• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Norite gražių kūno formų? Bėgiokite!  8 

2008-07-08 00:00:00

Norite gražių kūno formų? Bėgiokite!
Edieta.lt, „Gamma“ nuotr.

Bėgiojimas – smagus užsiėmimas ir puikus būdas palaikyti gerą formą. Šio sporto nauda tikrai nemenka. Bėgimas taps mėgstamu užsiėmimu, jei tinkamai apskaičiuosite galimybes, įsiklausysite į savo kūną bei bėgiosite teisingai.

Bėgiojimo nauda

Bėgiojimas teikia daug naudos ne tik kūnui, bet ir sielai. Bėgiojant patirsite daug džiaugsmo būnant gryname ore, jausitės žvali ir laiminga. Šis sportinis užsiėmimas padeda padailinti kūno linijas, degina riebalus, stiprina kojų raumenis.

Bėgimas stiprina imuninę sistemą. Jei jus dažnai kankina virusiniai ar peršalinimo susirgimai, tokiu atveju bėgiojimas ypač tiks. Šis užsiėmimas daro kūną atsparesnį įvairiems susirgimams ir stiprina organizmo imuninę sistemą. Be to, bėgiojimas mažina stresą, gerina širdies darbą, skatina kūrybingumą, suteikia energijos.

Bėgiojimas gryname ore padeda lengviau užmigti ir leidžia pailsėti smegenims. Taigi, be viso kito teigiamo poveikio, dar ir pagerina miego kokybę.

Bėgiojant svarbu klausytis siunčiamų savo kūno signalų. Kad išvengtumėte įvairių traumų, patempimų, prieš kiekvieną treniruotę padarykite apšilimą. Neužsibrėžkite nerealių tikslų, nesitreniruokite pernelyg intensyviai ir nepervarkite.

Bėgiojimas antsvoriui atsikratyti

Bėgiojimo treniruotės padeda išlaikyti gražias kūno formas. Norėdamos sudeginti daugiau kalorijų, padidinkite bėgiojimo tempą. Tačiau jei tai jus pernelyg vargina, jums padės intervalinis bėgimas. Prieš pradėdamos intervalinį bėgimą gerai apšilkite. Pradžioje bent 10 minučių pabėgėkite normaliu greičiu. Bėkite porą minučių kiek galima greičiau, po to vieną minutę greitai eikite ir vėl pradėkite greitai bėgti. Toks bėgimo būdas efektyviai degina kalorijas, be to tai padės tapti geresne bėgike.

Kad treniruotės būtų efektyvesnės, ilginkite bėgiojimo laiką. Sudeginsite daugiau kalorijų ir sustiprinsite ištvermingumą.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Aukse
2009-01-21 20:06:45
hm, tiik girdejau, kad begiojant greit galima pasitemp ciurna, ji greit sugija ir tepant fastum, tik tiek, kad sis patempimas gali greit pasikartoti.
Simona
2008-09-08 16:46:23
Reiks kada ir man pabandyt ;D
.....
2008-08-07 15:15:18
pradejau begioti,tikrai geriau jauciuosi,ne tokia apsnudusi,nuotaika geresne,gal ir rezultatai kokie bus,bet gi ne viskas is karto.