• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sėkmės strategijos norinčioms sulieknėti

Autorius: www.tavokunas.lt
2009-09-11 12:10:00

Saviapgaulė Nr. 1

Savaitę laikiausi dietos, o savaitgalį prisivalgiau. Dabar į viską numojau ranka…


Sunku save kontroliuoti visą laiką (juk nesate Geležinė ledi). Bet neleiskite, kad vienas žingsnis nuo numatytų planų pasiųstų juos visus į istorijos šiukšlyną! Jei suvalgėte vieną ar du sausainius, nereiškia, kad galite sudoroti visą dėžutę. Nusižengti dietai — irgi neišvengiama. “Nenutraukite liesėjimo programos, jei kartą nuo jos nukrypote, tai neturės didelės įtakos jūsų tikslui. Tiesiog tęskite programą kaip ir iki šiol”, — primena dietologė.

Sėkmės strategija

Atleiskite sau ir vėl grįžkite prie sveikos mitybos principų. Jei po rajumo dienos nubėgsite maratoną ar pasiryšite badauti savaitę, tikrai vėl nesusilaikysite ir pulsite siaubti šaldytuvą. Iš anksto apsvarstykite, ką darysite, jei vėl atsipalaiduosite. Įsivaizduokite įvairiausias situacijas: iškyla su šašlykais ir draugais gamtoje, sekmadienis su drauge kavinėje ir kitos mitybos principams nepalankios aplinkybės. Iš anksto nusiteikite, ar galėsite susivaldyti. Jei viską pamiršusi valgėte už tris, išanalizuokite, kas jus labiausiai sugundė ir ką daryti, kad taip nenutiktų dar kartą.


Suskirstykite dieną į dalis: rytas, pirmoji dienos pusė, antroji, vakaras. Po kiekvienos trumpai apžvelkite, kaip jums pavyko laikytis dietos. Jei ne — pagalvokite, kur suklydote, ir taisykite klaidas.

Saviapgaulė Nr. 2

Visada valgau kavinėje ar valgykloje ir negaliu sau ruošti sveiko maisto.


“Klysta manantieji, jog dėl įtempto darbo ir laisvo laiko stygiaus negali pakoreguoti mitybos įpročių, daugiau judėti, — sako D.Pipiraitė. — Didžiausia problema ta, kad nežinome, kaip tuos įpročius keisti, pritrūkstame motyvacijos bei valios. Jei jums iš tiesų svarbu tinkamai maitintis, rasite laiko maistui ruošti ir įpratinsite sveikai maitintis šeimyną.

3 psl.
BuvęsPuslapis 2 iš 5Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus