• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
Remigijus Bimba
Asmeninis sporto treneris
Remigijus Bimba
Adresas: www.rbimba.lt
Telefonas: +370 610 23 144
Kultūrizmu užsiiminėju nuo 1991 m., esu Lietuvos kūno kultūros akademijos sporto magistras. Turiu keturiolikos metų asmeninio trenerio patirtį.

1995–1997 m. tapau Lietuvos jaunimo kultūrizmo pirmenybių nugalėtoju, 1997 m. – Lietuvos vyrų kultūrizmo čempionu. Esu IFBB ir EBFF tarptautinės kategorijos kultūrizmo ir fitneso teisėjas.

Kasdien treniruoju ir konsultuoju įvairaus amžiaus žmones – nuo paauglių iki senjorų. Žinau Jūsų poreikius ir išmanau Jūsų galimybes, todėl galiu Jus treniruoti ir suteikti profesionalias konsultacijas sveikatingumo klausimais. Galiu būti Jūsų sveikos gyvensenos mokytoju.

Pastaba. Į tokius pačius skaitytojų klausimus treneris neatsakinės, todėl persiskaitykite prieš tai visus klausimus-atsakymus.
Jei norite gauti tikslesnį atsakymą į jūsų užduodamą klausimą, nurodykite savo
  • svorį
  • ūgį
  • amžių
  • taip pat treniruočių stažą ir siekiamus tikslus.





rasa
Sveiki, norėčiau padidint sėdmenys ir kojas. Sportuoju namie, girdėjau, kad yra kapsulių ar miltelių specialiai auginti raumenims. Kokia nuomonė jūsų apie tai? Ačiū.
Remigijus Bimba Vien tik kapsulės ir miltukai Jums nepadės. Jei tai maisto papildai, tai jie papildys Jūsų mitybą reikalingomis medžiagomis, kurių negaunate su maistu, o jei tai vaistai, tai pakenksite savo sveikatai. Todėl pastarieji yra nerekomenduotini sveikatingumo treniruotėse.
Jei norite vystyti raumenis pagrindinį dėmesį skirkite mitybai, treniruotėms ir poilsiui.
sara
Sveiki, man 25 m, prieš 8 mėn. Susilaukiau leliuko, per tuos 8 mėn. numečiau 23 kg, dabar sveriu 60 kg, ūgis 1,75 m. Man patinka mano figūra, bet turiu tokią broblemėlę, mano kojos visada buvo per plonos ir sėdmenys mažos ir pastebėjau, kad svoris krenta nuo kojų ir sėdmens, kokios treniruotės man padėtų, kad kojos nesuplonėtų ir kad sėdmenys nesumažėtų vėl, Ačiū labai.
Remigijus Bimba Kojų raumenis reikia treniruoti treniruoklių salėje, joms būtinos sunkios treniruotės. Rekomenduočiau atlikti pratimus su laisvais svoriais (pvz. štanga, svarmenimis) arba treniruokliais. Kojų ir sėdmenų raumenims atlikite dvi, tris serijas po 10-12. Tokių treniruočių dėka užsiauginsite raumenukų ir kojos bei sėdmenys neatrodys plonos.
Kad raumenys augtų turite suvartoti daugiau kalorijų nei išnaudojate, tačiau per didelis kiekis kalorijų padidins ne raumenų, o riebalų kiekį po oda.
rita
Sveiki. Aš sergu valgymo sutrikimu. Dabar atstatinėju svorį į normalų. Prieš tai turėjau gan plačius klubus. Dabar norėčiau juos atgauti taip, kad liemens srityje kauptųsi kuo mažiau, bet viskas "sėstų" ant kubų. Nes dabar atrodau baisokai - nei sijono negaliu apsivilkti, nes neturiu normalių kojų. Gal galėtumėt patarti kokius pratimus atlikti, ar gal net galėtumėt patarti kokius maisto produktus rinktis. Mano ūgis 170, o dabartinis svoris - 52, siekiamas - 55 kg. Ačiū labai.
Remigijus Bimba Rekomenduotini maisto papildai: vitaminų ir mineralų kompleksas, baltyminis-angliavandeninis proteinas.
Jei norite padidinti kūno apimtis turite suvartoti daugiau kalorijų nei išeikvojate Turėtumėte 3-4 kartus per dieną valgyti, o tarp valgių išgerti vieną, du baltyminius-angliavandeninius proteininius kokteilius su pienu arba sultimis.
Rekomenduotinos treniruotės su svoriais tris kartus per savaitę (kas antrą dieną).
ruta
Sveiki, esu 21 metų, 172 cm ūgio, 98 kg. Nutukimas nemažas. Norėčiau paklausti, ar būtų įmanoma sumažinti per 2 mėn. savo apimtis bei svorį, kad tikrai būtų matomas rezultatas. Turiu problemų su nugara, tad ne visus pratimus galiu atlikti. Į ką man reikėtų kreiptis, dėl mitybos ir sporto. Kokius pratimus reikėtų daryti? Dėkui.
Remigijus Bimba Taip, žinoma, per porą mėnesių galite pasiekti akivaizdžių pokyčių. Per savaitę treniruočių ir mitybos dėka galite sumažinti savo kūno svorį riebalų sąskaita 0,5-1 kg.
Kreipkitės į treniruoklių salės trenerį. Jis jums sudarys reikalingas programas, konsultuos, išmokys kaip taisyklingai atlikti pratimus.
Deividas
Sveiki,
Tikslas - noriu priaugti apie 10 kg. ir išryškinti visus raumenis, ypač pilvo srityje. Žaidžiu krepšinį keturis kartus per savaitę (šį sportą propaguoju apie 10 m). Man 20m., sveriu 80 kg, ūgis - 190cm. Valgau daug, bet, manau, neteisingai, taip pat lankausi sporto klube su svarmenimis ir darau bazinius pratimus kūno masei didinti, tačiau rezultatų nesimato.
Remigijus Bimba Vienu metu neįmanoma ir priaugti, ir išryškinti kūno raumenis. Labai daug sportuojate, todėl priaugti svorio manau bus neįmanoma.
Nežinau ar esate profesionalus krepšininkas ar tik mėgėjas. Jei mėgėjas, tai turite sumažinti krepšinio treniruočių dažnį per savaitę ir padidinti suvartojamų kalorijų kiekį per dieną. Norint „surinkti“ per dieną reikiamą kcal kiekį rekomenduočiau maitintis 4 kartus per dieną ir vartoti maisto papildus: vitaminų ir mineralų kompleksą; kreatiną; du kartus per dieną tarp valgių išgerti baltyminius-angliavandenius kokteilius .
Jei profesionalus krepšininkas žaidžiantis krepšinio komandoje, turite pasitarti su fizinio rengimo treneriu apie fizinį krūvį, mitybą ir maisto papildų vartojimą.
Rita
Ar norint priaugti svorio tinka šuoliukai su šokdyne, žinoma, tinkamai suderinus mitybą?
Remigijus Bimba Mityba labai svarbi norint priaugti svorio (raumenų). Turite per dieną suvartoti apie du gramus baltymų (pvz. pieno produktai, mėsa, žuvis ir kt.) ir apie keturis gramus angliavandenių (pvz. grikiai, ryžiai ir kt.) vienam kilogramui naudingos savo kūno masės. Pvz. jei sveriate 50 kg, tai baltymų turite suvartoti apie 100 g ir angliavandenių – 200 g.
Atliekant šuoliukus su šokdyne treniruosite ištvermę, o norint priaugti svorio reikia atlikti jėgos pratimus (su svarmenimis, stangomis, gumomis).
Renata
Sveiki, man 30 metų, esu 171 cm ūgio, sveriu 85 kg. Nutariau mesti "lašinukus", jau mėnesį sportuoju ir numečiau 3 kg ir norėjau paklausti, ar teisingai susidėliojau treniruotę: sportuoju 5 d. per savaitę namie rytais (nes auginu vaikučius ir negaliu eiti į klubą), minu elepsinį treniruoklį 60 min. ant 3 apkrovos lygio, 7,4 km/ha, tada darau pratimus visam kūnui - dažniausiai 8 min., bei vakarais suku masažinį lanką 30 min. Krūvis man tinka, nes jaučiuosi žvali ir linksma. Kokia būtų jūsų nuomonė? Dar norėjau paklausti, kaip jūs sudėliotumėt man treniruotę iš mano turimų galimybių?
Ačiū.
Remigijus Bimba Treniruočių patarimai.
Sportavimą suskirstykite į tokias dalis:
a. Aerobinė treniruotė (elipsinis treniruoklis) 3-5 treniruotės per savaitę. Tokios treniruotės metu pagrindinis parametras yra ne krūvis matuojamas lygiais, o pulsas. Pulsas treniruotės metu apskaičiuojamas pagal šią formulę: (220-amžius)x0,65-0,7
b. Anaerobinė treniruotė (pratimai su savo kūnu, svarmenimis, gumomis) 3 treniruotės per savaitę. Sportuokite kas antrą dieną porinėmis arba neporinėmis savaitės dienomis.
Jei norite per vieną dieną atlikti aerobinę ir anaerobinę treniruotę, tai seka tokia:
• apšilimas su elipsiniu treniruokliu iki 10 min.,
• pratimai su svarmenimis ir savo kūno svoriu iki 40 min.,
• aerobinė treniruotė 20 min.
Po treniruotės atliekami tempimo pratimai – 10-15 min.
Jei per dieną atliekate tik aerobinį darbą, tai jo trukmė ne daugiau nei 40 min.

