• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

10 minučių ėjimo treniruotė

Autorius: Eli.lt
2014-06-26 13:42:00

Siūlome išbandyti vos 10 minučių trukmės ėjimo treniruotę, kuri padės palaikyti formą ir geriau jaustis - verta šitaip pasivaikščioti kasdien, galima ir kelis kartus.



Moksliniai tyrimai rodo, kad tolygus ėjimas arba bėgimas riebalus ima deginti tik po maždaug 30-40 minučių - treniruotės pradžioje organizmas energijos turi pakankamai, tad poreikio deginti riebalus tiesiog nėra. Kita vertus, kaitaliojant ėjimo arba bėgimo greitį organizmas patiria nedidelį šoką ir riebalus ima deginti beveik iškart. Siūlome išbandyti šiuo principu paremtą, vos 10 minučių trunkančią ėjimo treniruotę.

1 minutę eikite vidutiniu greičiu - kalbėti turėtų būti šiek tiek sunku, bet įmanoma.
1 minutę eikite greitai - kalbėti turėtų būti tikrai sudėtinga.
2 minutes eikite lengvu žingsniu - kalbėti turėtų būti lengva.
1 minutę eikite greitai.
2 minutes eikite lengvu žingsniu.
1 minutę eikite vidutiniu greičiu.
2 minutes eikite lengvu žingsniu.

Jeigu trenruotė pasirodė per lengva (arba lengva tapo po kurio laiko), tai greito ir vidutinio ėjimo dalis pailginkite 15 sekundžių, o lengvo ėjimo dalis 15 sekundžių sutrumpinkite. Treniruotę pasunkinsite ir eidami mažais žingsneliais.




Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus