• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Naudingi patarimai apetito slopinimui

Autorius: eli.lt, Raimonda M.
2012-11-16 03:00:00

Naudingi patarimai apetito slopinimui
jupiterimages nuotr.

Kaip sutramdyti didžiulį norą užkandžiauti, jei tarsi nuolat kamuoja žvėriškas apetitas? Ypač moterims būdingas elgesys: jei geri kavutę, tai būtinai su saldainiukais, jei po kelių valandų - arbatėlę, tai nepamiršti ir pyragaičio. Tačiau, jeigu taip smaguriausite kas dieną, tie gardūs kąsneliai atliks savo blogą darbą – papuoš jūsų klubus ar pilvuką. Ar jums viso to reikia?

Bazinius patarimus, kaip tramdyti apetitą tikriausiai žinome visos. Pirmiausia, reikia niekada nepamiršti papusryčiauti. Rekomenduojama valgyti 5 kartus per dieną ir mažomis porcijomis. Jums būtini trys sotesni valgymai ir du trys užkandžiai (obuolys, apelsinas, javainis ir kt.).

Žmogaus skrandis yra labai talpus. Vienu pavalgymu jame telpa apie 2 litrus maisto. Tačiau mums reikia daug mažiau – tiek, kiek telpa delne. Pavyzdžiui, pusryčiams pakanka nedidelio dubenėlio košės ir kelių kąsnelių šviežių vaisų, pietums – apie 100 g mėsos ir salotų, vakarienei – 100-200 g liesos varškės arba 150 g virtos žuvies. Kai labai dažnai persivalgome, tai skrandžio sienelės išsitempia, ilgainiui ima kauptis riebalai.

Pateikiame keletą naudingų patarimų apetito slopinimui:

  • Išgėrus pusę stiklinės petražolių nuoviro, norą valgyti pamiršite bent dviem valandom.

  • Pusę kilogramų slyvų ir figų (arba tik slyvų) užpilkite 3 litrais vandens, virkite, kol nugaruos iki 2,5 litro. Gerkite po pusę stiklinės prieš valgį. Tai slopina apetitą.

  • Banano, obuolio, mėtos, vanilės kvapai mažina skrandžio sulčių išsiskyrimą. Įkvėpkite jų aromato prieš valgį. Taip pat efektyvu burną praskalauti mėtų nuoviru.

  • Valgykite ląstelienos turinčių produktų (sėlenų, kruopų, vaisių, kopūstų ir kt). Jie skrandyje sugeria skysčius, išsipučia ir suteikia sotumo.

    2 psl.
    Puslapis 1 iš 2Kitas
    Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
    ​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus