• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
Neįprasta kampanija skatins sportuoti
2008-08-28 00:00:00

"Prime Partner" inf.

„Sporto salėje nemalonu...“, „mankštintis nuobodu...“, „jei treniruotės būtų linksmesnės, tikrai mankštinčiausi...“. Kompanijos „Reebok“ atlikti tyrimai parodė, kad pasaulio moterys ieško būdų, kaip išlaikyti puikią formą nenuobodžiaujant.

„Reebok“ kartu su „GFK/Roper Worldwide“ šiemet atliko tyrimą, kurio metu buvo apklausta 15 000 moterų iš 25 pasaulio šalių. Pagrindinė tyrimo išvada: nors pusė moterų sportą įvardija kaip efektyviausią priemonę formos ir geros savijautos palaikymui, vis dėlto tik apie 25 proc. moterų teigia sportuojančios dažnai. Po plačių diskusijų su moterimis visame pasaulyje išaiškėjo, kad dauguma jų treniruotes suvokia kaip nuobodų ir nemalonų užsiėmimą, o sportuotų dažniau, jei treniruotės būtų smagesnės.

Atsižvelgdama į tokį apklaustų respondenčių visame pasaulyje poreikį, „Reebok“ kartu su instruktoriais iš viso pasaulio pradeda įgyvendinti naują kampaniją. Tam pirmiausia buvo atrinkti netradiciniu ir novatorišku požiūriu į fitneso treniruotes garsėjantys treneriai. „Reebok“ instruktorių komanda įgyvendins naują iniciatyvą, apie kurią bus plačiau paskelbta dar šiais metais.

Tai bus netradicinis projektas, kurio tikslas - fitnesą vėl paversti smagiu užsiėmimu. Instruktorių komanda dirbs šioje kampanijoje ne vienerius metus. Vėlesnės kampanijos detalės bus paskelbtos vėliau.
 
 


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus