• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Šokoladas dietos metu. Ar tai suderinama?

Autorius: super-lady.ru, Gerda Z.
2012-12-13 01:00:00

Šokoladas dietos metu. Ar tai suderinama?
jupiterimages.com nuotr.

Daugelį metų šokolado mėgėjai svajojo apie dietologą, kuris leistų valgyti šokoladą bei pamokytų gudrybių, kurios padėtų numesti svorio vartojant šį skanėstą.


Užduotis pakankamai sudėtinga, žinant, kad kakavos pupelės, iš kurių gaminamas šokoladas, turi 50%  riebalų, žinomų kaip kakavos aliejus. Šis aliejus pagal sudėtį labiau panašus į gyvulinius taukus, negu į augalinius (būtent dėl šios priežasties jis tampa kietu kambario temperatūroje).

 

Šokoladas lieknėjimui. Realu?


Riebiosios kakavos rūgštys padeda cholesterolio kaupimuisi ir yra puiki medžiaga, padedanti užpildyti mūsų riebalines ląsteles.

 

Tuo pačiu, kiti kakavos pupelių komponentai, iš tiesų, naudingi ir padeda sulieknėti:

Kofeinas ir teobrominas — didina medžiagų apykaitą ir tonusą.
Feniletilaminas — gerina nuotaiką ir saugo nuo depresijos.
Šokolado flavanolai — atakuoja laisvuosius radikalus, apsaugodami organizmą nuo senėjimo procesų. Būtent flavanolai suteikia šokoladui rudą spalvą.
Logiška išvada: kuo tamsesnis šokoladas, tuo aukštesnės jo antioksidantinės savybės ir tuo jis naudingesnis Jūsų organizmui. Taigi, dietologų nuomone, idealiausias šokoladas — kartusis juodasis šokoladas, kuriame yra virš 70% kakavos, o riebalų ir cukraus — minimalus kiekis. Mėgstantys baltą šokoladą arba šokoladą su riešutais, turėtų nusivilti. Netgi patys pažangiausi dietologai nerekomenduoja tokių šokoladų valgyti kiekvieną dieną.

Šokolado dieta lieknėjimui

Knygos "Šokoladinė dieta" autorius ir dietologas rašo, kaip sulieknėti  trimis kilogramais per savaitę, neatsisakant "šokoladinių malonumų". Visų pirma, būtina nuspręsti, kokiai "šokoholikų" kategorijai Jūs priklausote. Po to, griežtai kontroliuokite suvartojamo šokolado kiekį bei laikykitės žemiau pateiktų patarimų bei nurodymų.

Tai tėra tik keli pasiūlymai moterims, norinčioms riboti suvartojamą riebalų kiekį, tačiau negalinčioms atsisakyti šokolado. Siūlomas maistas turi būti kuo įvairesnis, jame turi būti gausu įvairiausių organizmui reikalingų medžiagų, tačiau jei Jums pavyks maisto racioną su tam tikrais apribojimais įgyvendinti, galite save palepinti, antroje dietos pusėje.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus