• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Gal jus kamuoja stresas?

Autorius: Eli.lt
2009-08-10 16:00:00

Gal jus kamuoja stresas?
Jupiterimages nuotr.

Stresas kenkia ne tik sielai, bet ir kūnui. Dažnai jis sukelia negalavimus, kurie mus vargina ir varo į neviltį. Dėl nuolatinės įtampos jūsų gyvenimas gali pasidaryti nebemielas ir nepakeliamai sunkus. O kai įtampa užsitęsia neretai organizmas ima ir suserga. Pradeda varginti galvos ir pečių juostos skausmai, širdies virpesiai ir kiti negalavimai. Kaip galėtumėte sau padėti?

Pagreitėjęs širdies plakimas

Kai organizmas patiria stresą, padidėja streso hormonų kortizolio ir adrenalino kiekis, o tai paskatina smarkiau plakti širdį.

Nuo streso hormonų  poveikio širdį veiksmingai saugo magnio preparatai. Pasitarusi su šeimos gydytoju, nusipirkite vienokį ar kitokį magnio preparatą ir vartokite reguliariai. Širdies veiklą veiksmingai reguliuoja ir kompleksiniai augaliniai preparatai (gudobelių tinktūra ir kt.). O gal jūsų širdžiai trūksta kalio? Pasitarkite su šeimos gydytoju, ar nevertėtų jums jo vartoti, kuris taip pat labai reikalingas normaliai širdies veiklai.

Rekomenduojama valgyti ir daugiau obuolių, kurie yra viena geriausių apsaugų nuo streso. Gamindamas streso hormonus kūnas sunaudoja daug vitamino C. Būtent vitaminas C padeda juos neutralizuoti. Viename obuolyje būna apie 18 mg vitamino C. Obuolyje yra nemažai B grupės vitaminų. Jie naudingi nervų sistemai, padeda susidaryti naujoms baltymų ląstelėms. Mokslininkų nuomone: „Vienas obuolys per dieną sutaupo gydytoją“.

Plaukų slinkimas

Jeigu plaukų slinkimas yra nuolatinė įtampa, tai turite išmokti atsipalaiduoti. Padėkite sportuoti, daugiau būkite gryname ore, stenkitės šiek tiek sulėtinti gyvenimo tempą. Kad sustabdytumėte plaukų slinkimą, specialaus šampūno ir serumo nepakaks. Rekomenduojama vartoti specialius odos, nagų, plaukų gerinančius maisto papildus.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus