• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Fitnesas ir varikozė: ar įmanoma suderinti?  1 

2008-08-07 00:00:00

Fitnesas ir varikozė: ar įmanoma suderinti?
"Gamma" nuotr.
Jei jau pagaliau po kelerių metų susiruošėte sportuoti ir nusipirkote abonentą į fitnes klubą, stenkitės … susilaikyti nuo to. Nusiteikimas „numesiu svorio, kad įtilpčiau į mažesnį dydį“ jums gali atnešti daugiau bėdų, nei naudos. Nuo jėgos treniruočių visų pirma kenčia jūsų kojos. Jei jūs paveldėjote polinkį į varikozę – tai neišvengiama.

Jei pastebėjote pirmuosius venų išsiplėtimus, kreipkitės į gydytojus. Tik jie gali nustatyti tolesnę gydymo eigą.

O kol abonentas rankoje ir jūs eisite į savo pirmąją treniruotę po ilgesnės pertraukos, pasinaudokite keliais patarimais:

  • Naujokams svarbu atsiminti, kad dideli krūviai vargina jūsų nepratusį kūną. Todėl rekomenduojama fizinius krūvius didinti palaipsniui.

  • Pirmąsias treniruotes nepersitempkite: naudokite mažesnius svarmenis, o po kelių treniruočių didinkite ne svarmenis, o fizinių pratimų kiekį.

  • Treniruodamiesi, paeiliui keiskite aerobikos ir jėgos pratimus.

  • Daugiausiai atsargumo reikalauja pratimai treniruokliais. Prieš sportuojant jais, būtinai pasitarkite su sporto klubo gydytoju.

  • Treniruočiu metu dėvėkite gydomąjį trikotažą. Jį galima dėvėti ir nesportuojantiems.

  • Atliekant svorio kilnojimo pratimus, sėdėkite arba gulėkite – tokiu būdu svoris atiteks jūsų klubams, o ne keliams.

  • Vienas mėgstamiausių treniruoklių – dviratis. Juo drąsiai važinėkite pusė valandos kasdien, tačiau neperdozuokite šio malonumo.

  • „Stepo“ aerobika sergantiems varikoze tiks kaip profilaktika. Nepamirškite, kad „stepą“ puikiai gali pakeisti ir laipiojimas laiptais ar specialiomis grotelėmis.

  • Jei domitės taikvondo, rankiniu ir futbolu, geriau šiuos žaidimus stebėkite tik gyvai arba per televizorių. Šios sporto šakos turi daugiausiai traumų rizikos, todėl ypatingai besirūpindami savo sveikata, geriau jų venkite.

    Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
    ​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
lll
2008-08-07 09:20:37
:?