• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Apetitas nėra jūsų priešas  7 

Autorius: eli.lt
2013-03-05 11:00:00

Apetitas nėra jūsų priešas
„Gamma“ nuotr.

Nenumaldomas potraukis maistui – stipri jėga, kuriai sunku atsispirti. Besaikis valgymas ne tik kenkia figūrai, bet gali pabloginti savijautą ir sveikatą. Su pernelyg dideliu potraukiu maistui reikia kovoti kantriai ir kryptingai. Kaip tai daryti?

• Po valgio niekada neužsisėdėkite prie stalo. Į klausimą: ar jau esu sotus? – atsakykite maždaug 20 min. praėjus po valgio. Alkio pojūčio numalšinimas ateina ne iš karto, o tik po kurio laiko.

• Trumpas pasivaikščiojimas po valgio (netgi 5 min.) sustiprina sotumo jausmą.

• Niekada nevalgykite stovėdami – suvalgysite kur kas daugiau.

• Venkite trumpalaikių dietų, nes dažniausiai jos bevaisės. Po jų vis tiek priaugsite numestus kilogramus.

• Būtinai pusryčiaukite. Rytinis maistas pažadina organizmą dienos darbui bei pagreitina riebalų sudeginimą. Pusryčiams gerai valgyti avižas. Avižiniai dribsniai greitai prisotina organizmą ir padeda lieknėti. Jie lėtai virškinami, todėl jūs ilgai nejausite alkio.

• Patariama valgyti ne 3 kartus per dieną, bet 5. Pajutę alkį, nepulkite užkandžiauti tuo kas pakliuvo po ranka. Suvalgykite obuolį, jogurto indelį ar išgerkite kefyro. Šie produktai slopina apetitą. Valgydami obuolius, suvalgykite ir juose esančias sėklytes. Jose yra jodo, kuris malšina norą valgyti.

• Valgykite lėtai, gerai sukramtydami – tuomet pasisotinimui prireiks mažiau maisto.

• Pusė stiklinės šviežių petražolių nuoviro padės dviems valandoms pamiršti apie maistą.

• Tokiu pat poveikiu pasižymi ir burnos praskalavimas mėtos vandeniu, kurį galite įsigyti vaistinėje arba pasiruošti patys: saujelę mėtų užpilkite stikline vandens.

• Apetitą mažina slyvų ir figų antpilas. Pusę kilogramo vaisių užpilkite 3 l vandens, virkite kol skystis išgaruos ir liks 2,5 l. Šį antpilą kartu su jame esančiais vaisiais gerkite po 0,5 stiklinės prieš valgį.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
SteveTep
2016-12-31 20:03:31
buy tadalafil aldactone over counter cheapest valtrex clindamycin online Nolvadex seroquel visa
asgoke8vfotk
2016-12-18 12:37:42
nexium cialis men cheap aldactone buy rimonabant canadian pharmacy cialis Anafranil Price
;//////
2008-07-18 14:31:41
o as valgau ne del to kad noriu valgyti o is iprocio kazkaip akys nori o skrandis ne.jei ne akys tai as isvis nevalgyciau nes noro tam neturiu, bet...