• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

IN ir JAN tavo lėkštėje

Autorius: parengė Laura M.
2010-11-26 11:18:00

IN ir JAN tavo lėkštėje
Jupiterimages nuotr.
Nori būti aktyvi ir išlaikyti energiją? Vartok produktus, turinčius JAN energijos. Nori atsipalaiduoti, pailsėti? Prireiks rinktis produktus iš ING meniu. Makrobiotika apie tai tau papasakos išsamiau.

Šalto ir karšto vienybė

Tikriausiai žinai, kad IN ir JAN – tai tarsi priešingi poliai, abu skirtingi, traukiantys vienas kitą, vienas be kito neįmanomi. Visiška pilnatvė ir harmonija pasiekiama tik subalansavus jų pusiausvyrą. Taigi jei organizme vyraus JAN pradas, būsi žvali, degsi entuziazmu ir... nuolat rizikuosi išsekti, perdegti.

IN energija leidžia atsipalaiduoti, išlaikyti nuosaikumą, sveiką protą. Tačiau jei organizme bus tik šis pradas, tapsi tikra melancholiška flegmatike. Taigi neverta nė ginčytis, jog išmintingiausia – atrasti aukso viduriuką, pusiausvyrą.

Ar ne per daug JAN?

Esi tikra pikčiurna, ėmei daugiau prakaituoti, tavo mėnesinių ciklas tapo trumpesnis, nei 28 dienos? Mėgsti aktyvų gyvenimo būdą, dažnai susiduri su stresais, tavyje dera charizma, jėga, agresija, nepastovi nuotaika? Vertėtų apriboti JAN produktus: druską, mėsą, keptą maistą. Jų vengti bent jau tol, kol pasijusi ramesnė, pastovesnė, geriau pavyks susikaupti, mintys prašviesės.

Ar ne per daug IN?

Dažnai jautiesi pavargusi ir išglebusi, tavo dienos vis linkę suvėluoti. Jauti, kad nemoki pastovėti už save, nerealizuoji savo norų, gyvenimas tarsi bėga pro šalį, nusilpo libido. Vertėtų riboti pieno produktus (pieną, jogurtą, kefyrą, varškę), cukrų bei daržoves. Tai vis IN produktai, priverčiantys organizmą atsipalaiduoti, o per daug atsipalaidavimo – tai jau ištežimas. Panašiai veikia ir vanduo, sultys, vaistai ir alkoholis. Norėdama atgauti pusiausvyrą, dažniau rinkis JAN produktus.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus