• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

15 lengvų būdų stresui malšinti

Autorius: pagal iVillage.com, Flickr.com nuotr.
2014-02-19 10:00:00

Šviežiai nupjautos žolės kvapas mažina stresą
Šviežiai nupjautos žolės kvapas mažina stresą
Stresą patiriame visi. Bet ne visi vienodai greitai nurimstame. Kokių dar priemonių, be valerijonų lašų, gali griebtis tam, kad nusiramintum?

1. Užkrimsk riešutų.
Graikinių riešutų aromatas, skatina smegenyse relaksino išsiskyrimą ir organizmą netrukus užlieja stresą slopinančios bangos. Suvalgius graikinį riešutą nuotaika dar labiau pasitaiso. Pasak mokslininkų, vos ketvirtis arbatinio šaukštelio smulkintų graikinių riešutų per dieną jau po keleto savaičių jums leis pasijusti ramiau, atsipalaiduoti efektyviau. Barstyk jų ant pusryčių košės, berk į kakavą, kepamų pyragų tešlą, salotas.

2. Parašyk sau ilgą meilės laišką. Laiškai sau, dienoraštis, įkvepiančios citatos padeda jaustis ramesniam, labiau pasitikėti savimi. O kad pozityvumo būtų daugiau, rašyk didelėmis raidėmis. Pasak mokslininkų, raminamasis efektas pajuntamas greičiau ir trunka ilgiau kai laiškas ar mintys parašytos didesniu šriftu. Mūsų smegenys didesnėmis raidėmis parašytus žodžius suvokia kaip svarbesnius, taigi jie suteikia daugiau emocinės naudos.

3. Išeik pro duris. Vos pradėjusi galvoti apie tai, kas kelia nerimą ir stresą, pamėgink išeiti pro duris. Dar geriau - pro keletą durų. Šis triukas padeda pasąmonei apsiprasti su pojūčiu, kad neigiamas mintis palikai. Ėjimas pro duris siunčia smegenims informaciją, kad pakeitei aplinką, žengi į kažką naujo - taigi lengviau seksis ir niūrias mintis palikti anoje durų pusėje. Perėjus pro duris streso hormono kortizolio gamyba jau po penkių minučių ima slopti.

4. Sulošk "Kvailį".
Įrodyta, kad žaidimas kortomis padeda atsipalaiduoti. Stebint kokios kortos krinta ir mėginant atsiminti jų sekas pamirštami rūpesčiai. Tokia streso mažinimo priemonė savo efektu prilygsta fiziniams pratimams. Ir visai nesvarbu, ką loši: Pokerį, "Kvailį" ar dėlioji Pasjansą, svarbiausia - pasistenk, kad laikas su bičiuliais praeitų smagiai.

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus