• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sportinis ėjimas  1 

2008-05-30 00:00:00

Sportinis ėjimas
Edieta.lt, „Gamma“ nuotr.

Atšilus orui ne viena iš mūsų turbūt su malonumu išeina pasivaikščioti ar pabėgioti į parkus bei stadionus.

Lėtas ar greitas ėjimas – bene pigiausias ir paprasčiausias būdas palaikyti fizinę formą, sumažinti antsvorį, pagerinti savijautą, nugalėti stresą ar atsipalaiduoti.

Medikai tvirtina, kad pusvalandis fizinio aktyvumo per dieną sumažina širdies kraujagyslių ligų susirgimų tikimybę, tai puiki diabeto, skrandžio vėžio profilaktika. Greitasis ėjimas padeda sumažinti kraujo spaudimą, reguliuoja cholesterolio kiekį, atitolina osteoporozės vystimąsi, sumažina nerimo ir depresijos simptomus, mažina nutukimo tikimybę.

Jei norite numesti svorio, vaikščiokite ne mažiau kaip 5 – 6 kartus per savaitę. Jeigu pavargstate ir jums sunku vaikščioti ilgai ir greitai, kaitaliokite lėto ir greito ėjimo periodus.

 

Kokia danga tinkamiausia sportiniam ėjimui?

Sportiniam ėjimui tinka įvairūs paviršiai. Jei norite, kad sportinis ėjimas būtų įdomesnis, o fizinis krūvis didesnis, pasirinkite skirtingų dangų, su barjerais kelią (asfaltas, miško takelis, pieva, kalnelis, smėlis, slėnis ir t.t.).

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Juozas
2009-02-19 18:21:53
kas šitap rašo apie sportinį ėjimą , matomai , galėtų rašyti ir apie Marsą ar Saturną. Tur būt turi omenyje spartųjį ėjimą. O tai labai didelis skirtumas J.G.