• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Ką veikti po dietos?

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2013-01-23 14:00:00

Ką veikti po dietos?
Jupiterimages.com

Dieta baigta, varginantys apribojimai, kurie truko ištisas savaites ar mėnesius – praeityje. Galbūt tai buvo arbūzų arba grikių dieta. O gal Kremliaus? Jūs žinote geriau. Ir štai, Jūs graži, su šypsena veide stovite prieš veidrodį ir jau nebesijaudinate dėl papildomų kilogramų. Jų nebeliko.


Dabar svarbiausia ir sudėtingiausia – išsaugoti šį svorį. Niekam nėra paslaptis, kad ištirpę kilogramai, gali sugrįžti atgal, net didesniu kiekiu. Ar yra išeitis iš tokios situacijos? Nejaugi visą gyvenimą turėsite save riboti ir laikytis itin griežtų lieknėjimo dietų? Tikrai ne! Tiesiog reikia vengti kai kurių nepageidaujamų įpročių ir dėl savo nuostabio figūros galite nesijaudinti. Štai keletas patarimų.


 1 patarimas. Mažiau laiko leiskite prie televizoriaus. Apribokite jį iki vienos valandos per dieną. Ilgai sėdint be jokio judėjimo, Jūsų organizmas intensyviai pradeda kaupti papildomas riebalines ląsteles. O dabar pagalvokite, kiek Jūs suvalgote saldainių, žiūrėdamas savo mėgstamą televizijos laidą? Juk kartais taip sunku save kontroliuoti.


2 patarimas. Pasistenkite valgyti liesą maistą. Pasirinkimas yra labai didelis: liesa sriuba, daržovių salotos ar mišrainės. Galima maitintis labai skaniai ir tuo pačiu neriebiai. Visam laikui pamirškite apie greitą maistą (fast food). Nenuodykite savęs! Maistą vartokite 3 – 5 kartus per dieną. Pusryčiauti būtina, net jei Jums ir nelabai to norisi. Valgykite neskubėdamos, gerai sukramtykite maistą. Taip greičiau pasisotinsite ir bus mažesnė tikimybė, kad suvalgysite per daug.


3 patarimas. Neskubėkite valgyti, jeigu nejaučiate alkio. Tai didelė žmonių, susirūpinusių antsvoriu, problema. Dabar prisiminkite, kaip dažnai Jūs valgote, nesusimąstydamos ar esate išties alkanos. Tai dažniausiai būna pramoga, o kai kas valgo tuomet, kai atsiranda nervinė įtampa.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus