• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pratimai gražiam pilvukui (foto)  3 

Autorius: Eli.lt
2014-04-27 10:00:00

Pilvukas yra bene problemiškiausia moters kūno dalis - fiziologija lemia, kad būtent šioje zonoje moterims kaupiasi riebaliukai. Siūlome išbanyti kelis pratimus, kurie padės su tuo efektyviai kovoti. 


Atsigulk ant nugaros, rankos išilgai kūno (pozicija A).
Kelk kairę koją į viršų ir tuo pačiu metu dešine ranka stenkis pasiekti pakeltos kojos pirštus (ar maksimaliai pasilenkti prie jų). Tai darydama, įtempk liemens raumenis ir pakelk pečius nuo grindų (pozicija B).   
Sugrįžk į pradinę padėtį.
Tą patį pratimą atlik ir su dešine koja. Abiejomis kojomis – po 15 kartų.


Paimk į rankas svarmenis (jeigu neturi, tai tiks ir vandens pripildyti buteliukai), atsigulk ant nugaros, rankas su svarmenimis nuleisk už galvos, tačiau nepaliečiant grindų. Kojas pakelk 45 laipsnių kampu (pozicija A).  
Vienu metu kojas kelk iki statmenos padėties grindų atžvilgiu, o ištiestas rankas kelk virš krūtinės (pozicija B). Tavo kojos ir rankos šioje padėtyje bus paralelios, pečiai šiek tik pakelti nuo grindų.
Grįžk į pradinę padėtį, kojų ir rankų nepadedant ant grindų.
Pratimą pakartok 10-20 kartų.


Atsigulk ant kairiojo šono, dešinė koja guli ant kairės. Kūno svoris perkeliamas ant kairiojo dilbio, kuriuo remiesi į grindis ir ant kairės kojos pėdos. Alkūnė – tiesiai po petimi.     
Visas kūnas turi būti įtemptas ir sudaryti tiesią liniją nuo kaklo iki kulkšnies. Dešinę ranką uždėk ant liemens. Tokioje padėtyje užsilaikyk 30-45 sekundes. Tą patį pakartok ir iš kitos pusės.
Pratimą kartok 5-7 kartus iš abiejų pusių.


Pradinė padėtis – tokia pati, kaip ir aukščiau paminėtame pratime.
Kai kūnas bus ištemptas į vientisą liniją, dešinę ranką uždėk ant klubo, pakelk kairę koją ir sulenk ją per kelią. Dabar tavo kūno svoris tenka kairiam dilbiui ir dešinės kojos vidinei daliai.
Tokioje padėtyje užsilaikyk 30-45 sekundes. Pratimą pakartok ir su kita puse.
Pratimą pakartok 5-7 kartus.
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
beje
2015-03-08 20:39:36
jeigu nežinot, kokį treniruoklį rinktis, tikrai padės varlės konultantai. Čia dirba tikri profesionalai. O jeigu renkatės patys, varlės puslapyje labai patogu naudotis filtrais (t.y. žiūrėti prekes, pavyzdžiui, kokios nors konkrečios kainos ribose)
Justė
2015-03-08 20:30:06
man čia daug kas patinka: kainos, asortimentas, aptarnavimas. Galima sutaupyti ir nemokant už prekių pristatymą (jeigu atsiimi pats kuriame nors iš varlės punktų). Supakuoja gerai, prekės prieš pardavimą patikrinamos (na, visokia technika ir pan.). Dar ir užsidirbt galima, jeigu per jūsų nuorodą ateis ir apsipirks kas nors kitas :)
Justė
2015-03-08 20:29:10
pratimai, žinoma, geri, bet jeigu norite dar geresnių rezultatų - pasirūpinkite treniruokliais ir kitomis priemonėmis. Gana nemažą jų pasirinkimą siūlo varlės parduotuvė (nuo šokdynių iki svarmenų ir elipsinių treniruoklių, papildų sportuojantiems ir pan.)