• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

10 svorio metimo mitų

Autorius: Lina Smaidrytė
2012-11-24 00:14:00

10 svorio metimo mitų
123rf.com

Sveikatingumo ir sporto klubas „G7 Sportas“ kartu su „Lieknėjimo akademija“ skelbia kovą prieš visuomenėje paplitusius svorio metimo, mitybos ir sveikatingumo mitus. Pradžiai sveikos gyvensenos ekspertai surinko plačiai paplitusius svorio metimo mitus, juos komentuoja sveikos mitybos ir gyvensenos ekspertas, asmeninis treneris Paulius Velaikis.

„Visuomenėje sklando daugybė dviprasmiškų patarimų, kaip sulieknėti, neretai jie tik atitolina trokštamą tikslą – liekną figūrą. Todėl susivieniję mūsų specialistų patirtį siekiame paneigti, o kai kuriais atvejais ir patvirtinti sklandančius mitus apie svorio metimą“, – kalbėjo „Lieknėjimo akademijos“ vadovė Lina Smaidrytė.

Artimiausiu metu Sveikatingumo ir sporto klubas „G7 Sportas“ kartu su „Lieknėjimo akademija“ ketina paneigti populiariausius mitus apie mitybą ir sveikatingumą.

Sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ veiklos tikslas - supažindinti visuomenę su veiksmingomis sporto metodikomis, leidžiančiomis pasiekti rezultatų greičiau ir efektyviau ne tik nepakenkiant sveikatai, bet ją sustiprinant. Čia plėtojamos sveikatingumo rinkos naujovės, naujausios treniruočių metodikos.

„Lieknėjimo akademija“ sukurta moterims ir vyrams siekiantiems natūraliais būdais, per labai trumpą laiką padailinti kūno linijas. Tai dviejų savaičių apimčių mažinimo programa susidedanti iš fizinių pratimų ir įvairiausių specialistų konsultacijų. „Lieknėjimo akademijoje“ pasiekiamas ilgalaikis efektas, atsikratoma kelių kilogramų svorio, o kūno apimtys sumažėja net iki 30 centimetrų.

Mitas: Tinkamai suderinus mitybą nereikia sportuoti.
Mityba nestandina raumenų, netreniruoja širdies-kraujagyslių ir kvėpavimo sistemų bei neugdo judėjimo įgūdžių. Ji tik padeda aprūpinti kūną energija ir sureguliuoti kalorijų kiekį. Efektyvu yra derinti racionalią mitybą su sportu.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus