• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
Remigijus Bimba
Asmeninis sporto treneris
Remigijus Bimba
Adresas: www.rbimba.lt
Telefonas: +370 610 23 144
Kultūrizmu užsiiminėju nuo 1991 m., esu Lietuvos kūno kultūros akademijos sporto magistras. Turiu keturiolikos metų asmeninio trenerio patirtį.

1995–1997 m. tapau Lietuvos jaunimo kultūrizmo pirmenybių nugalėtoju, 1997 m. – Lietuvos vyrų kultūrizmo čempionu. Esu IFBB ir EBFF tarptautinės kategorijos kultūrizmo ir fitneso teisėjas.

Kasdien treniruoju ir konsultuoju įvairaus amžiaus žmones – nuo paauglių iki senjorų. Žinau Jūsų poreikius ir išmanau Jūsų galimybes, todėl galiu Jus treniruoti ir suteikti profesionalias konsultacijas sveikatingumo klausimais. Galiu būti Jūsų sveikos gyvensenos mokytoju.

Pastaba. Į tokius pačius skaitytojų klausimus treneris neatsakinės, todėl persiskaitykite prieš tai visus klausimus-atsakymus.
Jei norite gauti tikslesnį atsakymą į jūsų užduodamą klausimą, nurodykite savo
  • svorį
  • ūgį
  • amžių
  • taip pat treniruočių stažą ir siekiamus tikslus.





Ingrida
Sveiki, man 12 metų, sveriu 47kg, ūgis ~159 cm. Kaip galima būtų numesti kelis kilogramus namų sąlygomis? Dietos laikytis nelabai noriu, tad ką galėtumėte patarti?
Remigijus Bimba Pagal pateiktus duomenis – kūno svoris yra normalus. Dėl treniruočių programos namų sąlygomis rekomenduočiau kreiptis į treniruoklių salės trenerį, kad jis parodytų kaip taisyklingai atlikti pratimus, kad nepakenkti savo organizmui.
Spike
Laba diena. Man 17 metų, ūgis 1,71 svoris dažnai šokinėja tarp 60-58kg. Nuo vasaros pradėjau aktyviau gyventi: vaikščioti gan ilgas distancijas, važinėti dviračiu po 8-10km, pradėjau mėgt paplaukioti. Pajutau kad man patinka fizinis krūvis, geriau jaučiuosi, žymiai padidėja energijos kiekis. Kokius pratimus patartumėt atlikti namų sąlygomis? Turiu šiokį tokį stuburo pakrypimą kuris jau beveik išnykęs, taip pat silpną širdies ūžesį bei permušimus. Daktarė uždraudė atlikinėti jėgos pratimus. Iš anksto ačiū.
Remigijus Bimba Namų sąlygomis galėtumėte sportuoti su mankštos kamuoliu ir gumomis. Atlikite pratimus stambioms raumenų grupėms (pilvui, nugarai, krūtinei, pečiams, kojoms, sėdmenims) tris kartus per savaitę. Taip pat atlikite tempimo pratimus ir aerobinį krūvį (plaukimas, važiavimas dviračiu, ėjimas, bėgimas ir kt.).
Amanda
Sveiki, man 14 m., esu 165 cm ūgio ir sveriu 47 kg. Kaip padidinti svorį ir masę? Iš karto pasakysiu, kad valgau tikrai normaliai, bet kaip niekas neina į masę, taip neina. Gal patartumėt kokius maisto papildus vartoti? Žadu nusipirkti iš vaistinės baltymų - Protein, girdėjau, kad padeda didinti masę.
Remigijus Bimba Paaugliams maisto papildai nerekomenduotini. Vitaminų ir mineralų kompleksą galite įsigyti ir jį vartoti po pusryčių.
Jei norite padidinti kūno svorį, valgykite 5-6 kartus per dieną. Jūsų racione turi būti gausu angliavandenių (pvz. košės, makaronai, avižiniai dribsniai, juoda rupi duona), ir liesų pieno produktų. Taip valgykite mėsą, žuvį, kiaušinius, daržoves, vaisius.
Rekomenduočiau pradėti sportuoti du tris kartus į savaitę. Kreipkitės į trenerį, kad išmokytų kaip taisyklingai atlikti pratimus.
Emilija
Laba diena, esu labai susirūpinusi savo svoriu. Ūgis 1,64 m, svoris vos 46 kg. Prieš porą metų svėriau 53 kg. Labai noriu priaugti svorio. Apetitą turiu mažą, bet stengiuosi valgyti kuo dažniau, kuo didesnėmis porcijomis, bet ne visada pavyksta. Galvoju apie maisto papildus, gal kokius patartumėte. Taip pat noriu sportuoti, kol kas bandysiu namų sąlygomis. Kokius pratimus reiktų atlikti? Kiek bevalgyčiau svoris neauga, gal reiktų gero rėžimo, maisto papildų? Ką galėtumėte patarti?
Remigijus Bimba Valgykite 3-4 kartus per dieną ir tarp valgių išgerkite baltyminį-angliavandeninį proteiną. Taip pat vartokite vitaminų ir mineralų kompleksą.
Treniruočių programa namų sąlygomis: http://www.rbimba.lt/assets/files/Raumenu%20auginimas%20final.pdf
milda
Sveiki, mane domina vienas klausimas: esu 17 metų, sveriu 58 kg, ūgis 170 cm. Kokius pratimus reikėtų daryti, norint pagražinti šlaunis? Ar bėgiojant mažėja krūtinės apimtis?
Remigijus Bimba Jei norite turėti gražias kūno linijas, rekomenduotina treniruoti visas raumenų grupes, ne tik šlaunų. Kojų raumenims atlikite pratimus skirtus šlaunų ir sėdmenų treniravimui. Rekomenduotini pratimai galėtų būti šie:
Pritūpimai, kojos plačiau nei pečių plotis 3x12-20
Įtūpstai į priekį pakaitomis 3x12-20
Padėtis keturiomis. Vienos sulenktos kojos per kelią kėlimas aukštyn 3x12-20
Jei per didelis fizinis krūvis ir laikomasi mažo kaloringumo dieta, tai mažėja kūno svoris, apimtys, krūtinė taip pat.
Laura
Man 15 metų, sveriu 45 kg, ūgis 172 cm. Kaip padidinti kūno apimtis namų sąlygomis? Ypač norėčiau padidinti kojų apimtis, šlaunis, nes jos net nesusiglaudžia...
Remigijus Bimba Ką turėtumėte pirmiausiai atlikti, tai pradėti daugiau valgyti. Valgykite penkis kartus per dieną kas 3-3,5 val. Vartokite košes, makaronus, juodą rupę duoną, pieno produktus, mėsa, žuvį, daržoves ir vaisius.
Labai svarbu pradėti sportuoti. Rekomenduočiau kreiptis į trenerį, kad jis jums sudarytų treniruočių programą ir parodytų, kaip taisyklingai atlikti pratimus namų sąlygomis.

Dovydas
Sveiki, man yra 17 m, ūgis 1 m 78 cm, sveriu apie 67 kg. Norėčiau sužinoti, kaip galėčiau suderinti mitybą, kad greičiau išryškėtų pilvo presas? Dirbu tam kiekvieną dieną, bet lėtai jis ryškėja.
Remigijus Bimba Jums trūksta svorio. Jei ryškinsite raumenis, tai dar neteksite daugiau svorio. Rekomenduoju pirmiausia priaugti keletą kilogramų raumenų, o tada jau galėsite ryškinti raumenis.
Inga
Sveiki, norėjau paklausti: noriu numesti svorio, esu 170 cm ūgio, svoris 65 kg. Net nežinau, ką man valgyti, kad kristų svoris. Man labiau reiktų pilvo, liemens apimtis sumažinti. Aš bėgioju ristele apie 40 min.
Remigijus Bimba Turėtumėte valgyti daugiau baltyminį maistą (liesą mėsą, žuvį, pieno produktus, kiaušinio baltymus) bei daržoves. Kūno riebalai mažėja tolygiai visame kūne. Neįmanoma, kad jie daugiau mažėtų tik liemens srityje.
Dar papildomai tris kartus per savaitę atlikite pratimus su svoriais, savo kūno svoriu, gumomis ar mankštos kamuoliu, taip pat – aerobinį krūvį (pvz. bėgimas).
Eima
Sveiki, man 13 metų, mano ūgis 165 cm, o svoris tik 45-46 kg. Sportuoju boksą, norėčiau priaugti kokius 5 kg. Ką patartumėte?
Remigijus Bimba Kad kūno svoris padidėtų, privalote daugiau suvartoti maisto per dieną. Valgykite daug pieno produktų, mėsos, žuvies, košių, makaronų, juodos rupios duonos. Taip pat rekomenduoju pasitarti su savo bokso treneriu, kad jis parodytų pratimus, kurių dėka sustiprėtum ir pradėtų augti raumenys.
Laima
Laba diena. Man 46 m.,sveriu 82-85 kg, problema - didelis pilvas ir krūtinė. Trečias mėnuo lankau sporto klubą, mėnuo kaip skaičiuoju kalorijas (max 1800 kal.), taip pat pradėjau gerti L-karinitiną. Atrodo dedu daug pastangų, rezultatas nulinis. Sportuoju pagal sustatytą programą. Ką darau ne taip?
Remigijus Bimba Vertėtų ne tik kalorijas skaičiuoti, bet ir pasirinkti tinkamus maisto produktus. Valgykite daugiau baltyminį maistą ir daržoves. Sumažinkite saldžių, sūrių, aštrių, riebių maisto produktų vartojimą. Taip pat dažnai valgyti per dieną, mažomis porcijomis. Gerkite daug skysčių, ne mažiau nei 3 litrus per dieną.
Kad L-Karnitinas veiktų, jo per dieną turėtumėte suvartoti nemažiau nei 1 g. Taip pat paprašykite treniruoklių trenerio, kad peržiūrėtų treniruočių programą.
Matas
Už dviejų mėnesių man bus 16 metų, sveriu 70 kg, ūgis 183 cm. Pradėjau lankyti lengvąją atletiką, truputį sportuoju su svarmenimis. Norėčiau patarimų, kokius daryti pratimus namų sąlygomis, kad išryškėtų raumenys ir šiek tiek priaugtų svoris?
Remigijus Bimba Vienu metu galima arba auginti raumenis, arba „deginti“ riebalus.
Namų sąlygomis rekomenduotina atlikti pratimus naudojant savo kūno svorį, taip pat galima pratimus atlikti ant skersinio ir lygiagrečių, su gumomis ar mankštos kamuoliu. Geriausia, kad lengvosios atletikos treneris pačiam parodytų kokius pratimus reikėtų atlikti.
Neringa
Sveiki, man 15 m., ūgis-166, svoris-56. Žadu maždaug 3-4 kartus per dieną su dviračiu numinti apie 26 km pirmyn ir tiek pat atgal. Tačiau bijau, kad tuo galiu pastorinti savo šlaunis ir blauzdas, kurios gana stambokos... Taigi, ar taip sportuodama aš pastambinsiu kojų apimtį?
Remigijus Bimba Atliekant aerobinį krūvį (pvz. bėgimas, važiavimas dviračiu, plaukimas ir kt.) būtina atsižvelgti į du parametrus – pulsą ir laiką. Rekomenduojamas pulsas paskaičiuojamas pagal šią formulę: (220-amžius)x0,65-0,80, o laikas 20- 40 min. Dažnis per savaitę – 3-5 kartai.
Atlikite įvairesnius aerobinius pratimus, taip išvengsite monotonijos ir netreniruosite tų pačių raumenų.
RD
Laba diena, man 33 metai, ūgis 166cm , svoris 53 kg. Reguliariai vaikštau į sporto klubą, 3-4 kartus per savaitę, salėje praleidžiu apie 1 valandą, kartais einu į aerobikos treniruotę. Stengiuosi sveikai maitintis, vengiu riebaus maisto, daugiausiai valgau vaisius, daržoves, jogurtus, varškę, ir pan. Ką darau ne taip, kad niekaip negaliu numesti svorio? Norėčiau sverti 50 kg. Labiausiai erzina pilvukas, ir aplink liemenį riebaliukai.
Remigijus Bimba Pagal pateiktus parametrus nėra būtina mesti svorio. Dabar Jūsų kūno svoris – optimalus, nes kūno masės indeksas (KMI) yra 19,2. Jei sumažinsite svorį iki 50 kg, tada KMI bus per mažas – I laisnio mitybos nepakankamumas.
Gerda
Laba diena, norėčiau paklausti nuo kokių pratimų galiu pradėti sportuoti? Mano ūgis 1,74 m, svoris 95 kg. Prieš metus buvau numetusi 20 kg, lankiausi sporto klube. Dabar norėčiau pradėti sportuoti vėl. Nuo ko turėčiau pradėti, kad išjudinti organizmą? Galvoju derinti mitybą, ne tik sportuoti.
Remigijus Bimba Pradėkite nuo aerobinių ir tempimo pratimų. Sportuokite 3-4 kartus į savaitę. Vėliau galėsite atlikti pratimus ir su svoriais ar treniruokliais, o jei sportuosite namuose – su gumomis, mankštos kamuoliu.
Lina
Sveiki, kada patartina po bėgiojimo gerti ir valgyti?
Remigijus Bimba Atsigertini izotoninio gėrimo ar vandens galite ir bėgimo metu. Po treniruotės rekomenduotina išgerti baltyminį kokteilį (pvz. whey izolate) su vandeniu, o valandos bėgyje turėtumėte suvalgyti angliavandenio (pvz. ryžiai, grikiai, avižiniai drybsniai) ir baltymo (žuvis, mėsa, varškė) maisto.
1 2 3 4 5 6 78 9 10 11 12 13

Klausti specialisto:

Vardas*
El. paštas
Klausimas*
* žymi privalomus laukus