Mitybos patarimai.
Kol maitinsite vaiką krūtine, nerekomenduočiau mažinti kalorijų kiekio per dieną. Kilokalorijos sumažinamos tik atsisakant sočiųjų riebalų (gyvulinės kilmės riebalų, išimtis tik vienos rūšies gyvulinės kilmės riebalams – žuvų taukams taip vadinamoms unikaliomis polinesočiosioms rūgštims – Omega-3 rūgštimis) ir angliavandenių su aukštu glikeminiu indeksu (pvz. gliukozė, džiovintos datulės, bulvės ir kt.), kuris yra daugiau nei 70. Valgykite tik natūralius maisto produktus 4–6 kartus per dieną mažomis porcijomis, išgerkite du litrus natūralaus vandens.
neringa
Laba diena, norėčiau, kad man padėtumėte. Man 32 metai, sveriu 64 kg, ūgis 1,69.cm, krūtinės apimtis 97 cm, o klubų - 98-99cm. Labai norėčiau susimažinti savo klubų šlaunų apimtis. Aš darau šiuos pratimus:
1) mankšta, apšilimas;
2) atsilenkimai 2*15-20 kartų;
3) namų treniruoklis: kojos 2*15-20 kartų, 15kg svarmenis
4) pratimai kojoms: atsigulus ant žemės kojas kelti ištiesus aukštyn 2*15-20 kartų;
5) kojos: guliu ant šono ir kojas ištiesus kelti šonu 2*15-20 kartų.

Dėl šlaunų vidinės pusės radau, kad padeda pritūpimai ir įtūpstai. Susidariau šį planą ir jau darau 2 savaites - gal jį reikia paredaguoti? Viską atlieku namų sąlygomis.. Iš anksto dėkoju.
Remigijus Bimba Sportuokite 3 kartus per savaitę. Atlikite ne tik pratimus su svoriais ar kitokiu sportiniu inventoriumi bei savo kūnu, bet aerobinius (pvz. bėgimas, kardijo treniruokliu). Rekomenduočiau 20-30 min. trukmės aerobinę treniruotę (pvz., važiavimas dviračiu, sportinis ėjimas, bėgimas, irklavimas treniruokliu ir kt.).

Tokios treniruotės metu pulsas apskaičiuojamas pagal šią formulę: (220-amžius) x 0,65-0,70). Po kelių savaičių tokių treniruočių kiekį per savaitę galite padidinti iki penkių kartų.
Rekomenduočiau kūno dizaino treniruotėje atlikite pratimus su svarmenimis, gumomis ir kamuoliu. Treniruotėje turėtumėte pagrindinį dėmesį skirti pagrindinėms raumenų grupėms (krūtinei, nugarai, šlaunims, sėdmenims, pilvo presui, nugaros apatinei daliai). Rekomenduotini pratimai, kurios turėtumėte atlikti tris kartus per savaitę (kas antrą dieną):

Raumenų grupė Pratimo pavadinimas Serijos ir kartojimai
Pilvo presas Sulenktų kojų kėlimas gulint ant kilimėlio 2-3/8-20
Pilvo presas Susirietimai gulint (nugara) ant kilimėlio arba kamuolio 2-3/8-20
Nugaros apatinė dalis Vienos kojos ir vienos rankos kėlimas aukštyn gulint ant kilimėlio 2-3/8-20
Šlaunų keturgalvis Įtūpstai į priekį 2-3/16
Sėdmenys Vienos sulenktos kojos per kelią kėlimas aukštyn gulint ant kamuolio 2-3/16
Šlaunų dvigalvis Kojų lenkimas gulint ant kilimėlio su svarmeniu tarp pėdų 2-3/16
Krūtinė Svarmenų „plėšimai“ gulint ant kamuolio 2-3/10
Nugara Vieno svarmens traukimas prie pilvo pasilenkus 2-3/10
Pečiai Svarmenų kėlimas į šalis sėdint ant kamuolio 2-3/10

Po treniruotės atlikite 10-15 min. trukmės tempimo pratimus

Vilius
Sveiki, esu 16 m, ūgis 188 cm, sveriu tik 64kg. Gal yra kokia programa, ar geri maisto papildai (nebrangūs), kad priaugčiau svorio. Sportuoju namuose svarmenimis, pora treniruoklių. Sverdamas 64 kg atsigulęs pakeliu tik 62 kg. Sportuoju beveik kiekvieną dieną po 1val. 30 min.
Remigijus Bimba Visų pirma sportuokite tris kartus į savaitę. Treniruotės trukmė ne ilgiau nei valanda. Treniruotės dalys:
• 10 min. apšilimas,
• 40 min. trukmės treniruotė su savo kūnu ir su svoriais (svarmenys, štanga, lyniniai treniruokliai),
• 10 min. tempimo pratimai.
Antra, mityba. Maitinkitės 5-6 kartus per dieną.
Trečia, maito papildai tik vitaminų ir mineralų kompleksas.
Zivile...
Laba diena. Neseniai įsigijau treniruoklį, kuris skirtingais diržais atlieka masažo funkcijas. Jis turi 3 skirtingus diržus: kojoms, sėdmenims ir krūtinei, bei nugarai. Taip pat pradėjau lankyti sporto klubą. Gal galėtumėte informuoti, kaip reiktų derinti treniruotes, kaip dažnai reiktų treniruotis. Norėčiau numesti bent 6 kg ir būtinai sutvirtinti rankas, nes oda ant jų atrodo šiek tiek nelygi. Kokias treniruotes rekomenduotumėte? Mano ūgis 173 cm, svoris 64 kg. Taip pat turiu ir šiokį tokį sporto inventoriuką: gumas, fitness kamuolį, kilimėlį, sukamąją lėkštę, step'ą. Dėkoju už jūsų atsakymą.
Remigijus Bimba Turite daug sporto inventoriaus namuose. Turint tokį sporto reikmenų kiekį galima ir namuose siekti norimo tikslo.
Sportuoti ir sporto klube, ir namuose bus per didelis krūvis Jūsų organizmui. Šiuo metu, jei jau nusipirkote abonementą į klubą, tai sportuokite sporto klube. Ateityje Jums reikėtų apsispręsti kur sportuoti.
Rekomenduočiau tris kartus per savaitę atlikti treniruotes su svoriais arba/ir gumomis, kamuoliu. Po tokių treniruočių atlikite aerobinį krūvį (pvz. kardijo treniruoklis, bėgimas ir kt.). Tokio krūvio metu pulsas turėtų būti apskaičiuojamas pagal šią formulę: (220-amžius)x0.65-0,7.
Laura
Laba diena,
Man 18m, ūgis 167 cm, svoris 56 kg. Norėčiau visa sulieknėti. Sverti apie 50 kg. Kaip turėčiau maitintis ir kokius pratimus atlikti? Svarbiausia sulieknėti ir padailinti liemenį bei rankas, nes jos stambokos, dėl to esu labai nepatenkinta ir vengiu jas rodyti. Ačiū už patarimą.
Remigijus Bimba Jūsų kūno masės indeksas – 20,1 . Jūsų kūno svoris – optimalus, kai kūno masės indeksas (KMI – žmogaus masės ir ūgio kvadrato santykis, medicinoje ir mityboje naudojamas kaip rodiklis, leidžiantis įvertinti ar žmogaus masė yra normali, ar yra antsvoris bei nutukimas. Šis indeksas apskaičiuojamas pagal formulę: kūno masė (kg) / ūgis (m2)) moterims – nuo 18,8 iki 23,8. Lieknėti jau nėra kur! Jei sversite 50 kg, tai jums jau trūks svorio, nes KMI bus tik 17,9.
Rekomenduočiau pradėti sportuoti tris kartus per savaitę pradedančiųjų programa. Kūno linijas padailinsite, jei atliksite aerobinius (pvz. bėgimas, važiavimas dviračiu, plaukimas ir kt.) ir anaerobinius pratimus (su svarmenimis, gumomis, kamuoliu).
Propaguojant sveiką gyvenimo būdą rinkitės tik natūralų, kokybišką, šviežią maistą, kuo mažiau perdirbtą (pvz. konservuotą, keptą riebaluose ir t.t.).
Valgyti reikia ne tik baltymus (mėsą, žuvį, kiaušinius, pieno produktus) ir angliavandenius (juodą rupią duoną, grikius, ryžius, avižinius dribsnius, makaronus, vaisius, daržoves). Racione reikalingi ir riebalai (pvz. alyvuogių aliejus), tačiau jo kiekis minimalus 1-2 šaukštai per dieną.
Odeta
Labukas! Gal galėčiau gauti patarimą? Man 37 m., svoris apie 50 kg, o ūgis 164 cm. Problema: smulkus kūno sudėjimas, na, beveik nėra riebalinio sluoksnio. Pas mane yra greita medžiagų apykaita. Bent taip jau sako daktarai. Pieno produktų valgyti negaliu-alergiška. Gal pagelbėtų, kokie proteino kokteiliai? Dirbu restorane, tai prisibėgioju pakankamai. Ačiukas!

Remigijus Bimba Jei norite priaugti svorio turite suvartoti daugiau kcal nei išeikvojate. Būtina valgyti 5-6 kartus per dieną. Jūsų racione turėtų būti gausu angliavandeninio maisto (pvz. grikiai, ryžiai, avyžiniai drybsniai, makaronai, juoda rupi duona), taip pat ir baltimis maistas (mėsa, žuvis, kiaušiniai).
Kad rezultatai būtų geresni, turėtumėte du, tris kartus atlikti pratimus su svoriais (svarmenimis, treniruokliais).
Be to, turite gerai ilsėtis, jei norite priaugti svorio. Būtina miegoti ne mažiau nei 8 valandas per parą.
Rekomenduotini vitaminų ir mineralų kompleksas, kuris vartojamas po pusryčių.
Smiltė
Sveiki, man 35 m. ūgis 1.71cm. sunkokai sekasi numesti riebalus nuo liemens, klausiu jūsų patarimo. Kokių pratimų reikia, kad būtų efektyvus rezultatas? AČIŪ.
Remigijus Bimba Norint "sudeginti" riebalus vien tik pratimų neužteks, reikia laikytis subalansuotos mitybos principų. Būtina maitintis reguliariai, mažomis porcijomis. Reikėtų valgyti daugiau baltyminį maistą ir daržoves, sumažinkite angliavandenių kiekį (pvz. košių, duonos ir miltinių produktų). Taip pat atsisakykite saldžių, riebių, sūrių, aštrių patiekalų. Gerkite ne mažiau nei du litrus natūralaus vandens.
Be to, vien tik nuo liemens riebalai nemažės, jei jie "degs", tai nuo visų kūno apimčių.
Rita
Sveiki, man 17 metų, ūgis 1,73 cm o svoris 78 kg. Sporto klubą lankau mėnesį laiko, tačiau rezultatų jokių. Norėčiau numesti apie 10 kg iki vasaros, ar tai įmanoma? Ir kokius pratimus geriau daryti jei noriu sumažinti svorį pilvo ir kojų srityje? Ką patartumėte valgyti?
Remigijus Bimba Nepakenkiant organizmui 10 kg riebalų galite “sudeginti” per tris, keturis mėnesius, tačiau nepamirškite, kad sudeginusi tuos nereikalingus kilogramus, turite stabilizuoti savo svorį, nes priešingu atveju svoris grįš su kaupu. Tokiu atveju sumažinus savo kūno svorį dešimčia kilogramų ir toliau turėsite sportuoti ir laikytis subalansuotos mitybos įpročių.
Rekomenduočiau kreiptis į trenerį, kuris jums parodys pratimus ir išmokys kaip taisyklingai juos atlikti, nes labai svarbu sportuojant nepakenkti sau. Treneris galės konsultuoti mitybos ir kitais sveikatos aktualiais klausimais.
Raimonda
Sveiki, man yra 20 metų. Mano ūgis ~ 1,69., svoris ~ 63 kg.
Šiaip savo kūnu dabar esu visai patenkinta. Prieš kokius 6-7 mėnesius aš svėriau 75 kg, tačiau dabar kaip ir viskas tvarkoj, tik yra viena bėda. Kai pati buvau stora, tai visa tai nekrito į akis, bet dabar - labai ryškiai matosi. Riebalai iš po smakro niekur nedingo ir jei tik nors kiek palenkiu galvą žemyn - tai tikrai primena kiaulės pažandes. Labai norėčiau gauti patarimą, kaip sudeginti riebalus nuo apatinės veido dalies. Labai prašau – padėkit.
Remigijus Bimba Nėra tokių pratimų, kurie "sudegintų" Jums riebalus po smakru. Turėtumėte sportuoti ir laikytis subalansuotos mitybos principų, tokiu atveju ne tik dings riebalinis audinys po smakru, bet ir padailės viso kūno linijos.
1 2 3 4 5 6 7 8 910 11 12 13

Klausti specialisto:

Vardas*
El. paštas
Klausimas*
* žymi privalomus laukus