• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Kodėl verta sportuoti vakarais?

Autorius: Eli.lt
2014-02-15 18:00:00

Kodėl verta sportuoti vakarais?
Freedigitalphotos nuotr.
Jei dabar sėdi apsnūdusi darbe ir kaip tik svarstai, ar eiti po darbo į treniruotę, ar geriau leisti sau patingėti, prisimink: sportuoti vakarais labai naudinga!

Sveikas gyvenimas po darbo. Vakarienė su drauge, pakeliui į namus nusipirkta pica ir, žinoma, kelios valandos drybsojimo prieš televizorių – tai klasikinis nesveiko gyvenimo būdo pavyzdys, kuris užklumpa net ir tuos, kurie ryte buvo tvirtai pasiryžę pradėti gyventi sveikai. O kas gi belieka, jei iš darbo grįžti nuvargusi ir nebenori savęs riboti pasirinkimu „tas galima – ano nevalia“? Jei kaip tik dabar apsispręstum po darbo užsukti į sporto salę – tikėtina, kad nesveiko gyvenimo būdo atsikratytum lengviau. Visų pirma, laiką, kai labiausiai tikėtina prisipirkti skanėstų, tu praleistum ne parduotuvėje, o treniruotėje. Antra, po treniruotės didėja tikimybė, kad vakarienei pasirinksi ką nors sveiko. O kad pernelyg neapkrautum savo ir taip nuvargusio kūno, gali rinktis ne strikinėjimą aerobikos salėje, o ramesnius jogos, pilateso, kalanetikos užsiėmimus.

Geriau miegosi. Jei esi pelėda ir vakarais be pusiaunakčio neužmiegi, po treniruotės miego laiką galėtum paankstinti bent viena valanda – vakare išeikvota energija leis greičiau pajusti malonų fizinį nuovargį ir patraukti link lovos. Treniruotė padės išeikvoti energijos perteklių, taigi miegosi geriau, pailsėsi efektyviau o rytoj ryte pabusi žvalesnė.

Lengviau priprasi prie rutinos. Jei kas vakarą pasižadi ryte pasportuoti, bet atsikėlusi ryte randi savyje jėgų dar šiek tiek pamiegoti užuot liejusi prakaitą prie treniruoklių, keisk savo dienotvarkės planus ir užsirašyk į vakarinę treniruotę. Ryte sportuoti – puiku, nes sudegini tam tikrą kiekį kalorijų dar prieš dienos pradžią. Tačiau nustatyta, kad vakarinė treniruotė apsaugo nuo kitos ydos – tai užkandžiavimo vėlai vakare. Todėl tiek ryte, tiek vakare sportuodama išloši. Ir jei ryte nepavyko – sportuok vakare!

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus