• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kaip greičiau deginti riebalus?

Autorius: www.tavokunas.lt
2013-02-17 08:00:00

Kaip greičiau deginti riebalus?
Jupiterimages nuotr.
Seniai stengiesi numesti keletą viršsvorio kilogramų, tačiau jie, nepaisant tavo dietos ir mankštos, kaip įbesti stovi ties ta pačia svarstyklių rodykle? Pasitikrink, ar viską padarei, kad riebalai degtų sparčiau! Štai keletas triukų, paspartinančių medžiagų apykaitą.

 

1. Valgyk dažniau. Be abejo, rekomenduojamos dienos kalorijų normos viršyti nereikėtų, tačiau tikrai verta visą maistą padalinti kuo mažesnėmis porcijomis ir užkandžiauti kas 2-3 val. Taigi jei iki šiol valgydavai po 3 kartus per dieną, padalink šias porcijas į 6 mažesnes. Maistas išties gali pagreitinti kalorijų deginimą, jei jis vartojamas apgalvotai ir sistemingai.

Suvalgant didelę porciją, tarkim, dubenį makaronų, staiga padidėja cukraus kiekis kraujyje, o kartu ir insulino lygis. Tai lemia, kad ima kauptis riebalai. Sumažinus suvartojamo maisto porciją cukraus kiekio padidėjimas būna ne toks stiprus, taip organizmui padedama deginti riebalų atsargas.

 

2. Mankšta su kliūtimis. Moksliškai įrodyta, kad viena ilga treniruotė degina riebalus lėčiau, nei dvi trumpesnės. Be to, daugeliui žmonių tenka išties pasistengti, kad įterptų į savo dienotvarkę ilgai trunkančią treniruotę, tai sukelia stresą ir papildomų rūpesčių, taigi labai tikėtina, kad pasiryžimas sportuoti netruks ilgai. Tuo tarpu pasiryžus pajudėti trumpiau, bet keliskart per dieną, galima pasiekti išties neblogų rezultatų be papildomų rūpesčių ir streso.

 

Pasivaikščiojimas sparčiu žingsniu pakeliui į darbą ir 15-20 min. pabėgiojimas ristele išvedus pasivaikščioti šunį gali suveikti ne prasčiau, nei 1 val. aerobikos treniruotė sporto klube. Be to, tokio tipo judėjimas skatina ne prisiversti lankyti sporto klubą, o tiesiog padaryti savo gyvenimą efektyvesniu – o tai jau duoda ilgalaikių teigiamų rezultatų. Išmėginkite tokią mankštą su pertraukomis 5 kartus per savaitę, ir po 4 savaičių, pasak specialistų, jau pastebėsite malonius pokyčius.

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus