• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
Remigijus Bimba
Asmeninis sporto treneris
Remigijus Bimba
Adresas: www.rbimba.lt
Telefonas: +370 610 23 144
Kultūrizmu užsiiminėju nuo 1991 m., esu Lietuvos kūno kultūros akademijos sporto magistras. Turiu keturiolikos metų asmeninio trenerio patirtį.

1995–1997 m. tapau Lietuvos jaunimo kultūrizmo pirmenybių nugalėtoju, 1997 m. – Lietuvos vyrų kultūrizmo čempionu. Esu IFBB ir EBFF tarptautinės kategorijos kultūrizmo ir fitneso teisėjas.

Kasdien treniruoju ir konsultuoju įvairaus amžiaus žmones – nuo paauglių iki senjorų. Žinau Jūsų poreikius ir išmanau Jūsų galimybes, todėl galiu Jus treniruoti ir suteikti profesionalias konsultacijas sveikatingumo klausimais. Galiu būti Jūsų sveikos gyvensenos mokytoju.

Pastaba. Į tokius pačius skaitytojų klausimus treneris neatsakinės, todėl persiskaitykite prieš tai visus klausimus-atsakymus.
Jei norite gauti tikslesnį atsakymą į jūsų užduodamą klausimą, nurodykite savo
  • svorį
  • ūgį
  • amžių
  • taip pat treniruočių stažą ir siekiamus tikslus.





egidijus
Mano ūgis 180 cm, sveriu 65 kg, 14 metų. Ar viskas čia normalu?
Remigijus Bimba Pagal kūno masės indeksą, Jūsų kūno svoris yra optimalus. Jei norite turėti daugiau raumenų, reikėtų padidinti savo kūno svorį mažiausiai penkiais kg. Tai geriausia pasiekti sportuojant (pvz. pratimai su savo kūno svoriu).
judita
Man 19 m, sveriu 80 kg, o ūgis 1,63 m. Norėčiau numesti svorio. Kiekvieną dieną bėgioju po 1 valandą lengvu bėgimu ir valgau, kai išalkstu. Stengiuosi vartoti kuo daugiau vaisių ir daržovių, taip pat valgau virtą vištieną ir žuvį. Norėjau sužinoti, koks bus rezultatas ir ką galėtumėte patarti dėl svorio numetimo.
Remigijus Bimba Kiekvieną dieną sportuoti tikrai nevertėtų, persitreniruosite. Jei atliekate valandos trukmės aerobinę treniruotę, tai 30 min. galite bėgti, o likusį laiką – atlikite kitokio pobūdžio pratimus (pvz. plaukimas, važiavimas dviračiu ir pan.). Tokiu atveju neperkrausite sąnarių.
Rekomenduočiau kas antrą dieną taip pat atlikti pratimus stambioms raumenų grupėms, pvz. su manksto kamuoliu ar gumomis.
Valgyti turėtumėte kas tris valandas, o ne tada kai išalkstate. Maitinkitės 5-6 kartus per dieną mažomis porcijomis.
Daiva
Laba diena. Norėčiau pasiteirauti, kokius naudoti treniruoklius, norint sumažinti šlaunų ir klubų apimtis?
Remigijus Bimba Tik treniruokliai nesumažins kūno apimčių. Norint sumažinti riebalinį audinį reikia ne tik atlikti pratimus su svoriais ir aerobinius pratimus, bet ir laikytis subalansuotos mitybos principų.
Geriausia jei kreiptumėtės į treniruoklių salės trenerį. Jis Jums ir parodys kokius pratimus atlikti ir svarbiausia išmoksite taisyklingai juos atlikti.
vika
Laba diena, esu 171m, 100kg, 23 metų. Sporto klube sportavau pusantrų metų, svoris mažai pakito, tačiau apimtys bendrai sumažėjo 20 cm. Tris mėnesius neturėsiu galimybės eiti į sporto klubą, noriu sportuoti namie, kad toliau tęsti savo svorio mažinimą, ar tiktų tokia treniruote 4-5 kartus per sav. Galbūt reikėtų ką nors pridėti ar pakeisti? Man ši treniruotė atrodo per trumpa, nes sporto klube aš sportuodavau mažiausiai dvi valandas.
30-40 min bėgiojimas lauke,
pilvo presas atsigulus pakėlus kojas 4x15,
pilvo presas pakėlus vieną koją 4x15,
atsigulus ant pilvo kelti vieną koją ranką 4x15,
suvedimai kojoms gulint 4x15
moti koją į šalį stovint 4x15
moti koja į priekį stovint prie sienos 4x15?
Dėkui už atsakymą.
Remigijus Bimba Dvi valandas sportuoti tikrai nevertėtų. Geriausia, kad aerobinę dalį atliktumėte vieną dieną, o pratimus raumenims tonizuoti – kitą. Tokiu atveju, jūsų treniruotė sutrumpės per pus.
Įsigykite gumas ir/ar mankštos kamuolį. Jų pagalba galėsite atlikti pratimus ir viršutiniai kūno daliai. Pratimus su gumomis, mankštos kamuoliu ar savo kūno svoriu atlikite tik kas antrą dieną, o aerobinius (pvz. bėgimas, plaukimas, važiavimas dviračiu ir kt.) galite ir dažniau – 5-6 kartus į savaitę.
saulyna
Sveiki, Sportavau metus. Dabar sportuoti galiu ir noriu daug, esu gan darbšti tik nežinau, kaip sporto salėje atlikti pratimus, kad man mažėtų centimetrai nuo klubų ir liemens, o ne augtų raumenys ar panašiai. Reikia man tokios „manekeniškos“ figūros, tik nežinau, ar su teniruokliais įmanoma tokią pasiekti. Badauti nenoriu, sportuoti mėgstu.
Remigijus Bimba Treniruodamasi su treniruokliais ir atlikdama tempimo bei aerobinius pratimus galėsite susikurti tokią figūrą, kokios norite.
Jums reikėtų kreiptis į treniruoklių salės trenerį, jis jums parodys kokius pratimus atlikti ir svarbiausia išmokys kaip taisyklingai juos atlikti, kad nepakenkti sau.
Laurita
Laba diena, norėjau paklausti, sportuoju jau 9 metai, buvau padariusi petrauką pusę metų, dabar sportuoju 3 mėnesius. Mano ūgis 177 cm, matmenys 89-74-96, svoris 64 kg. Norėčiau numesti svorį per pilvą, klubus, sustangrinti kūną. Esu labai energinga, intensyviai sportuoju, dirbu kiekvieną dieną po dvi treniruotes: aerobika-treniruokliai, dviračių aerobika- treniruokliai. Valgau 3 kartus per dieną. Nuo krūtinės krenta, bet pilviukas, klubai ir svoris nesikeičia. Ką aš blogai darau? Kodėl man nesimato rezultatai? Gal maitinuosi blogai?
Remigijus Bimba Neperlenkite lazdos. Juk nesiruošiate čempionatui, kad sportuojate kiekvieną dieną ir dar po dvi treniruotes. Esu įsitikinęs, kad persitempėte.
Jei norite sumažinti riebalų kiekį, turite valgyti ne tris kartus, o 5-6, kas tris valandas, mažomis porcijomis.
Egis
Sveiki, mano ūgis 178 cm, sveriu 80 kg, lankau kultūrizmą pusę metų. Norėčiau sužinoti, ar būtina norint išsaugoti raumenų masę, vartoti angliavandenius? Ar pakanka daržovių vaisių ir baltymų? Dėkui.
Remigijus Bimba Jei taip maitinsitės, tai nesurinksite reikiamo kiekio angliavandenių. Norint palaikyti esamą raumenų per dieną reikia suvartoti vienam kūno svoriui angliavandenių – 4-5 g, o baltymų – 1,5-2 g.
Lori
Laba diena, esu 19 m., svoris 58 kg, ūgis 170 cm. Įsigijau bėgimo takelį, noriu pagražinti savo kūną vasarai, noriu sportuoti. Kiek km ir kokiu greičiu reiktų bėgioti kasdien, kad rezultatus matyčiau po mėnesio? Kokius dar pratimus daryti? Esu nepatenkinta savo šlaunimis ir didoku užpakaliuku. Ačiū :)
Remigijus Bimba Sportuoti turėsite nuolatos ir reguliariai, jei norėsite turėti dailias kūno linijas. Nei per mėnesį, nei per du neištobulinsite kūno raumenų.
Pagrindinis parametras treniruojantis su kardijo treniruokliu (pvz. bėgimo takeliu) – pulsas ir laikas.
Bėgimo metu turite sekti savo pulsą. Rekomenduojama pulso zona apskaičiuojama remiantis šia formule: 220-amžius) x0,65-0,7. Laiko trukmė – 20-40 min. Dažnis per savaitę – 3-5 kartai.
Simona
Sveiki, man 17 m., ūgis 1,76 cm,o tesveriu 51 kg, esu liesa ir labai noriu priaugti svorio, nors 5 kg. Ar gali būti, kad esu liesa ne dėl prastos sveikatos, bet dėl genetikos? Iš anksto dėkoju.
Remigijus Bimba Viena iš priežasčių kodėl per mažas kūno svoris ir yra genetika, kita – kcal trūkumas.. Jei norite padidinti kūno svorį, turite tris kartus per savaitę pradėti sportuoti su svoriais (treniruokliais, svarmenimis) ir suvartoti daugiau kcal per dieną (sudaryti jų perteklių).
Norbert
Aš esu Norbertas, man 17 metų, sveriu 85 kg, ūgis 185 cm. Sportuoju pusę metų, norėčiau paklaust, kaip išryškinti kūno raumenys. Kokios programos reikia? Kokia turi būti mityba?
Remigijus Bimba Sportuokite tris kartus per savaitę. Treniruotė turėtų prasidėti 10 min. apšilimu, po to atlikite pratimus stambioms raumenų grupėms. Po vieną pratimą kiekvienai raumenų grupei. Treniruotę užbaikite 20 min. aerobiniu krūviu (pvz. važiavimas dviračiu) ir tempimo pratimais.
Rekomenduoju valgyti 5-6 kartus per dieną: liesą mėsą, pieno produktus, žuvį, daržoves. Atsisakykite saldžių, riebių, aštrių, sūrių maisto produktų.
Mindaugas
Aš noriu pradėti sportuoti bei taisyklingai maitintis. Bet iškilo bėda – man reika virš 3k kalorijų per dieną, nes man 18 metų, ūgis 165 cm, o svoris 53 kg bei reikia valgyti kas 1-2h, o aš tiek nepajėgiu suvalgyt. Paprasčiausiai vdury valgymo turiu nutraukt valgymą, nes netelpa tokios dozės man. Ką tokiu atveju galima padaryt?
Remigijus Bimba Rekomenduoju valgyti kas 3-3,5 val. Reguliariai nustatytomis valandomis (pvz. 8, 11, 14, 17, 20 val.). Prieš valgį (apie 30 min.) suvalgykite vieną, du vaisius. Tokiu atveju skrandyje bus daugiau išsiskyrusių sulčių, kurios greičiau suvirškins maistą.
Taip pat rekomenduotina pradėti sportuoti tris kartus per savaitę su svoriais (treniruokliais, svarmenimis) ar savo kūno svoriu.
Algirdas
Sveiki, norėčiau sužinoti, kaip greičiau išryškinti pilvo presą. Aš esu 1,85 m, sveriu 68-70 kg, 17 metų, sportuoju lengvąją atletiką, vartoju Acetyl L-Carnitine. Ką galėtumėte dar patarti?
Remigijus Bimba Vien tik maisto papildų ir treniruočių dėka neišryškinsite kūno raumenų. Turite laikytis subalansuotos mitybos principų. Valgykite 5-6 kartus per dieną, mažomis porcijomis. Atsisakykite saldžių, riebių, aštrių, sūrių patiekalų. Mitybos pagrindą turi sudaryti baltymai ir daržovės.
Gytis
Sveiki, as esu Gytis, man 18 metų, ūgis apie 190 cm, sveriu 75 kg. Norėčiau šiek tiek pasportuoti ir tureti gražų kūną, bet gyvenu kaime ir jokio sporto klubo nėra. Gal ką patartumėte namuose sportuoti? Ar įmanoma namuose sportuojant atsispaudimus, atsilenkimus ir t.t. padidinti raumenų masę? Tiesa, turiu tik "turniką". Gal kokią sporto programą daryti reguliariai?
Remigijus Bimba Žinoma, yra būtinos reguliarios treniruotės su svoriais ir/ar savo kūno svoriu, jei norite padailinti kūno linijas. Rekomenduočiau sportuoti porinėmis arba neporinėmis savaitės dienomis. Kad įsigyti svarmenis ir štanga su svoriais reikia didėlių investicijų. Pirmaisiais mėnesiais galima sportuoti ir be šio sporto inventoriaus. Atlikite pratimus su savo kūno svoriu. Pvz. turint skersinį galima treniruoti net tris raumenų grupes:
pilvo raumenys, sulenktu kojų kėlimas kybant skersinyje,
nugaros raumenys, prisitraukimai plačiu suėmimu iki smakro,
bicepsas, prisitraukimai siauru suėmimu, delnais į save.
Rūta
Sveiki, norėčiau sužinoti jūsų nuomonę apie "riebalų degintojus"? Planuoju pirkti (CARNI TECH UNIVERSAL firmos). Kiek žinau, skystus geriau įsisavina organizmas? Koks būtų poveikis (sportuoju 3k/savaite)? Gal rekomenduotumėte kažką veiksmingesnio?
Remigijus Bimba L-karnitinas – tai natūrali, į B grupės vitaminus panaši veiklioji medžiaga, kuri yra svarbi energijos gamybos procese ir riebalų metabolizme. L- karnitinas yra maisto papildas, neturintis pašalinio poveikio, rekomenduotinas sveikatingumo treniruotėse, kuris „degina“ riebalus ir neleidžia jiems kauptis, suteikia energijos sportuojant.
Skystas L-carnitinas greičiau ir geriau įsisavinamas. Rekomenduočiau vartoti L-carnitina ne mažiau nei 1 g per dieną.
Vilma
Labas, sportuoju jau daug metų: 8 metus Muay Thai treniruotes, 3 metai sporto klube. Bet jau žiūrėdama į veidrodį pati sau nebepatinku, nes pvz. rankų raumenys man atrodo per dideli. Ką daryti? Gal atliekant pratimus mažinti kartojimų skaičių ar atvirkščiai - didinti? Gal koreguoti svarelių svorį? Ar rinktis tiesiog kitokius pratimus? O sportuoti labai noriu.
Remigijus Bimba Rekomenduotina treniruotėse atlikti daugiau pakartojimų (pvz. viršutiniai kūno daliai - 12, o apatiniai - 16-20). Taip pat rekomenduotinas aerobinis krūvis (pvz., bėgimas, trukmė - 20-40 min., 3-5 treniruotės per savaitę. Tokios treniruotės metu pulsas apskaičiuojamas pagal šią formulę: (220-amzius)x0,65-0,7).
Jūsų mityboje turėtų būti gausu daržovių ir baltybinio maisto, sumažinkite angliavandenių kiekį (pvz. košes, miltinius ir duonos produktus).
Intensyvių treniruočių ir mažo angliavandenio kiekio mitybos dėka sumažinsite raumenų apimtis ir nereikalingus kilogramus riebalų. To pasėkoje ne tik Jūsų rankų, bet ir kitų kūno dalių linijos taps dailesnės.
1 2 3 4 5 6 7 89 10 11 12 13

Klausti specialisto:

Vardas*
El. paštas
Klausimas*
* žymi privalomus laukus