• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Japoniška dieta

Autorius: pagal užs. spaudą, G.Z.
2012-12-14 00:01:00

Japoniška dieta
jupiterimages.com nuotr.

Ar teko girdėti apie dietą, kuri vadinama madingiausia dieta šiomis dienomis? Šios dietos pavadinimas asocijuojasi ne tik su tekančios saulės šalimi, bet ir su tuo, jog laikantis šios dietos, Jums pavyks atsikratyti ne tik nereikalingų kilogramų, bet ir nereikalingų centimetrų.

Labiausiai viliojanti šios dietos tezė yra ta, jog poveikis yra ilgalaikis, kuris išlieka 2-3 metus. Be to, ši dieta padeda atsikratyti 8 kilogramų per dvi savaites. Tad, jei norite sulieknėti, pamėginkite 13 dienų kentėti šiokius tokius apribojimus. Šiai dietai daug įtakos turės Jūsų psichologinis pasiruošimas. Visą laiką, kuomet laikysitės šios dietos, turėsite valgyti tik pagaliukais. Taip pat, prisiminkite, jog šios dietos dažnai mėginti negalima, nes galite pakenkti savo sveikatai.
Antra vertus, kaip rodo praktika, jei ir pamatysite, jog kilogramai tirpsta gana sunkiai, nepergyvenkite, o geriau pasimatuokite savo apimtis, kurios tikrai bus sumažėjusios ir Jus nustebins.

Maitinimosi režimas

Dieta trunka 13 dienų. Pradedant 8 —ąja diena, reikia kartoti pirmų septynerių dienų meniu atvirkštine tvarka. Aštuntą dieną reikia valgyti tą patį, ką ir šeštą dieną, devintą — tą patį kaip penktą, dešimtą — tą patį ką ketvirtąją ir pan. Maistą galite šlakstyti citrinos sultimis.

 

Patarimas

Pasistenkite valgyti išskirtinai pagaliukais bei valgyti iš miniatiūrinių lėkštelių bei dubenėlių. Valgymas pagaliukais padės prailginti valgymo laiką ir tuomet, Jūsų smegenys turės didesnį šansą gauti signalą iš skrandžio "aš sotus".

 

Pirmoji diena

Pusryčiai: kava be cukraus;
Pietūs: 2 virti kiaušiniai, kopūstų salotos su aliejumi, stiklinė pomidorų sulčių;
Vakarienė: kepta žuvis (delno dydžio gabalėlis).

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus