68, svoris 90, amžius 21. Siekiu numesti daug svorio, stangrinti kūną.
Remigijus Bimba Pradėkite sportuoti tris kartus per savaitę po 20 min. Bėgimo takeliu tik eikite. Pakėlimo kampą galite didinti iki 4-6 laipsnių. Taip pat labai svarbu sekti pulsą. Rekomenduojama zona – 130-140 k/min. Tempimo pratimus atlikite po ėjimo takeliu.
Deividas
Sveikas, turiu tokį klausimą, gal galėtumei pasiūlyti kokius papildus vartoti, kad padidinčiau raumenis? Tiesiog sveriu tiktai 65 kg, ūgis 183 cm. Todėl galvoju, ką vartoti, nes noriu sverti apie 75-80 kg, formą palaikau, kas dieną sportuoju. Tad jeigu gali patarti, būčiau dėkingas. Ačiū.
Remigijus Bimba Nenurodėte savo amžiaus. Jei esate nepilnametis, tai maisto papildai rekomenduotini tik vitaminų ir mineralų kompleksas. Jei suaugęs, rekomenduotini papildai tie patys, plius – proteinas whey po treniruotės ir krealkalinas po 1,5 g po pusryčių ir 1,5 g po vakarienės.
Sonata
Man 15 metų, esu 165 cm ūgio ir sveriu 60 kg. Daug kas sako, kad mano figūra graži, bet manęs ji netenkina. Gal galėtumėt patarti, kokius kojų pratimus daryti? Nes labiausiai esu nepatenkinta savo šlaunimis.
Remigijus Bimba Atlikite sekančius pratimus: pritūpimus, įtūpstus į priekį, dubens kėlimą gulint ant kilimėlio. Rekomenduotina atlikti 2-3 serijas po 10-20 pakartojimų.
Marija
Sveiki;) mano ūgis 165, svoris 68 kg, 20metų. Sportuoju 5 k. į savaitę, atlieku kardio kasdien po 1-1,5val. Derinu mitybą ir stengiuos valgyti 5-6 k. į dieną. Stengiuosi numesti svorio. Ką dar patartumėte vartoti tam, kad paspartinčiau riebalų deginimą? Po kurio laiko galiu tikėtis rezultatų? Dėkui už atsakymą.
Remigijus Bimba Turėsite sportuoti 3-4 mėnesius, kad rezultatus matytumėte ne tik Jūs, bet ir aplinkiniai. Nepamirškite, kad po to reikės dar tuos rezultatus išsaugoti, kad riebalai negrįžtų atgal. O tam negalėsite mesti sportų ir valgyti bet ką.
Sportuojate Jūs per intensyviai. Juk užtektų ir 3 kartų į savaitę. Be to, treniruokitės ir su svoriais, o po šios treniruotės atlikite aerobinę dalį iki 40 min. Treniruotę užbaikite tempimo pratimais.
Donata
Sveiki, noriu paprašyti jūsų patarimo. Mano ūgis 1,72 cm, svoris 54 kg. Prieš porą metų svėriau 10 kg daugiau, bet dabar jau kaip porą metų „prilaikau“ pastovų savo svorį. Problema ta, kad mano užpakaliukas ir šlaunys neturi raumens, jos dreba lyg šaltiena. Gal kad sėdimas darbas ir raumuo nyksta? Kaip būtų galima sustangrinti visą apatinę kūno dalį ir padaryti, kad būtų raumenukai. Kas geriau būtų elipsinis treniruoklis, kurį turiu namuose, ar bėgiojimas?
Remigijus Bimba Jei norite sustiprinti kūno raumenis, turite atlikti pratimus su svoriais (svarmenimis arba štanga). Tik tokių pratimų dėka raumenys bus tvirti ir įgaus norimas formas.
Evelina
Sveiki, mano ūgis 166 cm, svoris – 66 kg. Kiekvieną dieną sportuoju, bet tie pratimai būna labai juokingi. Lankau karatė, tad dėl šio sporto reik numesti kilogramų, kad būčiau vikresnė. Norėčiau, kad patartumėte, kokius rimtus pratimus atlikti, kad nukristų svoris. Dėkui.
Remigijus Bimba Vien tik fiziniu krūviu nesumažinsite nereikalingų kilogramų. Rekomenduočiau laikytis subalansuotos mitybos principų. Rekomenduojamas krūvis - aerobinis (trukmė – 20-40 min. dažnis – 3-4 kartai per savaitę, pulsas apskaičiuojama pagal šią formulę: (220-amžius)x0,65-0,7).
diana
Sveriu 89 kg, ūgis161 cm, amžius 39. Nusipirkau elipsinį treniruoklį, kasdien sportuoju ryte ir vakare sudeginu per dieną su treniruokliu apie 200 kalorijų. Šiaip niekur nedirbu, tik rūpinuosi namų ūkiu. Ar ne per mažai aš sportuoju? Taip pat skaičiuoju kalorijas, valgau 6 kartus proto ribose. Ačiū.
Remigijus Bimba Rekomenduočiau treniruotis kas antrą dieną. Jūs skaičiuokite ne kcal, kiek išeikvojote fizinio krūvio metu, o sekite savo pulsą. Rekomenduojamas pulsas apskaičiuojamas pagal formulę: (220-amžius)x0,65-0,7. Tokios treniruotės trukmė turėtų būti ne mažiau nei 20 min. ir ne daugiau nei 40 min. Taip pat rekomenduotini pratimai ir raumenų tonusui su mankštos kamuoliu ar elastinėmis gumomis.
Gerda
Sveiki, mano ūgis apie 175 cm, o svoris 69 kg, aš norėčiau sverti bent 65 kg, o labiausiai 60 kg. Gal turite patarimų kaip be treniruoklių mažinti kūno svorį, bet labiausia svorio turiu ant sėdmenų ir šlaunų... Norėčiau sužinoti pratimų, nes ir taip mažai valgau :]
Remigijus Bimba Sumažinti nereikalingus kilogramus galite ir be treniruoklių. Aerobinį krūvį galite atlikti lauke (stadione, parke ir kt.). Mankštos kamuolio ir elastinių gumų pagalba galėsite sutvirtinti savo kūno raumenis. Rekomenduojamas pratimų kompleksas: http://www.rbimba.lt/assets/files/Svorio%20metimas%20final.pdf
ŽD
Sveiki, man 13metų. Mano ūgis 170 cm, o svoris 42 kg. Labai mažai sveriu. Ką daryti? Lankau krepšinio treniruotes ir namuose sportuoju. Atsispaudimai, tricepsams, su svarmenimis ir t.t. Valgau palyginus nemažai, tik nemėgstu grietinės, majonezo, riebesnių dalykų. Ką mėgstu, valgau daug, bet yra pakankamai nemažai dalykų, ko nemėgstu. Ką patartumėte? Ačiū.
Remigijus Bimba Tai nevalgykite tuos produktus, kuriuos nemėgstate. Valgykite daugiau angliavandenių turintį maistą (grikius, ryžius, avižinius drybsnius, makaronus, juodą rupią duoną ir kt.) ir pieno produktus.
Diana
Sveiki, esu nepatenkinta savimi, man 23 m, ūgis 175, o tesveriu 40 kg. Prašau jūsų padėkit priaugti svorio. Ką tokio valgyti? Ačiū už patarimą.
Remigijus Bimba Jūsų raciono pagrindą turi sudaryti angliavandeniai (grikiai, ryžiai, avižiniai drybsniai, makaronai, juoda rupi duona ir kt.). Vartokite vitaminų ir mineralų kompleksą.
Atminkite, kad turite suvalgyti daug maisto, jei norite priaugti svorio. Net jei ir nenorite valgyti, turite valgyti reguliariai kas 3-3,5 valandas. Valgykite 5-6 kartus per dieną.
Alma
Laba diena, baisiai kompleksuoju dėl svorio... Man vis jo trūksta. Esu 1,64 ūgio, sveriu 64 kg. Būtų gal viskas pakenčiamai, bet mano labai plonos kojos. Auginu 4 dukras, man 36 metai. Negaliu mūvėti sijonų iki kelių, nes negražios kojos:( Prašau padėkite, kaip prisiauginti kg kojoms!
Remigijus Bimba Jūsų kūno svoris – normalus, nes kūno masės indeksas yra 23.8. Norint padidinti kojų apimtis, turite pradėti lankyti treniruoklių salę. Paprašykite, kad treniruoklių salės treneris išmokytų jus taisyklingai sportuoti ir pakonsultuotų mitybos klausimais.
dange
Sveiki, pradėjau eiti į sporto salę ir pagrinde darau pratimus kojoms, nes aš jomis esu nepatenkinta – jos stambios. Ar gerai darau: 20 min bėgu, o paskui su “staklėm” kojom darau pratimus su lengvais svoriais?
Remigijus Bimba Turite treniruoti ir viršutinę kūno dalį. Kreipkitės į tos treniruoklių salės trenerį, jis Jums sudarys asmeninę treniruočių programą.
rasa
Sveiki, turiu problemą – besiverčiančias kojų venas. Kokį sportą man būtų geriausia rinktis, kad neskatinčiau ju dar labiau "lipti" į viršų, o gal netgi kažkaip pastiprinti. Esu lankiusi aerobiką, bėgiojusi, bet man atrodo, kad dėl to tik dar labiau išryškėjo venos. Todėl visa tai mečiau, nors būtent šis sportas man patinka, bet ar tinka?
Man 29, KMI – normalus. Dėkui :)
Remigijus Bimba Per dideli fiziniai krūviai gali skatinti venų matymąsi. Rinkitės mažiau intensyvesnius užsiėmimus (pvz. treniruoklių salę).
Karolina
Laba diena, man 20 metų, esu 169 cm, 58 kg. Norėčiau sulieknėti, pradėjau sportuoti aktyvią aerobiką, 4kartus /sav. Tačiau norėčiau pradėti vartoti papildus, kad greičiau degintųsi riebalinis sluoksnis. Esu girdėjus apie karnitiną, tačiau sportui skirtų papildų asortimentas didelis. Galbūt yra kažkas efektyviau ir greičiau veikiančių papildų?
Remigijus Bimba Rekomenduotini maisto papildai yra:
vitaminų ir mineralų kompleksas (vartojamas po pusryčių),
proteinas whey izolate (po treniruotės),
l-karnitine (1 g iki treniruotės).
Martina
Sveiki, mano ūgis 166 cm, svoris svyruoja tarp 52-54 kg, man 24 m. Pradėjau prieš savaitę lankyti kung fu treniruotes moterų grupėje, tačiau jau nuo pusės treniruotės jaučiuos išsekus ir neužtenka jėgų ir negaliu gerai atlikti pratimų. Gal reiktų pradėt vartot kokius nors papildus? Taip pat gal galit patart, ką valgyt po treniruotės, kad nepriaugčiau svorio? (Treniruotės vyksta vakarais 2 k.per savaitę). Ačiū.
Remigijus Bimba Maisto papildų vartojimas neduos jokios naudos. Jūsų fizinis pasirengimas yra prastesnis, o kung fu treniruotės yra per intensyvios. Optimaliausia, kad šias treniruotes lankytumėte su kita grupe, kurios fizinis pajėgumas būtų panašus į Jūsų.
Po treniruotės rekomenduotina valgyti valandos bėgyje. Maitinimą turi sudaryti angliavandeniai ir baltymai.
1 2 3 45 6 7 8 9 10 11 12 13

Klausti specialisto:

Vardas*
El. paštas
Klausimas*
* žymi privalomus laukus