• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sportas namie: pratimai, patarimai ir rezultatai

Autorius: Daugiausporto.lt
2011-08-09 16:40:00

Sportas namie: pratimai, patarimai ir rezultatai

Projekto DaugiauSporto.lt dalyvis Erikas, kuris jau pusę metų sportuoja namuose, dalijasi savo patirtimi ir rezultatais, kurie, tikimės, paskatins ir kitus pradėt mankštintis.


Kodėl nusprendei pradėti sportuoti ir tapti projekto dalyviu?


Pradėti sportuoti norėjau jau seniai, bet dėl užimtumo, prastos nuotaikos ir panašių dalykų vis atidėdavau tai ateičiai. Kitaip sakant, visada rasdavau bent vieną priežastį, kuria galėčiau pateisinti savo tingėjimą.


Man patiko daugiausporto.lt idėja ir tikslas, todėl užsiregistravau ir pasiryžau pradėt sportuoti. Nusprendžiau, kad treniruosiuos namuose, nekeisiu mitybos įpročių, kad šis užsiėmimas man nekainuos nė lito ir kad pratimams skirsiu ne daugiau kaip 30 min. per dieną. Pamaniau, kad bus įdomu pačiam pamatyti rezultatus, nes sąnaudos ir investicijos tikrai minimalios, todėl daugelis žmonių galėtų sau tai leisti. Bet ar bus iš to nauda? Ar bus pastebimi rezultatai? Štai ką norėjau sužinoti ir į savo dalyvavimą projekte žiūrėjau kaip į nedidelį eksperimentą.


Kokius tikslus sau iškėlei?


Kaip savo anketoje ir esu nurodęs- norėjau patobulinti savo kūno išvaizdą, norėjau atrodyti atletiškiau.


Labiausiai norėjau išryškinti krūtinės raumenis ir atsikratyti padidėjusio pilvo.


30 minučių sportui tikrai nėra daug. Kokius pratimus spėji atlikti ir kodėl pasirinkai būtent šiuos pratimus?


Pirmus mėnesius dariau tik atsispaudimus ir atsilenkimus. Tai baziniai pratimai, kurie sunkiai pakeičiami treniruojantis namų sąlygomis. Vėliau pridėjau dar du pratimus- bicepso ir nugaros raumenims.


Taigi, iš viso tik keturi pratimai. Bet pagrindas yra atsispaudimai. Tai mano mėgstamiausias pratimas.


Be abejo, prieš darant šiuos pratimus yra būtinas bent minimalus apšilimas.


Tarp tavo atliekamų pratimų visai nėra pratimų kojoms. Kodėl?

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus