• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
Remigijus Bimba
Asmeninis sporto treneris
Remigijus Bimba
Adresas: www.rbimba.lt
Telefonas: +370 610 23 144
Kultūrizmu užsiiminėju nuo 1991 m., esu Lietuvos kūno kultūros akademijos sporto magistras. Turiu keturiolikos metų asmeninio trenerio patirtį.

1995–1997 m. tapau Lietuvos jaunimo kultūrizmo pirmenybių nugalėtoju, 1997 m. – Lietuvos vyrų kultūrizmo čempionu. Esu IFBB ir EBFF tarptautinės kategorijos kultūrizmo ir fitneso teisėjas.

Kasdien treniruoju ir konsultuoju įvairaus amžiaus žmones – nuo paauglių iki senjorų. Žinau Jūsų poreikius ir išmanau Jūsų galimybes, todėl galiu Jus treniruoti ir suteikti profesionalias konsultacijas sveikatingumo klausimais. Galiu būti Jūsų sveikos gyvensenos mokytoju.

Pastaba. Į tokius pačius skaitytojų klausimus treneris neatsakinės, todėl persiskaitykite prieš tai visus klausimus-atsakymus.
Jei norite gauti tikslesnį atsakymą į jūsų užduodamą klausimą, nurodykite savo
  • svorį
  • ūgį
  • amžių
  • taip pat treniruočių stažą ir siekiamus tikslus.





barbora
Laba diena:) Man 17 metų, mano ūgis 176, o svoris 54 kg. Dėkoju Dievui, iš aplinkinių niekada nesulaukiau reakcijos, kad esu per kūda. Bet pati norėčiau priaugti kokius 3-4 kg. Kaip manote, ar tai būtina, ar ne? Nes aš skaičiavau, kad mano KMI per mažas, nežinau, ar labai rimtai į tai žiūrėti, ar viskas čia normalu? Mano šeimoje visi esame aukštoki ir antsvoriu nesiskundžiame. Ką man daryti? Stengtis priaugti? Ar nekreipti tiesiog dėmesio? Ačiū už atsakymą.
Remigijus Bimba ūsų KMI yra 17,4. Šis rodiklis parodo, kad Jums trūksta kūno masės. Jei pradėtumėte sportuoti su treniruokliais ir padidintumėte suvartojamų kilakalorijų kiekį per dieną, tai priaugtumėte kelis kilogramus naudingos kūno masės (raumenų). To ir pakaktų, kad Jūsų kūno svoris būtų normos ribose.
Arnoldas
Sveiki, man 22 metai, esu 1.86 cm ir 88 kg. Žinau, jog sportuojant reikia vienam kg suvartoti 2 gr baltymų - aš tai bandau ir išeina virš pusės kg mėsos, žuvies, bet man organizmas nesugeba tiek suvirškinti ir nelabai manau, jog tai natūraliai įmanoma. Ką galėtumėt patarti pagerinti virškinimui, ką vartoja kultūristai? (žinau, kad virškinimo fermentus, bet bijau piktnaudžiauti labai, nors kartais išgeriu, kaip ir probiotikus). Iš anksto ačiū už atsakymą.

Remigijus Bimba Jei norite priaugti raumenų, tai privalote suvartoti per parą vienam naudingam kūno masės (turima omenyje svorį, atmetus riebalų kiekį) kilogramui po du gramus baltymų.

Jei sunku surinkti tokį kiekį baltymų, galite vartoti baltyminį proteiną du-tris kartus per dieną.

Labai svarbu maistą vartoti liesą, virtą, nes riebų, keptą maistą organizmas virškina labai sunkiai, todėl ir atsiranda virškinimo problemos.

Rekomenduočiau nepamiršti vartoti vitaminų ir mineralų kompleksą.
Giedre
Mano ūgis 156, sveriu tik 47 kg. Atrodau kaip degtukas. Kaip galėčiau priaugti svorio? Nesportuoju.
Remigijus Bimba Visų pirma, privalote per dieną suvalgyti daugiau maisto. Rekomenduotina maitintis penkis kartus per dieną: pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, pavakariai, vakarienė. Valgykite daugiau angliavandenių turinčio maisto (pvz. kruopos, juoda rupi duona, makaronai, avižiniai dribsniai ir kt.). Kad rezultatai būtų geresni pradėkite sportuoti. Nueikite į sporto klubą ir kreipkitės į treniruoklių salės instruktorių, kad šis sudarytų sportavimo programą ir pamokytų kaip taisyklingai atlikti pratimus.
gilbertas
Esu 51 metų moteris, pradėjo augti pilvo riebalai, juosmens srityje. Ką galėčiau padaryti namų sąlygomis?

Remigijus Bimba Rekomenduotinas 20-30 min. trukmės aerobinis krūvis (pvz. ėjimas, važiavimas dviračiu ir kt.). Labai svarbu fizinio krūvio metu sekti pulsą, rekomenduojamas: 110-118 kartai per minutę.

Riebalų kiekis ims mažėti kur kas geriau, kai sportą derinsite su mityba. Valgykite kas tris valandas per dieną mažomis porcijomis. Atsisakykit riebių, saldžių, aštrių, sūrių patiekalų.
Milda
Sveiki, man 15. Mano ūgis 1.62, o svoris 42. Kaip priaugti svorio? Valgau daug ir labai dažnai.
Remigijus Bimba Kasdien susiduriu su žmonėmis, kuriems reikia priaugti naudingos kūno masės (raumenų). Ir visi sako, kad valgo daug ir dažnai. Bet kai įsigilinu, į tai kiek jie suvalgo per dieną, tai paaiškėja, kad suvalgoma labai mažai kcal. Todėl būtina padidinti kcal kiekį angliavandenių sąskaitą (pvz. košės, juoda rupi duona, makaronai, avižiniai dribsniai ir kt.). Rekomenduotini ir pieno produktai (pvz. pienas, varškė ir kt.).
Ega
Sveikas, Remigijau, turiu tokį klausimėlį. Man kažkas atsitiko - savaitės bėgyje priaugau 5 kg. Prieš tai svėriau 65 kg ir tas svoris laikėsi kažkur pusę metų ir staiga 70kg. Man yra 15 metų, ūgis 181cm, gal šiek tiek daugiau, tai noriu paklaust, ar čia viskas normalu, gal priaugau dėl to, kad neseniai pradėjau lankyti sporto salę, o gal jau laikas dietos laikytis :D Labai prašau, patark ar bandyt mest tuos kg ar čia viskas normalu. Ačiū
Remigijus Bimba Pirmiausia reikėtų išsiaiškinti, kodėl padidėjo kūno svoris? Priežastys gali būti šios: staiga padidintas kcal kiekis per dieną; treniruočių su svoriais įtaka; maisto papildų vartojimas ir kt.

Jei priaugote raumenų, tai nereikėtų pergyventi dėlto, o jei riebalų, tai turėtumėte peržiūrėti savo valgiaraštį ir sumažinti labai kaloringų produktų vartojimą.

Kriste
Sveiki , šokinėjant per šokdynę kojos tik sustiprės ar ir sulieknės? Kokio poveikio tikėtis?

Remigijus Bimba Šio pratimo dėka lavinsite ištvermę. Jei norite sustiprinti kūno raumenis, turite treniruotis su treniruokliais. Jie norite mažinti kūno apimtis, tai turite atlikti ir aerobinį krūvį, taip pat laikytis subalansuotos mitybos principų.
Eglė
Sveiki, man 19 metų, mano ūgis 168 cm, svoris 60 kg. Iš močiutės ir mamos paveldėjau plačius klubus, "minkštučius" sėdmenis. Kokie pratimai padėtų bent minimaliai sumažinti jų apimtį?

Remigijus Bimba Reguliarių treniruočių ir mažo kcal kiekio per dieną dėka suformuosite norimas kūno linijas.

Rekomenduojama sportuoti tris kartus per savaitę. Atlikite pratimus stambioms raumenų grupėms (krūtinei, nugarai, pilvui, šlaunims, sėdmenims), aerobinį krūvį ir tempimo pratimus.

Paulius
Man 15 metų, esu gan stambaus sudėjimo, raumenų nelabai turiu. Ūgis apie 1,78 m. Ir norėčiau sustiprint kūną. Ne tam, kad atrodyčiau geriau, bet kad galėčiau lengviau judėt, nes užsiimu dviračių sportu - tai kojoms atiduodu daug, bet norisi šiek tiek pilvuką pamažint, o maitinuos tai prastai. Bet po truputį stengiuosi atsisakyti žalingų įpročių. Ar galėtumėt patart, kokius pratimus atlikt namie, kad sustiprėčiau? Ir kiek kartų per dieną?
Remigijus Bimba Sportuokite namuose tris kartus per savaitę. Treniruotės trukmė – 40-60 min. Rekomenduotini pratimai su savo kūno svoriu (pvz., prisitraukimai prie skersinio, atsispaudimai nuo grindų, atsispaudimai tarp kėdžių ir kt.).
Pupis
Sveiki, gal jums pasirodys ir juokingas šis mano klausimas, bet vis tiek norėčiau paklaust, ar yra tokia moterų kultūrisčių kategorija iki 50 kg. Nes mano svoris būtent toks, o ūgis 168 cm.
Remigijus Bimba Lietuvos kultūrizmo ir kūno rengybos federacija organizuoja moterų kultūrizmo varžybas. Lietuvos čempionatas vyks 2011 m. gegužės mėnesį. Kadangi dalyvių nebūna daug, tai dalyvės rungtyniauja vienoje absoliučioje svorio kategorijoje.
Pasaulio ir Europos čempionatuose kultūristės rungtyniauja dvejose svorio kategorijose: iki 55 kg ir per 55 kg.
Be moterų kultūrizmo yra ir kitos rungtys: fitnesas, kūno fitnesas ir bikini.
kamile
Sveiki, man yra 22 metai, ūgis 1.70 m, sveriu 49 kg. Ką patartumėte, norint priaugti svorio?
Remigijus Bimba Visų pirma, mityba. Maitinkitės 5–6 kartus per dieną. Savo racione turite padidinti angliavandenių (ryžių, grikių, makaronų, juodos rupios duonos, avyžinių dribsnių, vaisių, daržovių) kiekį – 4–5 g vienam kilogramui naudingos kūno masės. Rekomenduojamas baltymų (mėsos, žuvies, kiaušinių, pieno produktų) kiekis – 1,5–2 g. Paprastai būna sunku suvalgyti per dieną tokį didelį maisto kiekį, todėl vietoje maitinimosi rekomenduotina vartoti angliavandeninius-baltyminius kokteilius – 1–2 kartus per dieną.
Antra, treniruokitės 3 kartus per savaitę, kas antrą dieną. Atlikite tik bazinius pratimus stambioms raumenų grupėms (krūtinei, nugarai, pečiams, rankoms, sėdmenims, šlaunims, blauzdoms, nugaros apatinei daliai, pilvo presui). Rekomenduojamos serijos ir pakartojimai – 3x6–8 viršutiniai daliai, o apatiniai – 3x14–16.
Trečia, poilsis, miegokite 8–10 val. per parą.
Būkite atkaklus(-i) siekiant užsibrėžto tikslo, nenukrypkite į šalį. Juk raumenys neužauga per vieną dieną ar per mėnesį. Sėkmės formulė – reguliarios treniruotės ir sveikas gyvenimo būdas!
robertas
Sveiki, sportuoju namie 1,5 metų. Norėčiau pasidomėti, kokius reikia atlikti pratimus, norint turėti gražią krūtinę? Man 30 m., 180 cm, 80 kg. Paprastas spaudmas, spaudimas kampu, plėšimas - ar to pakanka?
Ar yra logiška vieną dieną treniruoti krūtinę, pečius ir po to tricepsą? Radau tokią programą, kuri rekomenduojama, norint turėti dideles rankas. Ačiū už atsakymus.
Remigijus Bimba Didžiausią klaidą kurią daro pradedantieji sportininkai, tai sportuoja pagal žurnaluose, draugų sudarytomis ar internete surastomis treniruočių programas. Visos šitos programos nėra tinkamos, todėl kad jos nėra sudarytos Jums.
Jūsų treniruočių stažas nėra didelis, todėl rekomenduotina per treniruotę atlikti po 1 pratimą stambioms raumenų grupėms. Vadinasi, Jums reikia pasirinkti po vieną bazinį (pagrindinį ) pratimą raumeniui. Pvz. krūtinės raumenims – svarmenų spaudimas sėdint ant suoliuko 30 laipsnių.
Virginta
Laba diena. Turiu problemų su stuburu (išvarža), nusipirkau ortopedinį kamuolį mankštai ir kad būtų įdomiau. Norėčiau paprašyti, gal galėtumėt rekomenduoti kokią knygelę, kurioje rasčiau pratimus ant kamuolio. Arba kur galėčiau juos rasti internete ir atsispausdinti juos?
Remigijus Bimba Lietuvių kalba nėra didelis pasirinkimas knygų. Jei skaitote angliškai, pabandykite internetu užsisakyti šias:
Pilates on the ball,
Yoga on the bal,
Strong and stable.
Tačiau geriausia, jei kreiptumėtės į specialistą, kad jis jums sudarytų asmeninį treniruočių planą ir parodytų kaip taisyklingai atlikti pratimus.
Greta
Laba diena,
Norėčiau suploninti savo blauzdas ir šlaunis. Jos yra itin raumeningos (dabar jau apsitraukė ir riebaliukų sluoksniu) nuo senesnio (nustojau sportuoti prieš 1 metus) sportavimo (6 metus lankiau baseiną, bent kartą per savaitę važinėdavau dviračiu, vasarą žaisdavau futbolą.). Man 16 metų, ūgis 169, o svoris 62 kg. Ar laikytis dietos? Kokius pratimus turėčiau atlikti?
Remigijus Bimba Jūsų kūno masės indeksas (KMI) – 21,7, norma – 19-24. Jūs neturite antsvorio, nes KMI yra normos ribose. Manau vertėtų pradėti reguliariai sportuoti. Rekomenduočiau kreiptis į treniruoklių salė trenerį, kad šis sudarytų individualų treniruočių planą ir išmokytų taisyklingai atlikti pratimus.
Specialios dietos nevertėtų laikytis. Rekomenduočiau tik sumažinti riebių, saldžių, sūrių, aštrių patiekalų vartojimą. Valgykite 4-6 kartus per dieną mažomis porcijomis įvairų maistą.
Monika
Man 16 m., užsiimu lengvąja atletika, taip pat žaidžiu krepšinį. Mano ūgis 170 cm, o svoris 58 kg. Dėl aktyvaus sporto turiu labai raumeningas kojas. Kokius pratimus reikėtų daryti, norint šiek tiek juos sumažinti. Girdėjau, kad reikia daryti tempimo pratimus, ar tai tiesa?
Remigijus Bimba Tempimo pratimai nemažina kūno apimčių. Atliekant tempimo pratimus gerinsite kūno lankstumą. Sumažinti kūno apimtis galite dietos ir treniruočių dėka su treniruokliais (kardijo ir lyniniais).
1 2 3 4 56 7 8 9 10 11 12 13

Klausti specialisto:

Vardas*
El. paštas
Klausimas*
* žymi privalomus laukus