• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Trijų dienų dieta  3 

Autorius: Lietuvos Sveikata
2010-12-31 13:00:00

Trijų dienų dieta
Photos.com
Gal galite patarti, kokios iškrovos dietos laikytis, kad kaip nors išvalyti organizmą nuo šventinio persivalgymo.
Rasa

Dietologai pasakytų, kad geriausia dieta - nepersivalgyti. Bet jei jau neatsilaikėte prieš pilnas lėkštes skanėstų, po švenčių pabandykite laikytis trijų dienų dietos. Atsikratysite 3-4 kilogramų, išvalysite organizmą, sumažinsite cholesterolio kiekį kraujyje ir pajusite energijos antplūdį.
 
Valgiaraštis

Pirma diena
- Prieš pusryčius - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos sulčių.
- Pusryčiai - juodos kavos arba arbatos puodelis (jokio cukraus, pieno ar pieno miltelių). Pusė greipfruto, viena skrudinto batono riekelė su šaukštu riešutų sviesto.
- Prieš pietus - 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
- Pietūs -100 g tuno su viena riekele skrudinto batono. Juodos kavos arba arbatos puodelis (be cukraus ar pieno).
- Prieš vakarienę - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos sulčių.
- Vakarienė - 200 g bet kokios rūšies virtos mėsos ar paukštienos su 200 g morkų ir obuolių salotomis. Desertui - puodelis vanilinių ledų be jokių priedų.

Antra diena
- Prieš pusryčius - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
- Pusryčiai - juodos kavos arba arbatos puodelis. Vienas virtas kiaušinis su skrudinto batono riekele (nesugalvok pasigardinti jokiu majonezo šaukšteliu ar druska). Pusė banano.
- Prieš pietus - 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
- Pietūs - 200 g liesos varškės ir 5 gabalėliai krekerių. Juodos kavos arba arbatos puodelis.
- Prieš vakarienę - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
- Vakarienė - 2 jautienos dešrelės su vienu puodeliu virtų brokolių ir 100 g tarkuotų morkų. Desertui - pusė porcijos vanilinių ledų ir gali pabaigti likusią nuo pusryčių banano puselę.

Trečia diena
- Prieš pusryčius - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
- Pusryčiai - juodos kavos arba arbatos puodelis. 5 gabalėliai krekerių ir 50 g čederio sūrio. Desertui - vienas obuolys.
- Prieš pietus - 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
- Pietūs - vienas virtas kiaušinis su skrudinto batono gabalėliu. Juodos kavos arba arbatos puodelis.
- Prieš vakarienę - puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.
- Vakarienė - salotos iš 100 g tuno ir 100 g morkų (gali valgyti tarkuotas žalias arba virtas), vienas puodelis kalafiorų. Desertui - riekelė meliono ir pusė porcijos vanilinių ledų.

Dietos trūkumai:
- per trumpą laiką netekus tiek kilogramų, tikimybė juos susigrąžinti gana didelė;
- laikantis šios dietos draudžiami bet kokie eksperimentai, pavyzdžiui, vietoje porcijos ledų suvalgyti mažą pyragėlį.
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Valdas
2011-01-21 20:28:23
Vyksta paskaitos internetu apie sveika subalansuota mityba,nuo sveiku idealiu pusryciu iki svorio korekcijos(metimas,priaugimas)-paskaitos nemokamos,visus kas domina sveikas aktyvus gyvenimo budas gali kreiptis.Parasykit man i emaila:valdas1975@yahoo.com ir as jum atsiusiu kvietima i konferencija.Jas veda mitybos specialistai,medikai.
bach
2011-01-07 21:11:41
išprotėjote
Rycka
2011-01-02 12:15:05
baikit rasyti kvailystes