• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sporto planas: namų ruoša

Autorius: eli.lt
2013-02-25 07:00:00

Sporto planas: namų ruoša

Namų ruoša – vienas nemaloniausių darbų, ypač kai kur buvus, kur nebuvus sukirba mintis, jog galėtumėte ją iškeisti į valandėlę-kitą grožio salone arba sporto klube...

Tikriausiai nustebsite sužinojusi, jog kambarių tvarkymas gali sustangrinti jūsų kūną ne ką blogiau, nei vidutinio intensyvumo aerobikos treniruotė!

Pasak sporto specialistų, namų ruoša gali sumažinti stresą, paspartinti kalorijų deginimą. Per pusvalandį ruošos vidutinė moteris sudegina vidutiniškai 150 kcal, o vidutinis vyras – 220. Jei prie dulkių valymo, kilimų siurbimo ir daiktų dėliojimo į vietas pridėsite dar ir grindų šveitimą rankomis, sudeginamų kalorijų kiekis išaugs atitinkamai iki 220 ir 320 kcal.


Apšilimas

Kad treniruotė būtų ne tik naudinga, bet ir maloni, pradėkite ją su gera muzika – išsirinkite jums patinkantį energingos muzikos kompaktą ir pradėkite nuo apšilimo: pasivaikščiokite po butą surinkdama ne vietoje numestus daiktus ir išdėliodama juos į vietas, pašalindama tvarkytis trukdančias kliūtis: užkelkite kėdes ant stalų, susukite arba atlenkite kilimų kraštus (kad pasiektumėte išplauti grindis po jais), išneškite šiukšles.

• Svarbu! Visą laiką stebėkite savo laikyseną: stenkitės būti pasitempusi, nugara tiesi.


Virtuvės atsispaudimai: sutvirtinami pečiai ir krūtinė

Virtuvė – tinkama vieta viršutinei kūno daliai treniruoti. Prieš pradėdama valyti virtuvės spinteles, padarykite keletą atsispaudimų: atsiremkite rankomis į spintelių ar virtuvinio stalo paviršių, kojos keletą žingsnių atokiau – turėtumėte būti įstrižai pasvirusi. Tiesia nugara, nesilenkdama per juosmenį, pamažu lenkite rankas per alkūnes, krūtine artėdama prie spintelių. Nepalietusi jų krūtine vėl palengva ištieskite rankas. Kūno svoris turėtų tekti rankoms. Pakartokite šį pratimą 7-10 kartų, o tada nušluostykite spinteles ir stalą, sudėliokite į lentynas indus iš džiovyklos ir indaplovės.

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus