• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

5 svarbiausios klaidos sporto salėje  1 

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2011-07-21 08:08:00


Pratimai pilvo presui. Kam juos atlieka vyrai? Tam, kad turėtų stiprų presą. O moterys? Kad liemenį padarytų lieknesniu ir sumažintų pilvą. Kaip gi tai? Pratimas vienodas, o užduotys skirtingos? Taigi, - atsimerkite! Pratimai pilvo presui daro presą stipriu, tačiau nė kiek nesumažina pilvo ir nesuplonina liemens. Išvada tokia – pratimai pilvo presui riebalų nesumažins, o liemuo tikrai netaps dailesniu. O kas tuomet padės? Dietos ir aktyvus sportas. Juk riebalus reikia deginti. Tik tada, kai riebalų sumažės, visi pastebės – koks standus ir stiprus Jūsų pilvo presas.


Dėl to treneris ir pataria kaitalioti treniruotes 2-3 kartus per savaitę, prijungiant aktyvų fitnesą, pavyzdžiui, stepo užsiėmimus ir sportinius šokius. Vieną dieną per savaitę būtinai aktyviai sportuokite su svareliais bei treniruokliais.

BuvęsPuslapis 2 iš 2
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
blogi patarimai
2011-08-03 15:25:46
nea. Kaip tik grazu stangrus pilvukas,o kad ir dietu laikysites bus toks trupputi smailas ;)