• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Minus 100 kcal – lengvai ir naudingai!

Autorius: parengė L.Mureikaitė
2011-08-16 15:26:00

Minus 100 kcal – lengvai ir naudingai!
Dreamstime nuotr.
Ak, tos atostogų metu suvalgytos picos ir degalinės sumuštiniai! Baisu net lipti ant svarstyklių. Neskubėk bausti savęs bado dieta. Lašas po lašo – ir nepageidaujamų kilogramų atsikratysi.

•    Susitvarkyk spintą. 30 minučių rūbų lankstymo, kabinimo, lyginimo ir dėliojimo – ir tu jau netekai 100 kcal daugiau nei tiesiog gulinėdama.

•    Imkis daržininkystės. Jei pati neturi sodo – pasisiūlyk padėti savo tėvams ar giminaičiams. 20 minučių intensyvaus darbo sode sudegina beveik tiek pat kalorijų, kiek plaukimas valtimi kalnų upe!

•    Padaryk mylimajam masažą. Jis bus maloniai nustebintas ir labai dėkingas, o tau 24 minutės rankų darbo leis sudeginti visu 100 kcal daugiau!

•    Užkąsk arbūzo. Tik būtinai parsinešk jį namo iš parduotuvės pati. 20 minučių pasivaikščiojimo su šia uogele kuo puikiausiai paspartins kalorijų deginimo procesą.

•    Apsipirk. Slampinėdama iš vienos pardotuvės į kitą, kopdama ir leisdamasi laiptais, nešiodama nusipirktus daiktus ir besimatuodama patikusius rūbus jau po 40 minučių pajusi, kad atsigavo raumenų tonusas.

•    Tegyvuoja siesta! Tikrai taip. 104 minutės popiečio miego – pats maloniausias ir lengviausias būdas deginti per pietus gautas kalorijas.

•    Surenk vakarėlį. Pamėgink paruošti užkandžius ir padengti stalą per 38 minutes – pasijusi kaip po geros treniruotės! O laikas, praleistas su draugais, dovanos geriausių emocijų!

•    Piknikas „Sudie, vasara!“ Išnaudok paskutines šiltas dienas piknikui gamtoje surengti. Maisto ir indų sukrovimas į krepšius ir dėjimas į automobilio bagažą – minus 15 kcal, viską gražiai išdėlioti ant žolės – minus 21 kcal, 20 minučių aktyvaus žaidimo (tiks ir badmintonas, ir paprasčiausias pasimėtymas kamuoliu) – miuns 64 kcal. Ir smagu, ir naudinga.

•    Nueik į krepšinio rungtynes. Jei bilietų į čempionato varžybas ir negausi – nepraleisk progos stebėti rungtynių kur nors bare, su draugų kompanija. Vienos rungtynės aktyvaus sirgimo gali atnešti pergalę ir mūsiškių rintinei, ir tau pačiai!

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus