• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
Remigijus Bimba
Asmeninis sporto treneris
Remigijus Bimba
Adresas: www.rbimba.lt
Telefonas: +370 610 23 144
Kultūrizmu užsiiminėju nuo 1991 m., esu Lietuvos kūno kultūros akademijos sporto magistras. Turiu keturiolikos metų asmeninio trenerio patirtį.

1995–1997 m. tapau Lietuvos jaunimo kultūrizmo pirmenybių nugalėtoju, 1997 m. – Lietuvos vyrų kultūrizmo čempionu. Esu IFBB ir EBFF tarptautinės kategorijos kultūrizmo ir fitneso teisėjas.

Kasdien treniruoju ir konsultuoju įvairaus amžiaus žmones – nuo paauglių iki senjorų. Žinau Jūsų poreikius ir išmanau Jūsų galimybes, todėl galiu Jus treniruoti ir suteikti profesionalias konsultacijas sveikatingumo klausimais. Galiu būti Jūsų sveikos gyvensenos mokytoju.

Pastaba. Į tokius pačius skaitytojų klausimus treneris neatsakinės, todėl persiskaitykite prieš tai visus klausimus-atsakymus.
Jei norite gauti tikslesnį atsakymą į jūsų užduodamą klausimą, nurodykite savo
  • svorį
  • ūgį
  • amžių
  • taip pat treniruočių stažą ir siekiamus tikslus.





Ausra
Labas, norėjau paklaust. Man 22 metai, esu profesionali plaukikė, sportuoju jau 16 metų, ir vis tiek manau, kad turiu antsvorio. Žinoma, suprantu, kad pas plaukikus poodinis riebalų sluoksnis yra visada didesnis, bet gal galima ką nors padaryti, kad jis šiek tiek sumažėtų? Mano ūgis 185 cm, o svoris 78 kg.
Remigijus Bimba Jūsų kūno masės indeksas (KMI) – 22,8, norma moterims – 19-24. Jūs neturite antsvorio, nes KMI yra normos ribose.
Riebalinį audinį galima sumažinti treniruočių ir mitybos dėka. Pradėkite lankyti treniruoklių salę. Tris kartus į savaitę atlikite aerobinius pratimus ir sportuokite su svoriais (svarmenimis, lyniniais treniruokliais).
saulius
Sveiki, man 15 m., ūgis 168 cm, sveriu 58 kg. Vartoju „Dymatize Elite Whey“ proteiną. Rezultatai gerėja, bet svoris neauga. Gal padėtumėte sudaryti mitybos programėlę?
Remigijus Bimba Rekomenduočiau pradėti vartoti būtiniausius maisto papildus – vitaminų ir mineralų kompleksą.
Jei norite padidinti kūno svorį, turite suvartoti daugiau kcal per dieną. Padidinkite savo mityboje angliavandenių (pvz. ryžių, grikių, makaronų, avižinių dribsnių, juodos rupios duonos), pieno produktų kiekį. Taip pat valgykite mėsą, žuvį, kiaušinius, vaisius ir daržoves. Turite maitintis 5-6 kartus per dieną, kas tris valandas. Labai svarbu per dieną išgerti 2-3 litras vandens.
Dėl individualaus mitybos plano užpildykite anketą: http://www.rbimba.lt/Uzsisakyti-treniruote
Selina
Laba diena, man yra 23 metai. Ūgis – 160cm, svoris - 90 kg. Dietologė nustatė, kad mano kūne yra pakankamai raumenų, kokį sportą būtų galima lankyti, kad per daug nepriaugtų raumenų masė? Galvoju lankyti kalanetiką arba pilatesą? Ar šios sporto rūšys padės atsikratyti nereikalingų riebalų per daug nepriaugant raumenų?
Remigijus Bimba Jums vertėtų nesijaudinti dėl raumenų kiekio padidėjimo. Moterims priaugti raumenų nėra taip paprasta, tam reikia daug metų sportuoti. Lankykite treniruoklių salę, o jei galimybės nėra sportuokite namuose. Rekomenduočiau 3-5 kartus per savaitę atlikti aerobinį krūvį (pvz. bėgimas, važiavimas dviračiu po 20-30 min.). Po šios treniruotės atlikite pratimus pilvo, sėdmenų, šlaunų, krūtinės, nugaros raumenims bei tempimo pratimus.
Taip labai svarbu laikytis subalansuotos mitybos principų norint sumažinti nereikalingus kilogramus.
Vaida
Laba diena, norėčiau Jūsų patarimo. Sportuoju jau tris savaites kas dieną arba iki 6 kartų per savaitę: bėgu ant bėgimo takelio po 8 km (75 min), po to 10 min su svarmenimis darau rankoms pratimus ir liemeniui - maždaug 7 min sukuosi ant disko su gumom. Pusryčiams dažniausiai valgau keptus ar virtus kiaušinius arba sumuštinį (nemėgstu košių), pietums mėsos (žvėrienos, avienos arba vištienos) su marinuotom daržovėm ir duonos gabalėliu, kartais vien tik daržovių salotų, o vakarienei - liesos varškės su jogurtu arba sriubą + mėsytės šiek tiek. Ką galėčiau geriau daryti ar ko atsisakyti, kad geriau kristų svoris? Nes pradėjus sportuot nenukrito nė vienas kg. Man 28 m., ūgis 1,62 m, svoris 64 kg.
Remigijus Bimba Sumažinkite treniruočių kiekį. Sportuokite 3-4 kartus per savaitę. Pageidautina kas antrą dieną.
Aerobinės treniruotės trukmė 20-30 min. Būtinai sekite savo pulsą. Treniruotės metu jis turi būti apskaičiuojamas pagal šią formulę: (220-amžius)x0,65-0,7. Po aerobinės treniruotės atlikite pratimus skirtus stambioms raumenų grupėms (pilvui, nugarai, sėdmenims, šlaunims, krūtinei). O treniruotę užbaikite tempimo pratimais.
Valgykite 5-6 kartus per dieną, mažomis porcijomis. Vienu metu vartokite tik vienos rūšies baltymus, taip pat vartokite tik šviežius vaisius ir daržoves.
Giedrius
Sveiki, man 15 metų. Svoris 55 kg, ūgis apie 1,75 m. Aš norėčiau patreniruoti rankų raumenis ir pilvo presą. Ir norėčiau paklausti - kiek kartų per savaitę reiktų treniruotis? Ačiū.
Remigijus Bimba Treniruotis rekomenduotina tris kartus per savaitę, porinėmis arba ne porinėmis savaitės dienomis. Treniruoti riekia ne tik pilvo ir rankų raumenis, bet ir kitus – krūtinės, nugaros, pečių, šlaunų.
Rekomenduočiau kreiptis į trenerį, kad sudarytų asmeninį treniruočių planą bei išmokytų kaip taisyklingai sportuoti.
Karolina
Laba diena, mano ūgis 1,67 m, svoris 68 kg. Man 16 metų, norėčiau sverti 56 kg, bet nežinau nuo ko pradėti, kokia turėtų būti mityba? Ir kiek kartų per savaitę reiktų eiti į sporto klubą. Norėčiau kuo greičiau atsikratyti per didelio svorio. Ačiū!
Remigijus Bimba Valgykite įvairų maistą 5-6 kartus per dieną. Sumažinkite saldžių, riebių, aštrių, sūrių patiekalų kiekį.
Atminkite, kad nepakenkiant savo sveikatai galite per savaitę sumažinti kūno svorį iki 1 kg. Sportuokite tris kartus per savaitę. Optimaliausia – kas antrą dieną.
Rekomenduočiau kreiptis į trenerį, kad sudarytų asmeninį treniruočių planą bei išmokytų kaip taisyklingai sportuoti.
Jurate
Sveiki. Mano ūgis 1,80 cm, sveriu 84 kg. Kaip galima būtų atsikratyti kokių 7 kg per porą mėnesių? Dieną dirbu įvairų darbą. Laisvo laiko turiu tik vakare. Kokius pratimus patartumėte daryti? Problematiškiausios vietos - pilvas ir šlaunys. Ačiū.
Remigijus Bimba Norint sulieknėti turite valgyti 5-6 kartus per dieną, nedidelėmis porcijomis. Sumažinkite angliavandenių ir riebalų kiekį savo racione, o padidinkite baltymų ir daržovių kiekį.
Sportui tinka ir vakaras. Tik sportuokite, kad po treniruotės iki miego dar liktų pora valandų.
Rekomenduotini pratimai aerobiniai (pvz. važiavimas dviračiu), bei pratimai skirti raumenų tonusui didint (pvz. su mankštos kamuoliu, gumomis ar lyniniais treniruokliais).
ddovee
Sveiki, man 23 metai, mano ūgis 162 cm, svoris 47 kg. Turiu „kriaušės“ figūrą ir visi riebalai kaupiasi ant šlaunų ir užpakalio. Tačiau turiu dar vieną problemą - labai plonos blauzdas. Kaip galėčiau padidinti blauzdų apimtis namų sąlygomis? Kokius pratimus turėčiau daryti? Ačiū už atsakymą.
Remigijus Bimba Jei norite vystyti blauzdų raumenis, tai namuose galite atlikti pasistiebimus stovint viena koja ant laiptelio. Pratimą atlikite 3-4 serijas po 12-20 pakartojimų. Jei atliekate po 20 pakartojimų ir jums yra lengva, tai atliekant šį pratimą rankoje galite laikyti svarmenį.
elzbieta
Sveiki, mano ūgis 164 cm, svoris 67 kg, esu 19metų panelė. Žinau, kad turiu antsvorį ir pasiskirstęs jis pilvo, nugaros srityse, taip pat didelė problema - krūtinė, atrodo taip, lyg būčiau 5 vaikus išmaitinus (didys 80E). Norėčiau ją pakelti, tapti grakšti, o ne per seniausiai atradau celiulitą - tai mane nužudė. Kokiais pratimais ir dieta galėčiau viso to atsikratyti? Prašau pagelbėkit!
Remigijus Bimba Turite ne tik pradėti sportuoti, bet ir laikytis subalansuoto mitybos plano. Rekomenduoju atlikti 3-5 treniruotes aerobinio krūvio (pvz. bėgimas, važiavimas dviračiu, irklavimo treniruoklis ir kt.). Labai svarbu, kad tokios treniruotės trukmė būtų 20-40 min. Taip pat turite sekti savo pulsą. Pagal Jūsų amžių, fizinio krūvio metu jis turi būti – 131-141 k/min. Stambioms raumenų grupėms skirkite po 1-2 pratimus. Krūtinei galite atlikti šiuos pratimus:
Svarmenų spaudimas sėdint ant suoliuko, kurio kampas 30 laipsniu 3/12
Svarmenų plėšimai gulint ant suoliuko, kurio kampas 30 laipsniu 3/12
Maitinkitės 5-6 kartus per dieną. Atsisakykite saldaus, sūraus, riebaus, aštraus maisto. Jūsų mityboje turite daugiau valgyti baltyminio maisto ir daržovių.
ega
Reikia patarimo: žadu pirkt svarmenis, tai norėjau paklaust, kokio svorio pirkti ir dar kaip treniruotis, kad kaip nors nepersitempčiau. Man 15 m.
Remigijus Bimba Pirkite svarmenis, kad būtų galima reguliuoti jų svorį. Maksimalus svoris kurį būtų galima uždėti ant svarmenų turėtų būti 20-25 kg. Rekomenduočiau pirmąsias treniruotes sportuoti kartu su treneriu. Tik taisyklingai atliekant pratimus, netraumuosite savęs.
Geda
Laba diena, man 33 metai, ūgis 164 cm, svoris 63 kg. Noriu štai ko paklausti: mano storos šlaunys ir blauzdos, labai patinka bėgioti, tą ir darau, tačiau apatinės kūno dalies apimtys nemažėja, o priešingai - didėja. Patarkit prašau, galbūt vertėtų bėgiojimą pakeist kitu sportu?
Remigijus Bimba Rekomenduočiau atlikti kitokį aerobinį krūvį. Tiktų irkluoti irklavimo treniruoklyje. Taip pat svarbu kad fizinio krūvio metu sektumėte pulsą (paskaičiuojamas pagal šią formulę: 220-amžiusx0,65-0,7). Treniruojantis tokiu pulsu, sumažinsite nereikalingus kilogramus.
Remigijus
Labas, iškilo toks klausimas: esu 16 m, mano ūgis 1,82m, sveriu 57 kg ir tai gan mažai pagal mano ūgį ir prieš veidrodį as sau atrodau labai kūdas. Žadu visą žiemą lankyt sporto klubą, bet kažin ar man padės? Ką patartumėt daryt – valgyt? Ir ar man įmanoma būtų per 6 mėnesius kažko gero pasiekt be jokių papildų? Labai prašau, patarkite.
Remigijus Bimba Jei norite turėti gražų ir atletišką kūną, turite mankštintis reguliariai. Geriausia, kad kreiptumėtės į trenerį, kuris ne tik sudarytų individualų treniruočių planą, bet ir išmokytų kaip taisyklingai atlikti pratimus.
Valgykite daugiau angliavandenių (pvz. košės, makaronai, avižiniai dribsniai, juoda rupi duona ir kt.). Taip pat vartokite daugiau pieno produktų. Tinka – mėsa, žuvis, kiaušiniai, valgykite daržoves ir vaisius.
Ji
O tinka tokie pratimai šlaunims, kurios nesusiglaudžia, kad jos pastambėtų? http://www.dieta.lt/pratimai/straipsnis/apsilimas-ir-pratimai-slaunims-pirma-dalis/
Remigijus Bimba Ar šie pratimai Jums rekomenduotini, reikėtų žinoti daugiau apie jus. Kokia Jūsų sveikatos būklė, fizinis pasirengimas, kūno kompozicija ir kt. Vien pratimų dėka raumenys neužauga, kad jie augtų turite suvartoti daugiau kcal nei išeikvojate.
Valda Kunstiene
Sveiki, man 42 m., prieš 3 m. gimdžiau ir liko 10-12 kg. antsvorio - beveik viskas pilvo srityje, atrodo, lyg vėl laukčiausi. Atsilenkimų daryti negaliu - operuota stuburo išvarža, beveik nuolat skauda nugarą. Dietos padeda neilgam - neištveriu pusbadžiu gyventi. Be to, vartoju hormonus –Thyroksina - dėl skydliaukės nepakankamumo, tad jokių lieknėjimui padedančių medikamentų naudoti negaliu. Patarkite, kokiu būdu atsikratyti tų nelemtų riebalų - gal sukti lanką? Būsiu labai dėkinga už atsakymą. Mano ūgis 163 cm, svoris 75kg.
Remigijus Bimba Jums reikėtų atlikti aerobinę treniruotę. Tiktų dviratis su atlošu. Tokios treniruotės dėka „sudeginsite“ nereikalingą riebalinį audinį. Kad sustiprintumėte kūno raumenis atlikite pratimus su mankštos kamuoliu, taip rekomenduotini tempimo pratimai.
Jola
Sveiki, mano ūgis 170 cm, svoris 48 kg. Nors ir esu labai liekna, bet po antrojo gimdymo kūnas suglebęs, atrodo. Norėjau paklausti, ar kūno stangrinimui tinka kūno dizaino ir panašios treniruotės, ar nenumesiu daugiau svorio? Ar tokiose treniruotėse galima išryškinti raumenis?
Remigijus Bimba Taip, kūno dizaino treniruotės tinka. Tik riekėtų žinoti, jei pradėsite sportuoti, turėsite suvartoti daugiau kcal per dieną, nes priešingu atveju gali mažėti esamas Jūsų kūno svoris. Reguliarių treniruočių dėka raumenys sustiprėja, tampa stangrūs, išryškėja kūno linijos.
1 2 3 4 5 67 8 9 10 11 12 13

Klausti specialisto:

Vardas*
El. paštas
Klausimas*
* žymi privalomus laukus