• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Greitas ir efektyvus lieknėjimas

Autorius: Eli.lt, freedigitalphotos.net
2014-04-16 18:00:00

Jei norite efektyviai sulieknėti ir pamiršti nukarusį pilvuką, pats laikas pradėti sportuoti, sveikai maitintis ir... iš esmės keisti gyvenimo būdą.

Vaikščiojimas

Pamirškite liftus ir automobilį. Pats laikas vaikščioti pėstute visur, kur tik galima! Net jei ir atrodo keista, žinokite, kad vaikščiojimas labai lieknina ir stiprina raumenis.

Valgymas

Kiekvieną rytą pradėkite sveiku maistu! Puikiai tinka liesa varškė, neriebus jogurtas, daržovių salotos arba švieži vaisiai. Dienos metu valgykite neriebią mėsą, tinka paukštiena, įvairios sriubos, vakarienei – košės.

Aerobika



Mėgstamos sporto rūšies atradimas puikiai tinka visoms, norinčioms aktyviai gyventi. Jei mėgstate šokti, rinkitės aerobiką, stepo pamokas arba pramoginius šokius. Aktyvios valandos trukmės treniruotės padeda atsikratyti iki 800 kcal.

Plaukimas




Šį rudenį – ypač madingas plaukimas. Puiku! Būk madinga ir tu. Prieš darbą arba po darbo drąsiai gali keliauti į baseiną ir gerą valandėlę ten paplaukioti. Atsigaus ne tik kūnas ir raumenys, bet ir oda.

Pritūpimai

Kiekvieną rytą pradėk 25-30 pritūpimų. Jie stiprina kojų raumenis, tvirtina ir stangrina kūną. Jei pritūpimus pabaigsi kontrastiniu dušu – gera diena garantuota!



Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus