• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sulieknėk akimirksniu!

Autorius: Parengė Gerda Morozovienė
2014-03-28 18:00:00

Sulieknėk akimirksniu!
Freedigitalphotos.net
Jau kvėpuoji atostogomis, bet vis gėdiniesi dėl nukarusio pilvuko? Tau pavyks pakeisti šią padėtį per kelias akimirkas — tereikia šiek tiek pastangų ir noro!

Įprastą cukrų pakeisk cukrumi kubeliais. Kas kartą, dėdama kubelį į kavą arba arbatą, ji padalink į kelias dalis. Pamatysi, saldumo tikrai pakaks!

Jei labai mėgsti saldumynus, nemėgink jų atsisakyti visiškai, nes tau nepavyks, o organizmas pradės stresuoti. Geriau rinkis šiek tiek mažesnius kiekius ir tik iki pietų, nes tuo laiku saldumynai yra daug greičiau pasisavinami. 

Sumažink bulvių ir makaronų kiekius, nes tai produktai, kuriuose gausu kalorijų! Bulves ir makaronus pakeisk grūdais ir kitomis sveikomis košėmis (grikiais, avižiniais dribsniai ir pan.)

Kiekvieną kartą, kai tik nori laikytis dietos, nepamiršk, kad reikia suvartoti kuo daugiau skysčių — žaliosios arbatos, juodosios arbatos, mineralinio vandens. Venk kavos ir energinių gėrimų.

Nepamiršk mėgautis šviežiomis uogomis ir vaisiais! Ne tik gardu, bet ir labai sveika valgyti žemuoges, braškes, mėlynes ir kitus gardumynus. 

Ir nepamiršk, kad pats geriausias variantas norint sulieknėti — tinkama mityba ir maisto derinimas, o ne organizmo alinimas!

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus