• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

5 svarbiausios klaidos sporto salėje  1 

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2011-07-21 08:08:00

5 svarbiausios klaidos sporto salėje
123rf.com

Ko moterys vaikšto į sporto salę? Tam, kad būtų išvaizdžios, gražios, lieknos, didžiuotųsi seksualiu kūnu. Labai gaila, bet tam trukdo daugybė klaidų, kurias moterys daro sporto salėje.


Penkios klaidos, kurios neleidžia mums tapti gražiomis bei lieknomis – apie jas pasakoja amerikiečių fitneso treneris.


Pasilenkimai į šonus. Tai pati didžiausia klaida, kurią daro moterys. O visa tai dėl to, jog manoma, kad taip yra liekninamas liemuo. Iš tiesų, šis pratimas suteikia vyrams trikampio formos figūrą ir jis savaime sustiprina ir praplečia liemenį. Vyrams –

tai svarbu, tačiau moterims to nereikia! Todėl darydamos tokius pratimus Jūs niekada nesulieknėsite, todėl juos pamirškite.


Treniruočių kartojimas. Dažnai moterys, ateinančios į salę sportuoti, imasi daugybės pratimų, stengiasi kuo labiau apkrauti savo raumenis, tačiau juk reikia jiems ir pailsėti! Netgi stiprūs vyrai keičia krūvius, kad tam tikri raumenys galėtų atsigauti, įgauti jėgų. Toks nuolatinis sportavimas šito neleidžia. Todėl, jei atėjote į sporto klubą, rinkitės kuo įvairesnius pratimus bei kuo įvairesnes programas.


Svarmenų baimė.  Jei norite sustangrinti raumenis, Jums būtina sportuoti su svareliais. Raumenims būtinas krūvis. Nereikia baimintis, kad svareliai suteiks Jums vyriškas formas. Darbas su svareliais sudegina daugiau kalorijų, todėl jei norite turėti gražius, nesudribusius raumenukus, rinkitės kaip tik tokio tipo pratimus.


KardiotreniruotėsMoterys ištisomis valandomis bėgioja bėgimo takeliais ir daugiau nieko neužsiima. Klausimas – dėl ko? Jūs ruošiatės maratono distancijai? Po treniruotės treneriai dažnai klausia – „pavargote?“ „taip taip“, - sako. Tai kokia treniruočių prasmė? Trenerio nuomone – 20-30 minučių užsiėmimui yra maksimumas kardiotreniruotei.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
blogi patarimai
2011-08-03 15:25:46
nea. Kaip tik grazu stangrus pilvukas,o kad ir dietu laikysites bus toks trupputi smailas ;)