• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Dieta be dietos  6 

Autorius: Pagal elle.ru, Gerda Z.
2010-05-31 15:00:00

Dieta be dietos
jupiterimages.com nuotr.

Dietos įvertinimas: Ši nauja dieta išpopuliarėjo JAV. Jos pagrindinis principas — duoti organizmui tai, kas būtina sveikam organizmo funkcionavimui. Tai ir skiriasi nuo kitų, organizmo alinančių, nekoloringų dietų.

Dietos aprašymas: Nenuostabu, jog Sarah Jessica Parker ir Teri Hatcher yra šios dietos gerbėjos. Jos autorius, Esther Balam, žinomas Niujorko dietologas, tvirtina, kad mes savo kūnui turime duoti tai, ko jis nori, kada nori, bet teisingu kiekiu! Dietologas pataria naudoti organinius bei natūralius produktus, taip pat ir šokoladą — po vieną plytelę kiekvieną dieną. Šokolado sudėtyje esantys finoletilaminai, kurie skleidžia smegenyse esančius džiaugsmo hormonus — endorfinus, taip pat ir serotinas, teobrominas bei anandaminas, kurie gerina kraujo cirkuliaciją bei kelia nuotaiką.

Esther Balam taip pat pataria vartoti riebalus, kadangi jie būtini mūsų organizmui tam, kad gamintų estrogeną, progesteroną ir testeroną — hormonus, kurie atsakingi už mūsų savijautą. Organizmo alinimas kenkia jo sveikam funkcionavimui, o tai daro mus neatsparius depresijoms. Be to, jis mums pataria valgyti kiaušinius: "Netikėkite tuo, kad kiaušiniai didina cholesterolio kiekį. Tai nėra tiesa! Kiaušinio trinyje yra daugiau proteino, negu baltyme, taip pat lecitino ir cholino, kurie apsaugo kepenis ir metabolizuoja cholesteriną." Ryžių krakmolas, pupos, kukurūzai — taip pat labai naudingi. Jeigu Jus nusprendėte laikytis šios dietos, galite vartoti įvairių sūrių rūšių — kaimišką, ožkos, fetos sūrį. Juose yra naudingųjų riebalų ir kalcio, kurie yra kaip profilaktika osteoporozei. Jums taip pat leidžiama valgyti šokoladinius pyragėlius, keptas bulves, avokadą, šerbetą bei biskvitus, derinant su natūraliomis daržovėmis ir vaisiais.

Draudžiamų produktų sąrašas gali Jus nustebinti: draudžiama valgyti mažai koloringą maistą, produktus, kuriuose yra cholesterino ir margariną, mat organizmui sunku suvirškinti šias medžiagas, kurios yra kaip streso šaltinis ir Jūs pradedate priaugti svorio. Norint pasiekti geriausio rezultato, Jums būtina kontroliuoto savo apetitą ir vartoti natūralius maisto papildus, tokius kaip linų sėmenis, kuriuose gausu ląstelienos, polisočiųjų riebiųjų rūgščių omega-3. Tokiu būdu, Jūs vartojate įprastus produktus, tik nedideliais kiekiais ir derinant su daržovėmis bei ląsteliena. Esther nepataria naujos dietos pradėti sausio mėnesį, o rekomenduoja tai daryti balandžio, gegužės mėnesiais, kadangi pavasarį ir vasarą yra daugiau galimybių įsigyti šviežių vaisių ir daržovių, o dienos — ilgesnės, todėl Jūs galite daugiau sportuoti ne namuose.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
deimante
2010-06-15 23:54:19
Tai nera jokio laiko ribos ? pavyzdziu tik valgyti iki 21.00 valandos
Wee..
2010-06-07 13:24:57
Šieną valgyk!!!! Ir sukūsi. ;DD
gerviute
2010-06-03 10:18:07
Cia visiems zinomos tiesos